Zitten en praten

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Ketamingo, 3 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ketamingo

Ketamingo Newbie

hoi allemaal,

Even snel een vraag. Als ik uitga en ik gebruik dan xtc of iets wat er op lijkt, kan ik niet op een plek stilstaan en dansen. Al mijn vrienden willen bij de artiest staan en gaan los terwijl ik daarentegen moeilijk op een plek kan blijven staan en 'rondjes' ga lopen. Soms lukt het me wel maar heb ik al snel last van benen die niet meer mee willen werken (2e helft vd avond)

Weet iemand hier iets tegen of hebben jullie tips?

Alvast bedankt en groetjes!

Joehoe69 vindt dit leuk.
  2. hambeast

hambeast Newbie

ga nou maar gewoon mee, ouwe lul uithangen heb je nog zat tijd voor

3. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Badass junkie Tripreporter

Naja

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Gewoon lekker doen waar jij zelf in hebt, als dat rondjes lopen is dan is daar niks mis mee toch. Waarom zou je perse met de rest mee moeten doen als je daar geen zin in hebt?

5. Eik

Eik Belezen gebruiker

Eens met Bee... gewoon doen wat je jezelf prettig bij voelt. Zelf vind ik rondjes lopen en met onbekende mensen contact maken echt helemaal geweldig. Complimentjes geven aan iedereen en liefts nog hier en daar een knuffel scoren :hearteyes:

6. Dunnetjess33

Haha ik houd hier ook van! Ik denk dat ik zowat de hele dag rondloop op een festival. Met dansen tussendoor. Zo af en toe even zitten maar ik blijf nooit op 1 plek. Lekker idd mensen ontmoeten en babbelen, knuffel halen, blowtje roken. Heerlijk!!

7. Ketamingo

Ketamingo Newbie

Bedankt voor de reacties! Dan houd ik het maar op wat ik zelf wil hahaha

8. Dunnetjess33

Het belangrijkste is dat je gewoon doet wat voor jou goed voelt op dat moment. Klonkt cliché maar het is echt zo. Dan maak je het leuk voor jezelf. Veel plezier next time!

9. Benny G

Benny G Newbie

Ik herken dit geval maar al te goed.
    Mijn eerste keer XTC was in een discotheek samen met mijn beste vriend.
    De pil sloeg bij ons allebei ongeveer op het zelfde moment in en inderdaad hebben wij het eerste uur van het effect eigenlijk niet echt gedanst. We hebben vooral met elkaar gepraat over emotionele dingen in de rokerskamer, was ook een heerlijk gevoel als je onder invloed zo open bent tegen elkaar.

Het is algemeen bekend dat het 'love' gevoel bij XTC zal afnemen. Mijn ervarig is dat bij mate het 'love' gevoel minder wordt, hoe minder ik praat en gewoon ga dansen. Misschien is dit ook bij jou zo?

- Benny

Laden...

Deel Deze Pagina