• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Zo goed als geen effecten gemerkt van 200mg 4fmp + halve xtc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Wc-Eend

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb vannacht voor de tweede keer 4fmp geprobeerd, de vorige keer dat ik dit had genomen is bijna een jaar geleden en de effecten bevielen me toen prima. Ik had toen 2 pillen van 120mg gekocht bij de smartshop voor mij en een vriend van me. Die avond naar een goed feestje bij ons in de buurt gegaan en zo rond 12 uur ingenomen ik begon de effecten toen al na ongeveer een half uurtje te voelen en ik had meteen extreem veel energie in tegenstelling tot xtc waar ik meestal eerst ontzettend inkak. Heb mij die avond ontzettend vermaakt en vond het op een bepaald moment zelfs fijner dan xtc. De effecten namen echter vrij snel af ( na ongeveer 2,5 - 3 uur ) maar vond dit niet gek aangezien de lage dosis. Toen het feest was afgelopen was ik zo goed als nuchter maar had nog wel genoeg energie over om naar het huis van mijn vriend te fietsen en daar nog eventjes na te chillen, ook hij vond de 4fmp geslaagd. Bij hem thuis nog een paar jointjes gerookt en ben toen maar naar mijn eigen huis gegaan en heb prima kunnen slapen. De dagen erna vrijwel geen last gehad van dipjes/brakheid. Ik was dus super tevreden met deze nieuwe ervaring en wou het graag nog een keertje weer doen maar dan een wat hogere dosis.

Heb mijn ervaring gedeeld met de rest van mijn vriendengroep en zij wouden het ook heel graag proberen. Ik heb een maand geleden 10 pillen van 200mg gekocht, heb ze allemaal op een weegschaaltje gelegd om te kijken of alle pillen overeenkwamen met inhoud en dat klopte. Op Bevrijdingsdag zijn we naar een festival gegaan en 2 van mijn vrienden hebben daar 4fmp genomen, ik bleef nuchter omdat ik het graag op een ander feest wou gebruiken. De 2 vrienden waren super enthousiast over hun eerste ervaring met 4fmp ik heb hun toen gevraagd wat zij allemaal hebben beleefd omdat ik mij afvroeg of 200mg een goede dosis was en of de effecten langer aanhielden dan bij mij, dit was het geval en ik vond dit fijn om te weten dat ik nu een goed alternatief had gevonden voor xtc.

Twee weken geleden was er een ander feest waar we met de hele groep heen zijn gegaan en de overige vrienden + de 2 vrienden die het twee weken daarvoor ook al hadden genomen besloten 4fmp te gaan gebruiken, weer sloeg ik het aanbod af omdat ik het graag met mate doe en het feest waar ik heen zou gaan zou twee weken later zijn. Iedereen ging wederom super lekker op het spul en was er nu helemaal van overtuigd dat het van goede kwaliteit was.

Vannacht was het feest waar ik zo lang op heb gewacht, ik had er ontzettend veel zin in. de line up was perfect, ik zou weer afspreken met een aantal vrienden die ik al langere tijd niet had gezien, en ik had totaal geen stress over de 4fmp omdat mijn vorige ervaring heel positief was en al mijn vrienden super tevreden waren over de pillen van 200mg. Ik heb die dag goed gegeten en heb in de middag nog even geskate met wat maten van me. Rond 9 uur samen met mijn vriendin vertrokken naar het feest waar we rond 11 uur aankwamen, we moesten nog even wachten op een vriend die vertraging had dus heb toen ergens nog een klein broodje gehaald, 10 minuten later was de jongen op wie we moesten wachten er en zijn we naar binnen gegaan. De sfeer was meteen super goed en kwam vrijwel meteen meerdere bekenden tegen waar ik nog even mee heb staan praten. Om 10 over 12 heb ik mijn pilletje ingenomen samen met die vriend en mijn vriendin en hebben we al wat fijn gedanst en gebabbeld. Na ongeveer een half uurtje voelde ze het al best heftig maar ik merkte er nog niet zo veel van, ik vond dit niet zo raar omdat ik altijd degene ben waar het wat later bij duurt voordat het inslaat. Half uur later, het was nu 10 over 1 en een uur geleden dat in had ingenomen. Ik voelde langzaam een heel klein beetje energie opkomen maar niet veel en dit verdween ook vrij snel weer, dit herhaalde zichzelf een aantal keertjes.

Half 2: ik voelde nog steeds vrij weinig, terwijl mijn vriendin en vriend al een tijdje heftig aan het dansen waren ik vond het een beetje raar dat het dit keer zo lang duurde bij mij om in te slaan maar maakte me er verder niet heel druk om.

10 over 2: Het was nu precies 2 uur geleden dat ik had ingenomen en ik merkte nog steeds helemaal niks, op dit moment begon ik het wel een beetje vreemd te vinden.

Half 3: nu begon ik me toch wel een beetje zorgen te maken, nog steeds merkte ik nog helemaal geen effecten van de 4fmp terwijl de mensen met wie ik was al vrij lang zich super goed voelde.

Kwart voor 3: ik voelde nog steeds niks en begon er nu wel echt van te balen, het feest zou nog maar iets meer dan 2 uur duren en ik was nog steeds super nuchter, ik kreeg een half xtc pilletje aangeboden en heb dit niet veel later ook ingenomen, eigenlijk baalde ik hier enorm van omdat ik xtc + 4fmp niet wou combineren omdat ik verhalen heb gelezen dat het heel schadelijk zou zijn.

Half 4: Het was inmiddels alweer drie kwartier geleden dat ik het halfje had genomen maar ook dat sloeg niet goed in. Op dit moment voelde het alsof ik goed had uitgeslapen en een bakje koffie had gedronken.

4uur: nog steeds niks veranderd en had de hoop maar opgegeven, er werd me nog meer xtc aangeboden maar besloot niet meer te nemen. Had me erbij neergelegd dat ik niks zou merken van wat ik had ingenomen en probeerde zo goed als nuchter nog eventjes te genieten van het feest.

5 uur: het feest was afgelopen en ik baalde enorm, heb mijn eigen grenzen overschreden ( voor het eerst xtc aangenomen van een vreemde en gecombineerd met 4fmp wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was ) iedereen was nog in een goede stemming en we besloten nog ergens te gaan zitten met een redelijk grote groep om even na te chillen want de eerste trein ging pas 2 uur later.
Het was nog heel gezellig en heb mij ook nog wel vermaakt, alleen bleef het toch in mijn achterhoofd hangen waarom ik nou niks merkte en dat ik niet echt van het feest heb kunnen genieten.

7 uur: afscheid genomen van m'n vrienden en ben met m'n vriendin de trein ingestapt, ik was nog niet heel moe en ben de hele treinreis wakker gebleven, rond half 10 waren we eindelijk weer thuis en hebben we nog even in de tuin gezeten in de zon. ik was niet moe maar begon me wel aardig vaag te voelen in mijn hoofd, ik wist niet echt wat ik er mee aanmoest, echt moe was ik niet dus slapen was geen optie en had ook niet echt ergens zin in. Heb geprobeerd tv te kijken maar ik snapte nergens meer wat van. Ben toen naar boven gegaan en heb nog eventjes muziek geluisterd. Na een tijdje ben ik heel eventjes in slaap gevallen.

Ik vond dit een hele vreemde ervaring en vroeg me af of iemand dit ook eens heeft meegemaakt.
Ik weet dat ik vrij tolerant ben voor bepaalde middelen, en heb ook altijd ietsjes meer nodig dan de rest. Maar dat ik totaal niks heb gemerkt van 200mg 4fmp + een halve xtc pil vind ik wel heel erg raar, dit is overigens ook de eerste keer dat is gebeurt.
Ik heb nu al 4 jaar ervaring met xtc en ga er zo verantwoordelijk mogelijk mee om. Ik probeer het zo min mogelijk te doen en haal mijn pillen al 4 jaar bij de zelfde persoon wat altijd getest is.

Ik ben een jongen van 21, 1 meter 87 en weeg zo rond de 80 kilo
Ik gebruik geen medicatie of iets dergelijks.

Ik hoop dat iemand mij wat meer duidelijkheid zou kunnen geven hoe dit kan want ik zou ook niet weten aan wie ik het anders zou kunnen vragen. Sorry voor mogelijke fouten die ik heb gemaakt ik heb zo goed als niet geslapen en voel me nog steeds redelijk vaag.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Re: Zo goed als geen effecten gemerkt van 200mg 4fmp + halve

Klinkt als een geval van te korte pauzes om je brein weer alle chemicaliën bij te laten tanken.
Bij MDMA is dat 3 maanden als gouden regel en daar zit je nu ver overheen. Zou er niets verder achter zoeken maar minderen met het gebruik. Aangezien je het zo fijn vind snap ik dat je het vaker wilt doen , en het raar kan zijn dat je maten wel lekker gaan en jij niet los komt.
Heeft allemaal te maken met enzymen (correct me if i'm wrong) als ik het goed heb.
Bij de een herstelt dat sneller als bij een ander.

Neem eens 1,5 of 2 maanden pauze en ga dan weer ouderwets genieten.
Zo blijft het ook speciaal en ben je niet elk feest op dezelfde stof aan het genieten , dat kan ervoor zorgen dat je zonder die stof uitgaan sowieso al minder leuk gaat vinden namelijk.
Dat zijn ook duidelijke tekenen van een beginnende verslaving.

Dank voor het delen interessant report vooral omdat het research chemcicals blijven liever te weinig dan teveel. Je blijft immers je eigen 'labrat' met research chems. Luister naar je lichaam en die (lijkt mij) te zeggen dat een (langere) pauze gewenst is.

Peace!

benniesmitters

Bewuste gebruiker

Gebruik je naast 4f ook vaker andere drugs?

Er zijn zoveel redenen waarom die deze keer niet zo werkte als dat je had verwacht. Zoals Tijdloos als zei kan het zijn dat je pauzes te kort zijn, dat je serotonine receptoren gewoon nog niet genoeg hersteld zijn. Ook kan het psychisch zijn, je eerste keer is altijd het leukst. Misschien herinner je het zelf nog leuker dan het eigenlijk was en dan voldoet de ervaring niet aan de verwachting.

En heb je de pillen laten testen?

Tips voor de volgende keer:
- Bovenaan pillen laten testen, vind ik zelf heel belangrijk. Weet wat je neemt en hoeveel dat is, want pillen met 200 mg fmp lijkt me best wel sterk.
- Ga dr zonder verwachtingen in, elke keer is anders, pin jezelf niet vast aan vorige ervaringen.
- Onthoud dat drugs een extraatje is op een feest en dat het feest niet om de drugs gaat. Ik krijg een gevoel dat je veel te veel met je drugs bezig bent. Neem je pil, ga lekker feesten en verder niet meer aan denken.

Wc-Eend

Newbie

Bedankt voor de reacties, het klinkt heel logisch zoals jullie het uitleggen echter hebben jullie het net ietsjes anders begrepen. Ikzelf neem altijd pauzes van minimaal 2,5 maand maar een aantal van mijn vrienden hebben in 1 maand tijd 1 keer xtc en 2 keer 4fmp genomen. ik ben wel met ze meegegaan naar de feesten maar heb daar toen zelf niks gebruikt. Om die reden vind ik het juist vreemd dat de pillen bij hun wel hebben gewerkt en bij mij niet.
Ik gebruik altijd samen met mijn vriendin als we naar een feest toe gaan en bij haar sloeg het ook prima in en we hebben dezelfde rust periode gehad.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Balen is dat hè?

Ik heb dit eenmalig gehad met XTC, de tweede keer dat ik het nam. Van een te korte pauze tussen de eerste en tweede keer was geen sprake, en het ging om een geteste pil, vrij hoog gedoseerd, waar ik eerder wel gewoon het gewenste effect van had gehad. Voor mij is het nog steeds onverklaarbaar waarom ik die keer niks voelde.

Ik was toen ook op een feest. Beetje zelfde verhaal als jou: het was wel een leuke nacht, maar het is toch vervelend, dat wachten op iets dat niet meer komt. Zeker als het bij mensen om je heen wel werkt. Ik heb toen niet bijgenomen omdat ik toen nog erg voorzichtig was i.v.m. dat het pas m'n tweede keer was, maar ik weet ook niet of het dan wel opgekomen was. De begindosering zou hoog genoeg hebben moeten zijn.

Het vage gevoel bij thuiskomst herken ik ook wel, ik had toen ook wel wat fysieke verschijnselen zoals licht vergrote pupillen, vermoeidheid, vaag duizelig gevoel etc., maar mentaal bijna volledig nuchter.

Ik heb soms ook dat ik een kwartier na inname al effect voel, en soms pas na twee uur. Maar eigenlijk is dat ook met alcohol zo: de ene keer voel je drie biertjes al naar je hoofd stijgen bij wijze van spreken en de andere keer drink je flink door en blijf je vrij helder. Het lijkt wel alsof je lijf er de een voor de andere keer ontvankelijker voor is...

Wc-Eend

Newbie

@benniesmitters
Mijn xtc pillen laat ik inderdaad altijd testen en haal het ook 4 jaar bij een goede vriend van me, dit was de eerste keer dat ik een halfje had genomen van een vreemde want ik ben altijd heel voorzichtig met wat ik neem.
De 4fmp pillen heb ik echter niet laten testen maar ik zag wat voor effect het had bij de vrienden waarmee ik eerder naar feesten ben meegegaan. Ook komt de 4fmp van betrouwbare bron.

Voor de rest gebruik ik zelden andere drugs ik heb een jaar geleden voor het laatst truffels gebruikt, en twee weken geleden voor de alle eerste keer 2cb geprobeerd.

Van alle vrienden waarmee ik veel omga vind ik dat ik degene ben die het meest verantwoordelijk met drugs gebruik omga, de laatste keer dat ik xtc heb gebruikt is een aantal maanden geleden. Juist om deze reden was ik er deze avond veel mee bezig omdat drugs gebruikt voor mij inderdaad een speciaal moment moet blijven en ik al een aantal weken uitkeek naar dit feest.

Hey WC-eendje,

hoe ik moet beginnen weet ik niet precies, maar..

Ik ben 29, 28 jaar anti-drugs geweest totdat ik vorig jaar op Awakenings (wist helemaal niet wat voor een feest het was) na 19x 'Nee' gezegd te hebben tegen mijn maat toch mijn eerste halfje xtc genomen.. Toen brak de hel los.

We zijn nu een jaar verder en ik heb in no-time zoveel shit gebruikt dat ik bijna een boek over kan schrijven. Nou zal ik mijn lange verhaal kort houden, en de jongens/moderators (waar ik al een jaar over mee lees) niet tegen het verkeerde been schoppen (3maanden regel, lichaamsgewicht x1.5, enz) Wil ik eigenlijk als eerst tegen je zeggen dat ik het knap vind en er respect voor heb dat je, bijna, die 3 maanden regel aanhoud. Mijn is volgens mij nog niet eens 3 weken gelukt afgelopen jaar. Alhoewel sinds ik nu een vriendin heb er heel wat minder gek gedaan word.

Ik denk, en ben geen doctor o.i.d., dat 'wij' erg moeten uitkijken met 4fmp. Dat is de enige, op lachgas na (waar ik 4 dagen last van heb, helemaal in combinatie met 4f, lachgas dan he) waar ik last van heb. Heb vaak en veel (zal geen getallen en gewichten noemen) mdma/xtc gehad het afgelopen jaar. Maar toen ik voor de eerste keer 4f nam schreeuwde ik tegen iedereen:'Deze shit is zoo chill, fuck mdma, dit is een blijver'..

Na een paar uur mis ik toch een beetje het vaag zijn er gaat er een halfje xtc in. Ik begin met 200mg 4f, na 2.5uur drop ik halfje x (100mg mdma). Gaat bij aaaaaaltijd goed, mega leuke avonden, tot morgens aan toe. Nou heeft een vriendin van mij een keer rond 125mg 4f gehad en dat heeft haar hele awake eindhoven verpest omdat het 'te weinig' was.. Geïrriteerd, geen fut, moe, enz.. na veel aandringen van mij heeft ze, paar maanden later, een 200mg 4f capsule gebruikt en na 20 min kwam ze na me toe:"Woooooow, dank je wel dat je me hebt overgehaald. dit is zoo fijn!!!'

Een uur later komt een maatje bij me. Deze maat doet al 10 jaar feesten met zijn vriendin, xtc, 3/4x per jaar, en vraagt aan mij of 200mg ook kan bij zijn vriendin. Ja, ik denk, ik doe het pas een jaar en 250mg vind ik ook nog chill dus ik zeg:'Ja joh, kan ze wel hebben"

Ik wist niet dat je van 4f zo ontiegelijk hard kon gaan!! Wat liep zij erbij, linker oog in rechter broekzak en kon bijna der eigen oor likken.. Jeetje wat voelde ik me kut met "ja kan wel joh". Ze heeft ongeveer, vanaf inname, pas 30uur later kunnen slapen en is 2 dagen vaag geweest. Niet concentreren, letters die draaien, enz. Het ander meisje dat mij heeft bedankt voor het overhalen om 200mg te nemen lag diezelfde avond om 01;30uur te slapen (dit alles is gebeurt op een overdag-festival)

Misschien wel te merken dat ik een praat kick heb op dit uur, maar moraal van het verhaal.. kijk uit met die shit.. Kan uren door typen over wat ik heb meegemaakt het afgelopen jaar, maar 4f is wel leipe shit hoor..

PS; Kort antwoordje op je vraag. Laatst, eerste keer dat mijn vriendin mee was naar een techno feestje, 2 pillen a 190mg op in 4uur tijd, maar was zo bezig met het feit dat ik niet te vaag wilde worden omdat zij er bij was, dat het van af het eerste kwartje (normaal doe ik halve) tot de laatste niks heb gevoeld tot dat we (na inname eerste kwartje 4uur verder) in de auto terug naar huis zaten.

Zet je mind goed!! Heb plezier, denk niet aan die zooi, laat het gebeuren.. Die grijze kwab in je hoofd is een heeeeeeel apart zooitje.. :openmouth:

Bobsacamano

Badass junkie

Ok jezus... Je begint best goed, je wil de moderators niet tegen het been schoppen. Daar houden we van. Ik vind het ook niet lekker als iemand tegen mijn been schopt. En daarna schrijf je dus wat je schrijft....

Allereerst denk ik niet dat je heel erg in staat bent om goed advies te geven, niks van wat je schrijft is aan te raden of ook maar een beetje ok. Ik bedoel dit niet lullig hoor maar vind het wel gevaarlijk. Ook je statement dat 4FA kut is qua kater. Dit kan je wel roepen maar je enige ervaringen ermee (gebaseerd op je bericht) gebruik je of veel te veel of je combineert het nog even lekker met XTC. Hoe kan je enigszins inschatten wat je nou werkelijk voor een kater moet voelen.

Je moet even wat meer gaan lezen over doseringen en tijden en pauzes en gevaarlijke combinaties (zoals 4FA & XTC) Daarna mag je lekker advies geven :wink:

Ga al helemaal geen advies zitten geven tegen andere gebruikers op een feestje. Je overdoseert zelf al en dan ook zon meisje 200mg geven. Ik ben bijna 2 meter en ik neem nog geen 200mg.

Welkom op het forum

Technon00b zei:
Hey WC-eendje,

hoe ik moet beginnen weet ik niet precies, maar..

Ik ben 29, 28 jaar anti-drugs geweest totdat ik vorig jaar op Awakenings (wist helemaal niet wat voor een feest het was) na 19x 'Nee' gezegd te hebben tegen mijn maat toch mijn eerste halfje xtc genomen.. Toen brak de hel los.

We zijn nu een jaar verder en ik heb in no-time zoveel shit gebruikt dat ik bijna een boek over kan schrijven. Nou zal ik mijn lange verhaal kort houden, en de jongens/moderators (waar ik al een jaar over mee lees) niet tegen het verkeerde been schoppen (3maanden regel, lichaamsgewicht x1.5, enz) Wil ik eigenlijk als eerst tegen je zeggen dat ik het knap vind en er respect voor heb dat je, bijna, die 3 maanden regel aanhoud. Mijn is volgens mij nog niet eens 3 weken gelukt afgelopen jaar. Alhoewel sinds ik nu een vriendin heb er heel wat minder gek gedaan word.

Ik denk, en ben geen doctor o.i.d., dat 'wij' erg moeten uitkijken met 4fmp. Dat is de enige, op lachgas na (waar ik 4 dagen last van heb, helemaal in combinatie met 4f, lachgas dan he) waar ik last van heb. Heb vaak en veel (zal geen getallen en gewichten noemen) mdma/xtc gehad het afgelopen jaar. Maar toen ik voor de eerste keer 4f nam schreeuwde ik tegen iedereen:'Deze shit is zoo chill, fuck mdma, dit is een blijver'..

Na een paar uur mis ik toch een beetje het vaag zijn er gaat er een halfje xtc in. Ik begin met 200mg 4f, na 2.5uur drop ik halfje x (100mg mdma). Gaat bij aaaaaaltijd goed, mega leuke avonden, tot morgens aan toe. Nou heeft een vriendin van mij een keer rond 125mg 4f gehad en dat heeft haar hele awake eindhoven verpest omdat het 'te weinig' was.. Geïrriteerd, geen fut, moe, enz.. na veel aandringen van mij heeft ze, paar maanden later, een 200mg 4f capsule gebruikt en na 20 min kwam ze na me toe:"Woooooow, dank je wel dat je me hebt overgehaald. dit is zoo fijn!!!'

Een uur later komt een maatje bij me. Deze maat doet al 10 jaar feesten met zijn vriendin, xtc, 3/4x per jaar, en vraagt aan mij of 200mg ook kan bij zijn vriendin. Ja, ik denk, ik doe het pas een jaar en 250mg vind ik ook nog chill dus ik zeg:'Ja joh, kan ze wel hebben"

Ik wist niet dat je van 4f zo ontiegelijk hard kon gaan!! Wat liep zij erbij, linker oog in rechter broekzak en kon bijna der eigen oor likken.. Jeetje wat voelde ik me kut met "ja kan wel joh". Ze heeft ongeveer, vanaf inname, pas 30uur later kunnen slapen en is 2 dagen vaag geweest. Niet concentreren, letters die draaien, enz. Het ander meisje dat mij heeft bedankt voor het overhalen om 200mg te nemen lag diezelfde avond om 01;30uur te slapen (dit alles is gebeurt op een overdag-festival)

Misschien wel te merken dat ik een praat kick heb op dit uur, maar moraal van het verhaal.. kijk uit met die shit.. Kan uren door typen over wat ik heb meegemaakt het afgelopen jaar, maar 4f is wel leipe shit hoor..

PS; Kort antwoordje op je vraag. Laatst, eerste keer dat mijn vriendin mee was naar een techno feestje, 2 pillen a 190mg op in 4uur tijd, maar was zo bezig met het feit dat ik niet te vaag wilde worden omdat zij er bij was, dat het van af het eerste kwartje (normaal doe ik halve) tot de laatste niks heb gevoeld tot dat we (na inname eerste kwartje 4uur verder) in de auto terug naar huis zaten.

Zet je mind goed!! Heb plezier, denk niet aan die zooi, laat het gebeuren.. Die grijze kwab in je hoofd is een heeeeeeel apart zooitje.. :openmouth:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan