Zogenaamde 2cb pillen

Psychedelicious

Experimenterende gebruiker
Goedemiddag beste mede forumleden
ik heb gister van iemand 4 2cb pillen gekocht, 2 daarvan zijn witte hartjes en ik heb hier al verschillende reports en test over gelezen. Degene waar ik ze van gekocht had had de witte hartjes zelf ook geprobeerd en vond ze goed. Deze lijken in orde, zou ong. 12mg 2cb in moeten zitten
De andere 2 zijn grote blauwe pillen zonder breeklijn of logo en ik kon hier geen testreports over vinden. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze pillen? en is het wel echt 2cb? want ik kwam op een ander drugsforum dit plaatje tegen, die ik heb zien er precies hetzelfde uit

(kon er geen ander plaatje van vinden)
en er staat bij dat dit de ingrediënten zijn Benzylpiperazine, TFMP piperazine, vitamin B1, B2, B3, B5, B12, biotin, vitamin C en taurine.
Zou het zo kunnen zijn dat er ook 2cb in omloop is met dit uiterlijk? of zit ik nu met piparazine en een hoop vitamines opgescheept? :confused:
En als het dus piparazine pillen zijn heeft iemand daar ervaring mee?
Greeetz Psychedelicious

Bijlagen

• legal_high_blue_fx.jpg
    legal_high_blue_fx.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 237

MIA-1985

Wijs gebruiker
Het kan aan mij liggen maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelde met al die vitaminen?
Is het zo dat je ergens op een site blauwe pillen kan kopen die 2C-B zouden moeten zijn en dat daar (alleen) allemaal vitamines inzitten? Of dat ze er alleen zo uit zien?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er in 2C-B pillen allemaal soorten vitamines zitten eigenlijk.

Oftewel: kopen -->> testen JA/NEE of kopen en misschien een miskoop doen :wink:

Als ik van je plaatje uitga en de omschrijving die je geeft, blauw, geen logo of breeklijn....kan best 2C-B zijn. Maar daar heb je niets aan, je wil het toch zeker weten?
Op dit moment heb ik blauwe (echter niet zo fel van kleur als op het plaatje) zonder logo en breeklijn waarvan ik 100% zeker weet dat het 2C-B is van 15mg. Ze lopen overigens een heel klein beetje bol aan de boven- en onderkant, dus niet helemaal plat als je begrijpt wat ik bedoel.

EDIT: als je die blauwe jongens pas gekocht hebt (binnen 2weken, ze waren een tijdje niet leverbaar) + de omschrijvingen die je geeft qua uiterlijk zou het dus heel goed 2C-B kunnen zijn. Ik heb wellicht dezelfde. Dus (laten)testen :)

Einstein

Badass junkie
Als ik de ingrediënten en de naam van het plaatje lees dan begin ik toch sterk te vermoeden dat je een of andere vage legal high hebt aangeschaft en geen 2C-B. Heeft waarschijnlijk totaal geen effect. Laten testen als je twijfelt.

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik zou me zelfs beschaamd voelen om mijn 'pilletjes' te laten teste om dan een uitslag te krijgen van 65mg Vitamine C :rock:

san am

Belezen gebruiker
ach, dan weet je het in ieder geval van te voren. Je wilt natuurlijk niet dat je dalijk nog per ongeluk gezond gaat doen door het nemen van vitaminepillen. :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Einstein zei:
Als ik de ingrediënten en de naam van het plaatje lees dan begin ik toch sterk te vermoeden dat je een of andere vage legal high hebt aangeschaft en geen 2C-B. Heeft waarschijnlijk totaal geen effect. Laten testen als je twijfelt.

Wat een speculatieve onzin. Merendeel van de legal highs hebben weldegelijk een, potentieel veel sterker, effect dan 2C-B. Vergeleken met een shitload RC's is 2C-B maar een zwak aftreksel.

Maar zoals de rest al zei, als je 't niet zeker weet gewoon laten testen.

Einstein

Badass junkie
Dan heb je het over de diehard chemicaliën die je ergens van een vage internetscheikundige bestelt, zoals methylone en methoxetamine. Als ik het zo bekijk vrees ik dat het hier gaat om één van die vage vitamine/aminozuurmixjes, die erom bekend staan weinig tot geen effect te hebben.
Kan me ook niet heel veel voorstellen bij grote blauwe 2C-B pillen, ook wegens de gelijkenis met deze vitaminezooi vrees ik het ergste. Kan zijn dat er echt blauwe 2C-B op de markt is hoor, ik heb daarvan niet zoveel verstand :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ja, ik heb momenteel echte 2C-B pillen in het blauw liggen (15mg) dus ze zijn er wel degelijk. Maarja, checken op uiterlijk van een afstand gaat niet he? :)

Escoban

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Einstein zei:

Wat een speculatieve onzin. Merendeel van de legal highs hebben weldegelijk een, potentieel veel sterker, effect dan 2C-B. Vergeleken met een shitload RC's is 2C-B maar een zwak aftreksel.

Maar zoals de rest al zei, als je 't niet zeker weet gewoon laten testen.

Ligt er ook maar weer aan waar je je legal highs vandaan tovert. Koop je een RC van een of andere shady website, dan kan je best potente stofjes kopen. Koop je een zakje: "Euforic Energy" of iets in die trant bij de smartshop, dan koop je waarschijnlijk capsules met guarana en havermout extract ofzo.

Psychedelicious

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu 3 van de blauwtjes liggen, dus ik denk dat ik er eentje ga laten testen.
Ik had ze trouwens niet van een site gekocht, maar toen ik wat research ging doen naar deze pillen kwam ik die foto tegen en die lijken en sprekend op.
Tmpff en bzp (allebei piperazine's) zouden in combinatie volgens t internet een soort mdma effect moeten geven maar ik heb hier zo mijn twijfels bij :rolleyes:
het is immers nooit the real deal :mrgreen:
Als ik test uitslag binnen heb zal ik die neerzetten hier misschien heeft iemand anders er nog wat aan.
Bedankt voor de reacties in ieder geval
Greetz Psychedelicious

Bovenaan