• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Let op! Zoletil 100mg/ml Mindblowing experience

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Ik had onlangs een potje Zoletil wat per milliter dit is:
100 mg tiletamine in powder (as hydrochloride) and 100 mg zolazepam in powder (as hydrochloride) in vloeibare vorm.

Mindset : Had geen idee wat te verwachten maar wist wel dat het als erg plezierig wordt ervaren.

Dosering 1 ml

Op een nietsvermoedende dag stond ik op en dacht laat ik iets leuks gaan doen vandaag . Aangezien ik dit potje nog had staan met een injectie set besloot ik een 'velige' doses te nemen wat na onderzoek een milliliter bleek te zijn. Nadat ik het had ingespoten voelde ik binnen een paar minuten al effect. Mijn eigen bewustzijn en alles vielen weg. Ik kom me niet eens meer verplaatsen vanwege de invloed wat dit had ik had dit zwaar onderschat. En zo kan ik het beste vergelijken met een k-hole. (Maal 10x) Toen ik letterlijk en mijn bank was vastgeplakt. Ervaarde ik alsof ik al dood was en voor mij alles niets meer uitmaakte. Het ging puur om de toekomst en had op die manier met mijn ogen dicht een hele vreemde visioen wat mij eigenlijk niet voelen Alsof ik niks was en tegelijkertijd wel iets aan de toekomst of planeet hoe het toen voelde iets kan bijdragen.

5-10
Nu voelde ik de piek van de stofjes duidelijk werken Ik voelde mij eigenlijk heerlijk bevrijd van alles geen zorgen geen stress geen pijn een soort narcose maar dan nuchter ik weet niet hoe het anders te omschrijven. Wat me ook erg opviel was dat ik heel veel geluid hoorde wat achteraf gewoon mijn bloeddruk en de eigen lichaam zal zijn geweest en het leek alsof alle buren het ook zouden horen heel vreemd gevoel dus.

Ik raakte aan de praat om het zo te noemen met een ver familielid Tenminste zo voelt het en die heeft mij eigenlijk er doorheen geholpen want ik was op deze ervaring echt niet voorbereid. Ik kon de televisie bijvoorbeeld nog nauwelijks volgen moest daar zeer vermoeide voor doen om iets te begrijpen of overzicht houden.
En heb me eigenlijk op deze manier met entiteiten dingen contact gemaakt waar ik verder geen woorden voor kan verzinnen of gebruiken die bestaan dat is een ontzettend mooi en bijzondere en vooral sprakeloos ervaring. Het komt er eigenlijk op neer dat je je helemaal voelt wegsmelten tot het niets en daar in contact komt met je echte ik Althans zo voelde het bij mij , Het voelde aan als dat ik een nieuwe start kan gaan maken in mijn leven een soort mijlpijl zou je kunnen noemen.
De 50mg tiletamine had ik vooral onderschat maar dat gebruik ik nooit. Ketamine wel nu lijkt het heel erg hier op maar is veel intenser waardoor ik het ook veel interessanter vind.

10minuten tot 4 uur na inname , zat ik om het zo te zeggen in mijn eigen heerlijke veilige bubbel en leek voor de eerste keer in een lange tijd mijn leven objectief te bekijken wat me tot heel veel nadenken en plannen heeft gebracht in positieve zin. Ik ben blij dat dit niet makkelijk te grijpen valt en hoop dat het ook zo blijft het is namelijk niet iets wat je zomaar eventjes doet zonder onderzoek wat het nou echt is. Het wordt immers gebruikt om onder andere katten en honden te laten slapen of rustig te worden voordat de definitief stof in een krijgen gespoten. En die stof is zo bijzonder en ook erg eng als je niet eens meer kunt lopen of overzicht kunt houden op wat er op een kleine tafel ligt. De enige manier is om alles over je heen te laten komen dan zou je er zelf ook echt sterker uitkomen Ik zal het later nog beter proberen verbeteren Maar de dingen die je dan in je hoofd meemaakt zijn eigenlijk niet in deze wereld mogelijk omdat ze dus worden gebruikt voor euthanasie bij dieren.

Ik wil wel iedereen waarschuwen deze stoffen die in Zoletil zitten (tiletamine en zolazepam) echt heel andere koek zijn als een reguliere **pam (diazepam of temazepam).

Vooral tiletamine of je vind het niks of je wordt nieuwsgierig. Vandaar de waarschuwing Als iets is wat je erg bevalt. Kijk uit voor verslaving want dat is absoluut een element wat hier in speelt. En ook de tolerantie speelt een hele grote rol zo nam ik na een paar dagen bijna anderhalf tot 2 milliliter het zogenaamde uiterste te testen. Was echt bang voor mijn leven die keren.

Sta sterk in je schoenen voordat je dit gaat proberen als je ooit de kans krijgt mocht je ook de kans krijgen Let goed op of je de 50 milligram per milliliter hebt of de 25 Ik had toch 100 milliliter.

Conclusie:

Het is een ontzettend interessante combinatie van de twee middelen dat het je meer kan aansporen om het te ontdekken. Maar pas hiermee op ik ben er van overtuigd dat als men dit op verkeerde wijze gebruikt of teveel er ernstige gevolgen kunnen zijn. Gebruik dit middel met respect Als je de kans wordt hebt het biedt heel veel mooie perspectieven maar alsjeblieft vergis je niet dat je dit op een feest moet gaan doen dan zou je een zeer onplezierig tijd hebben.
Excuses voor de wat korte report maar kon de woorden die hierij horen niet vinden helaas (te vaak)

Hoop dat jullie nu een voorstelling kunnen krijgen of hebben van deze zeer exotische stofjes Ik zal het later nog aanvullen als dat kan!

Veel groetjes en wees voorzichtig!

Gabbertje

Wijs gebruiker
Interessante report, heb toch 2 vragen die dan niet met de zoletil te maken hebben maar met het spuiten.

Hoe voelt het om iets in je arm te spuiten? Doet het pijn of voelt het aangenaam? Ik vraag het omdat ik niet van plan ben het zelf uit te testen hahaha.

En heb je het idee dat spuiten een stuk verslavender kan zijn dan slikken of snuiven?

Laatst bewerkt:

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Hoe voelt het om iets in je arm te spuiten? Doet het pijn of voelt het aangenaam? Ik vraag het omdat ik niet van plan ben het zelf uit te testen hahaha.
Het voelt neutraal aan op klein prikje. Maar daarna is het in paar minuten full blown effect. Wat ook veel korter duurt maar intenser is. Deed het daarom eens in een drankje maar dat duurde mij te lang. Liever circa 2 uur hard en niet uren lang. Want van het effect wordt je wel moe of zat na een tijdje.

En heb je het idee dat spuiten een stuk verslavender kan zijn dan slikken of snuive
Ja absoluut omdat je dan ineens zuivere medicijnen rechtstreeks het bloed in worden gestuurd. Waardoor intenser maar korter.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Interessant rapport. Je leest niet zoveel over de meer zeldzame stoffen.

Let goed op of je de 50 milligram per milliliter hebt of de 25 Ik had toch 100 milliliter.
Die sterktes komen redelijk overeen met de verschillende concentraties waarin ketamine beschikbaar is. Ketamine in een concentratie van 100 mg/ml moet verdund worden; ik weet niet of dat ook voor zoletil geldt. Verdunnen maakt het wellicht ook makkelijker om voorzichtig op geleide van het effect te titreren.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Interessant! Misschien ga ik nog wel eens wat tiletamine bestellen, zou dan sowieso dat puur willen doen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Snap ik maar wel een waarschuwing het is bij mij welkom die zolazepam. Dan raak je minder snel in paniek lijkt me. Het is nogal heftig namelijk :wink:
Ja snap ik, maar persoonlijk heb ik liever een te heftige ervaring, dan een afgevlakte ivm benzo's. Sowieso gebeurt in paniek raken met dissociatieven eigenlijk zelden juist door de dissociatie van emoties.

Maar thanks voor de waarschuwing.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan