1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Zolpidem 20 mg, good night.

Discussie in 'Trip reports' gestart door Vaste klant, 27 aug 2009.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Vaste klant

Vaste klant Bewuste gebruiker

Hallo :wave:

Ik las laatst op het forum over iemand die zolpidem heeft gebruikt en daar flink van ging hallucineren, dit klonk meteen al interessant voor mij en ik wou vrij graag beleven hoe dat was.
    Ik had al een beetje het geluk dat ik zelf al niet echt super lekker slaap, dus naar de dokter gaan en het recept krijgen was geen probleem. 10 stuks van 10 mg kon ik mee krijgen, nou doe maar dan. Even later de zolpidem opgehaald, €14,60 :openmouth: .
    Nou vooruit dan maar. Eenmaal thuis aangekomen was ik direct van plan het 's avonds te proberen. Normaal bord met avond eten opgepeuzeld en een uurtje of 2 gewacht.

20 uur: Inname.
    Laat ik maar beginnen met 10 mg, pilletje eruit, glas water vullen en Hup naar binnen. Gezonde zenuwen en ben maar om te wachten een paar tripreports gaan nalezen van zolpidem.

20:15
    Plots merk ik op dat mijn zicht een beetje begint te bibberen! Yes het werkt! Ook merk ik dat mijn motoriek dramatisch is verstoord en mijn evenwicht ongeveer net zo slecht is als dat ik 12 bier in mijn keel heb gegoten. Verder qua gevoel voel ik me een beetje aangeschoten, maar 'thats it'.

20:45
    Is dit het? Wat ik net beschreef om kwart over acht, zo voel ik mij nog steeds! Ik ben trouwens ook de hele tijd een beetje slaperig geweest maar dat is logisch met slaapmiddel, maar ik kon me der goed tegen verzetten. Ik besluit nog 10 mg bij te nemen omdat ik hier niet veel aan vind.

21:30
    Alles voelt een beetje vaag aan, maar veel meer dan ik om kwart over 8 voelde is het ook niet. En hallucineren? Nee, zeker niet. Het enige wat ik heb opgemerkt is dat de letters van ondertiteling op de tv een beetje wazig zagen net alsof je traan ogen heb. Saai zeg!

22:00
    Nou ik ben maar mijn heerlijke bedje ingekropen.

7:00
    Wakker gemaakt door de wekker, ook dit was niet zoals in vele trip reports dat ik heerlijk helder en uitgeslapen ben opgestaan. Eerder een beetje wazig omdat ik probeerde te herinneren wat er gister avond was gebeurd. Dit duurde wel een half uurtje voor ik alles weer wist, maar toen stapte ik teleurgesteld de douche in omdat ik erachter kwam dat er helemaal niks gebeurd was gisteravond.

Nou achteraf gezien.. Tja wat moet ik hier nou mee? Zou het liggen omdat ik het niet op lege maag deed? Of omdat ik bijna alleen maar achter mijn computer zat? Heb ik er teveel van verwacht? dat kan toch ook niet want ik lees in alle tripreports dat ze van alles zien bewegen en verschuiven! Maar ik zag niks! Ben ik er misschien niet gevoelig voor? Het als een blok in slaap vallen viel trouwens ook wel mee. Het duurde nog een minuut of 10/15 voor ik sliep wat ik toch redelijk veel vind voor 2 slaap tabletten! Doe ik iets fout?
    Laat het maar horen.

2. Bontkikker

Bontkikker Experimenterende gebruiker

Twee zolpidem is niet al te veel. Je hebt er mijns inziens ook weinig aan als je meer neemt want je herinnert je dan de volgende dag hoogstens een paar vlaagjes.

Ik denk dat het effect als je wakker blijft te vergelijken is met dat van slaapwandelen. Tripervaringen waar sommige prikkers over spreken heb ik er nooit van gehad, hallucinaties wel. Maar wat heb je aan ervaringen die je je ietsje later maar hooguit voor 3% herinnert?

Zolpidem is goed om mee in te slapen, als drug is het de moeite helemaal niet waard en het kan indirect ook erg gevaarlijk zijn want je weet bij een hogere dosis echt niet meer wat je doet. Je kunt iets op het fornuis zetten om op te warmen en het dan compleet vergeten tot de volgende dag, roken en daarbij in slaap vallen en je moet onder invloed al helemaal niet het idee krijgen om de straat op te gaan of achter het stuur te gaan zitten. Die laatste dingen heb ik nooit gedaan maar je loopt dan grote kans om op een geheel onverwachte plek wakker te worden en zult in het verkeer niet alleen jezelf in gevaar brengen.

3. Areyouexperienced?

Areyouexperienced? Belezen gebruiker

Je kan wel degelijk trippen van zolpidem. Het is ook nog maar je eerste ervaring, tijd genoeg om wat dieper te gaan :wink: Mijn eerste keer was ook heel raar en onaangenaam.

Ik zou zeggen: op een nuchtere maag 2 stuks en als die inkicken nog eentje bijnemen. Je kan ook 3 nemen als je lekker die-hard wilt gaan.

Focus je niet teveel op het effect, het is leuker als het er ineens is (dus geen te hoge verwachtingen hebben).

Neem de pillen tijdens dat je iets aan het doen bent. Ga eventueel een wandeling maken. Met een beetje muziek en een jointje perhaps. Dan is het zeer aangenaam als je ze ineens voelt inslaan. Als je van 3 nog niet tript dan weet ik het ook niet meer :wave:

Lachen dat je naar je dokter bent geweest trouwens :P

Succes!

4. Technofanaat

Technofanaat Experimenterende gebruiker

Doe voorzichtig aan met slaapmiddelen, als je teveel neemt kan het zo zijn dat je nooit meer wakker wordt

5. Vaste klant

Lets try this one out. Bedankt ik laat binnenkort in dit topic weten hoe het is gegaan.

6. Areyouexperienced?

Areyouexperienced? Belezen gebruiker

En?

Al zwaar liggen trippuh :P

7. Vaste klant

Nope :( Zelfde effect als tripreport alleen dit keer gekotst en veel meer stukken vergeten.
    Ik heb Project zolpidem opgegeven. Ik heb er nu nog een paar liggen voor als ik ECHT niet kan slapen :grin:

Laden...