pbwebmaster
Bewuste gebruiker
Oke ik lees zoveeel topics over hoe moeilijk het is om aan snoepjes te komen. En dan vraagt men zich af of het slecht gaat met de handel
. Nou ik weet het niet hoor, maar die handel is volgens mij altijd prima geweest het is gewoon een kwestie van de juiste mensen kennen. Ik weet niet of er meer mensen uit de omgeving westfriesland komen. Maar iig kan ik niet klagen. Ze zijn er in alle soorten en maten. En het raarste is nog wel. Ik heb al (te) veel pillen geslikt het afgelopen jaar en ze werkten 'allemaal' prima. Op 1 na, dat moest een wit dolfijntje voorstellen maar hij was in mijn ogen iets te klein. Maarja je moet je drugs natuurlijk ook niet kopen van een gangstertje van 16 die op een dure batavus rijdt, stupid me.
En dat er verschillende 'mitsu's' in omloop zijn geloof ik ook wel. Maar de mitsu's die ik tot nu toe heb gehad zijn een beetje té goed als je 't mij vraagt
. Voor de rest: Rode duifjes die ook heel erg vaag waren, ik vond het totaal niet lijken op alle andere pillen het had iets heel vaags. Maarja god mag weten wat erin zat
. Dan nog groene versace's niet denderend, maar wel ok. Witte dolfijntjes ook gewoon gemiddeld. Gele Ptje ofzo, best hard.
Helaas zijn de blauwe mitsu's een beetje verdwenen in mijn omgeving de laatste tijd, maar daarvoor in de plaats was er een dealer met een blauwe driehoekige 'X' pil. Ik kan niet zeggen dat die slechter was dan de oude vertrouwde mitsubishi pirkie. Ok en ff voor de duidelijkheid, ik ben GEEN dealer, ik probeer hier echt niet m'n shit te verkopen ik neem het liever zelf.
ik wil wel graag weten of er meer mensen zijn die GEEN slechte ervaringen hebben gehad met xtc pillen (en dan bedoel ik eigenlijk 'geen slechte pillen' ipv geen slechte ervaringen want die slechte ervaringen heb ik wel degelijk gehad)
en er zijn ook vast wel mensen die dat rode duifje hebben geprobeerd. Een klein rood pilletje met breuklijn, maar ik had nooit kunnen voorspellen dat die zo'n uitwerking op mij had. HEERLIJK!
('t is allemaal wel al een tijdje terug hoor, mijn gezondheid... achja..
)
En dat er verschillende 'mitsu's' in omloop zijn geloof ik ook wel. Maar de mitsu's die ik tot nu toe heb gehad zijn een beetje té goed als je 't mij vraagt
. Dan nog groene versace's niet denderend, maar wel ok. Witte dolfijntjes ook gewoon gemiddeld. Gele Ptje ofzo, best hard. Helaas zijn de blauwe mitsu's een beetje verdwenen in mijn omgeving de laatste tijd, maar daarvoor in de plaats was er een dealer met een blauwe driehoekige 'X' pil. Ik kan niet zeggen dat die slechter was dan de oude vertrouwde mitsubishi pirkie. Ok en ff voor de duidelijkheid, ik ben GEEN dealer, ik probeer hier echt niet m'n shit te verkopen ik neem het liever zelf.
ik wil wel graag weten of er meer mensen zijn die GEEN slechte ervaringen hebben gehad met xtc pillen (en dan bedoel ik eigenlijk 'geen slechte pillen' ipv geen slechte ervaringen want die slechte ervaringen heb ik wel degelijk gehad)
en er zijn ook vast wel mensen die dat rode duifje hebben geprobeerd. Een klein rood pilletje met breuklijn, maar ik had nooit kunnen voorspellen dat die zo'n uitwerking op mij had. HEERLIJK!
('t is allemaal wel al een tijdje terug hoor, mijn gezondheid... achja..