zomaar ff

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Oke ik lees zoveeel topics over hoe moeilijk het is om aan snoepjes te komen. En dan vraagt men zich af of het slecht gaat met de handel :confused: . Nou ik weet het niet hoor, maar die handel is volgens mij altijd prima geweest het is gewoon een kwestie van de juiste mensen kennen. Ik weet niet of er meer mensen uit de omgeving westfriesland komen. Maar iig kan ik niet klagen. Ze zijn er in alle soorten en maten. En het raarste is nog wel. Ik heb al (te) veel pillen geslikt het afgelopen jaar en ze werkten 'allemaal' prima. Op 1 na, dat moest een wit dolfijntje voorstellen maar hij was in mijn ogen iets te klein. Maarja je moet je drugs natuurlijk ook niet kopen van een gangstertje van 16 die op een dure batavus rijdt, stupid me.

En dat er verschillende 'mitsu's' in omloop zijn geloof ik ook wel. Maar de mitsu's die ik tot nu toe heb gehad zijn een beetje té goed als je 't mij vraagt :grin: . Voor de rest: Rode duifjes die ook heel erg vaag waren, ik vond het totaal niet lijken op alle andere pillen het had iets heel vaags. Maarja god mag weten wat erin zat :rolleyes: . Dan nog groene versace's niet denderend, maar wel ok. Witte dolfijntjes ook gewoon gemiddeld. Gele Ptje ofzo, best hard.

Helaas zijn de blauwe mitsu's een beetje verdwenen in mijn omgeving de laatste tijd, maar daarvoor in de plaats was er een dealer met een blauwe driehoekige 'X' pil. Ik kan niet zeggen dat die slechter was dan de oude vertrouwde mitsubishi pirkie. Ok en ff voor de duidelijkheid, ik ben GEEN dealer, ik probeer hier echt niet m'n shit te verkopen ik neem het liever zelf.

ik wil wel graag weten of er meer mensen zijn die GEEN slechte ervaringen hebben gehad met xtc pillen (en dan bedoel ik eigenlijk 'geen slechte pillen' ipv geen slechte ervaringen want die slechte ervaringen heb ik wel degelijk gehad)
en er zijn ook vast wel mensen die dat rode duifje hebben geprobeerd. Een klein rood pilletje met breuklijn, maar ik had nooit kunnen voorspellen dat die zo'n uitwerking op mij had. HEERLIJK! :beer: ('t is allemaal wel al een tijdje terug hoor, mijn gezondheid... achja.. :wink: )

Extisi

Wijs gebruiker
Ik weet soms niet eens wat ik slik. De naam dan. :)
Het is altijd op de gok, maar voorlopig even geen pillen meer.. :)

TrippyShit

Badass junkie
Pff rode duifjes :P Lekkere zijn dat. Had groene kangeroes van 130mg en die duifjes vind ik nog wel wat harder inkicken eigenlijk. Benieuwd wat erin zit. Van zelfde persoon dus niet laten testen ofzo. Het viel mij trouwens ook op dat de rode duifjes iets anders waren. Zelf begon ik van 1 pil al te hallucineren zoals ik normaal op 250mg doe ofzo. Gesprekken met mensen die er niet zijn enzo. Ik vermoed dat er wát mda inzit. Maar das ook omdat ik het graag zou willen :grin: :P

Antigone

Belezen gebruiker
pbwebmaster zei:
Oke ik lees zoveeel topics over hoe moeilijk het is om aan snoepjes te komen. En dan vraagt men zich af of het slecht gaat met de handel :confused: . Nou ik weet het niet hoor, maar die handel is volgens mij altijd prima geweest het is gewoon een kwestie van de juiste mensen kennen....
Volgens mij gingen de topics er meer over dat er moeilijk aan GOEDE snoepjes is te komen.
Afgelopen maanden was het bar en boos, maar het begint langzaamaan nu wel weer bij te
trekken. Zeker als je de juiste mensen kent dus daar lag het heus niet aan :)

pbwebmaster zei:
Ik weet niet of er meer mensen uit de omgeving westfriesland komen.....

...Helaas zijn de blauwe mitsu's een beetje verdwenen in mijn omgeving de laatste tijd...
Ik woon in de hoofstad van Noord-Holland en heb alweer tijdje geen blauwe mitsu's gezien,
maar vandeweek sprak ik iemand die beweerde er nog volop aan te kunnen komen.
Moest ze helemaal naar België voor, het moet toch niet gekker worden stiekemerds die
Belgen hebben gewoon volop pillen. Whoehaha, eerst zien dan geloven. Dinsdag belooft :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Ik wordt dat blauwe mitsu verhaal zo zat he :tearsofjoy: Zitten hier echt veel mensen die denken dat 'blauwe mitsu' echt DE pil is ofzo :P Ten eerste zijn er misschien wel 100 soorten blauwe mitsu's. Ik heb ze zelf gehad, die waren niet zo super heftig. Iemand kan blauwe mitsu's met 160mg mdma hebben en iemand kan blauwe mitsu's met mcpp hebben, met 40mg mdma, met niks, noem maar op. Een blauwe mitsu verzekerd je niet dat het een goede pil is. Ik heb rode duifjes 130+ zijn toch ook geen blauwe mitsu's? Goed zijn ze zeker. Je moet eerst maar eens goed lezen over xtc voordat iedereen gaat roepen over blauwe mitsu's..

Bekende naam=veel namaak qua uiterlijk(!)

Antigone

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Ik wordt dat blauwe mitsu verhaal zo zat he :tearsofjoy: Zitten hier echt veel mensen die denken dat 'blauwe mitsu' echt DE pil is ofzo :P Ten eerste zijn er misschien wel 100 soorten blauwe mitsu's. Ik heb ze zelf gehad, die waren niet zo super heftig. Iemand kan blauwe mitsu's met 160mg mdma hebben en iemand kan blauwe mitsu's met mcpp hebben, met 40mg mdma, met niks, noem maar op. Een blauwe mitsu verzekerd je niet dat het een goede pil is. Ik heb rode duifjes 130+ zijn toch ook geen blauwe mitsu's? Goed zijn ze zeker. Je moet eerst maar eens goed lezen over xtc voordat iedereen gaat roepen over blauwe mitsu's..

Bekende naam=veel namaak qua uiterlijk(!)
Je moet niet je eigen dingen erbij gaan verzinnen. Als mensen enthousiast zijn over blauwe
Mitsubishi's zijn ze enthousiast over de blauwe Mitsu's die zij zelf (ooit) geslikt hebben en er
hopen dat ze zo'n zelfde soort pil nogmaals tegenkomen. En dan bedoel ik ook exact dezelfde
samenstelling en niet een surrogaat die er alleen maar hetzelfde uitziet!

Jij doet nu net of we kleuters zijn die niets van XTC weten en alleen maar denken dat die
blauwe Mitsu's DE pillen zijn. Natuurlijk zijn er genoeg andere goede pillen. Sterker nog als
ik een top 3 zou maken van de pillen welke ik erg graag nogmaals zou willen tegenkomen
zijn dat, de eerste lading roze StarTrekkies, die dikke witte dolfijntjes en de zonnetjes.
Pas op nummer 4 komen de blauwe Mitsu's, maar ja het was een top 3 :P

TrippyShit

Badass junkie
Ik verzin er ten eerste geen eigen dingen bij :rolleyes:
Ook zijn er heel veel, jij dan blijkbaar toevallig niet, die wel zo zijn over de blauwe mitsu..
Dan krijg ik idd het idee dat ze er geen fuck van af weten.

Antigone

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Ik verzin er ten eerste geen eigen dingen bij :rolleyes:
Ook zijn er heel veel, jij dan blijkbaar toevallig niet, die wel zo zijn over de blauwe mitsu..
Dan krijg ik idd het idee dat ze er geen fuck van af weten.
Oké dan, ik voelde me aangesproken :)

Vandaar dat ik vond dat je er dingen bij verzon :P

Bovenaan