Hai allemaal en rara,
Tijdje niets laten weten hier maar geen bericht is goed bericht !
Maar het gaat dus goed hier!

We zijn allemaal druk met veel dingen en een daarvan is mn zoon natuurlijk. Hij gaat echt met stappen vooruit! Is bezig met zn relatie, werk, sociale kontacten,andere manier van ontspanning zoeken ( vissen) voetbal kijken i.p.v gamen, nieuwe kleren gekocht!, enz, enz ...
Hij moet nu nog 34 uur werkstraf doen in zn vakantie en dat is dan weer ff lullig omdat ie dan weer ff terug wordt geworpen op dat gene wat er allemaal gebeurt is maar daardoor kan hij ook weer nadenken over hoe het was met hem en hoe het nu is met hem!
Ik was van de week jarig en de mensen die op visite kwamen zeiden allemaal dat hij er goed uit ziet!Nou beter compliment kan hij niet krijgen!
ook kontact met zn kinderen vind ik erg vooruit gegaan! Zelfs zo goed dat toen we ze terug gingen brengen naar hun moeder de jongste zei dat hij niet naar mama wilde! Dus duidelijk een positiefe vooruitgang gezien alles wat er gebeurt is in het verleden.
De andere kinderen gaan ook goed met alles om. Het is leuk om te zien hoe hij met mn jongste zoon omgaat. Ze gaan af en toe samen op pad en gamen wat samen en dat vind ik dan leuk om te zien dat ze elkaar weer kunnen vinden ook al was er een zeg maar even afwezig door zn drugs problemen.
Nou dit was het even kort want ik moet nog het een en ander doen voor vandaag.
groetjes aan iedereen en veel liefs.