Zou 3mmc nog terugkomen?

Rosie

Bewuste gebruiker
Vorige week weer een paar grammetjes gekocht. Gewoon eens proberen. Nu alles illegaal is... Bij een andere dealer. Gewoon gokje wagen.
Vandaag gebeld, uiteraard 2mmc.

De dame aan de telefoon vertelde me dat ze vandaag een rapport hadden binnen gekregen, over 3mmc.
Van alle ingeleverde 3mmc monsters in Nederland, was slechts 5% daadwerkelijk 3mmc

Dat is natuurlijk extreem laag.

Zou het nog terugkomen?

En waarom liegen dealers over wat ze verkopen? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat het 2mmc is?

Voor 1 juli snap ik het wel. Want toen was 2mmc legaal. Nu niet meer. Je wil toch ook een soort vertrouwen opbouwen met je klant?

• Haha
Waarderingen: N3K0

XMR

Wijs gebruiker
Nee denk het niet. Misschien op darknet maar het is vrijwel overal verboden nu.
Op het darkweb gebeurt exact dezelfde scam als degene die de dealers hier uitvoeren: 2-mmc of 3-cmc verkopen onder de naam 3-mmc. Wanneer je de beoordelingen leest zie je altijd hetzelfde: mensen laten het testen en het blijkt wat anders te zijn.
Degene die het niet laten testen (het merendeel) laten wel een positieve beoordeling achter, je krijgt er immers wel een roes van en vele weten niet eens hoe 3-mmc aanvoelt.

Rosie

Bewuste gebruiker
Ja helaas had ik ook gevraagd om 4mmc. Maar hij gaf aan 3mmc te hebben.

Nou vind ik 2mmc ansich prima.

Ik heb maar een heel klein beetje mogen proeven van 3mmc. 3 kleine snuifjes gehad na 2cb op festival. En die 3e snuif voelde wel heel nice. Daarna niks meer gedaan.

Jaar erop wel lekker avondje gedaan. Vrienden zeiden 3mmc. Maar ik vond het absoluut niet lijken op jaar ervoor.

Dit jaar 100% 2mmc en ik weet 100% zeker dat het vorig jaar ook zo was

Ben zo benieuwd naar 3mmc gewoon echt lekker op een feestje 🤣

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
Ja helaas had ik ook gevraagd om 4mmc. Maar hij gaf aan 3mmc te hebben.

Nou vind ik 2mmc ansich prima.

Ik heb maar een heel klein beetje mogen proeven van 3mmc. 3 kleine snuifjes gehad na 2cb op festival. En die 3e snuif voelde wel heel nice. Daarna niks meer gedaan.

Jaar erop wel lekker avondje gedaan. Vrienden zeiden 3mmc. Maar ik vond het absoluut niet lijken op jaar ervoor.

Dit jaar 100% 2mmc en ik weet 100% zeker dat het vorig jaar ook zo was

Ben zo benieuwd naar 3mmc gewoon echt lekker op een feestje 🤣
Ik vond 3-mmc het beste middel voor op festivals. Je kan maar blijven gaan en het effect neemt helemaal niet af als je blijft bijpakken, sterker nog, je gaat je steeds beter voelen.

Bij 4-mmc merkte ik na meerdere uren al dat het effect begon te veranderen, je verandert echt in een serotonine zombie die hardstikke wazig is (alsnog leuk, maar net ff anders dan 3-mmc).

Overall vind ik 4-mmc wel fijner aanvoelen dan 3-mmc, maar bij misbruik krijg je een mega kater.

Pinnacle

Belezen gebruiker
Het zou kunnen dat het even duurt voordat de markt weer 'normaal' is. Veel dealers verkochten 2mmc omdat het makkelijker te krijgen was dan 3mmc tot een paar maanden terug, kan best zijn dat ze die voorraden eerst opmaken. Op termijn zou ik geen reden zien vanuit de dealers bekeken om 2m te verkopen ipv 3m, 3m is meer geliefd (wat ik ervan begrijp, doe het zelf niet echt) en verslavender. Ervanuit gaande dat beide even makkelijk te maken zijn, zou er op een gegeven moment weer 3m op de markt moeten komen. Het is ook niet in belang van dealers om een matig product te verkopen, dan komen je klanten niet terug

Rosie

Bewuste gebruiker
Bij 4-mmc merkte ik na meerdere uren al dat het effect begon te veranderen, je verandert echt in een serotonine zombie die hardstikke wazig is (alsnog leuk, maar net ff anders dan 3-mmc).

Geen ervaring mee. Maar juist niet zo wazig zijn vind ik heel fijn. Ik wordt van mdma ook beetje wazig. Vond het wel lekker dat dat niet zo is. Ook niet euforisch met 2m, daarom was ik wel benieuwd naar 3m. Want die ene keer met weinig, had ik dat wel een beetje. Juist wilde ik het eens keer proberen op feestje/festival.
Jammer als het echt niet meer terugkomt. Niks aan te doen

FerdFatoehaus

Badass junkie
Het is ook niet in belang van dealers om een matig product te verkopen, dan komen je klanten niet terug
Dit is een utopie. Dealers hebben schijt aan jou en geven geen fuck om wat ze verkopen.

3-mmc is overal illegaal. Dat betekent dat de labs in China waar het gemaakt werd het niet meer naar Europa kunnen sturen. Dus die labs moeten dan ergens anders illegaal gaan produceren. De markt voor 3-mmc is te klein om dat op grote schaal te doen.

Pinnacle

Belezen gebruiker
Dit is een utopie. Dealers hebben schijt aan jou en geven geen fuck om wat ze verkopen.

3-mmc is overal illegaal. Dat betekent dat de labs in China waar het gemaakt werd het niet meer naar Europa kunnen sturen. Dus die labs moeten dan ergens anders illegaal gaan produceren. De markt voor 3-mmc is te klein om dat op grote schaal te doen.
No shit, dealers geven alleen om geld, maar als alle andere dingen gelijk zijn (productiekosten, etc.) ga je toch eerder concurreren op kwaliteit? Ik hoor van vrienden bijv. dat de prijs/kwaliteit van coke beter is geworden. Dat is meer concurrentie dan wat dan ook. Ik maak me geen illusies over dealers en hun motivaties, maar als je meer geld wilt in een overvloedige markt, ga je op kwaliteit zitten, lijkt me logisch toch

FerdFatoehaus

Badass junkie
No shit, dealers geven alleen om geld, maar als alle andere dingen gelijk zijn (productiekosten, etc.) ga je toch eerder concurreren op kwaliteit? Ik hoor van vrienden bijv. dat de prijs/kwaliteit van coke beter is geworden. Dat is meer concurrentie dan wat dan ook. Ik maak me geen illusies over dealers en hun motivaties, maar als je meer geld wilt in een overvloedige markt, ga je op kwaliteit zitten, lijkt me logisch toch
Dat verschilt echt per soort drugs. Coke is in overvloed aanwezig en blijft binnen komen. Plus de markt is veel groter.

3-mmc was alleen nog goed toen je het nog in clearnet webshops kon bestellen. Mijn eerste keer was in 2014 en heb het tot 2020 heel veel gebruikt. Toen merkte ik al dat de kwaliteit steeds minder werd.

Toen de dealers er massaal op sprongen werd het echt schandalig slecht. Maar toch blijven mensen het kopen omdat je het niet meer "legaal" kan bestellen.

Vervolgens kreeg je die 3-cmc meuk, dat kon toen nog wel online. Resultaat: dealers verkopen dat als 3-mmc. En nu is de stap gemaakt naar 2-mmc. Een nog minder goed alternatief. Vandaar dat ik zeg dat dealers wat betreft 3-mmc echt geen fuck geven om kwaliteit en of het überhaupt 3-mmc is. Ze verkopen het toch wel.

Zanza

DF-koning
Ik hoor dat er weer meer echte (geteste) 3mmc in omloop is. En nog veel meer 4mmc, maar dat is al Wat langer gaande

SpaceCat010

Newbie
Het is er weer! Ik heb via mijn dealer een lange tijd "3mmc" besteld en nadat ik het getest had was dit gewoon 2mmc, testcentrum in Rotterdam gaf aan dat nagenoeg alles wat ze binnenkregen als 3mmc momenteel 2mmc is.

De dealer zei tegen mij dat elke dealer op dit moment 2m verkoopt als 3m, en dat als hij eerlijk is ik naar een ander zou gaan en alsnog 2m zou krijgen! Haha zit wel wat in.
Hij heeft dus open kaart gespeeld.

Maar nu heeft die dus wel echte oldschool 3mmc, getest en al. Dus het is back via de juiste kanalen!!

Jazz35

Wijs gebruiker
Hmmmmm, morgen na meer dan drie maanden nietsss maar weer eens wat '3mmc' bestellen in 010. Zal wel 2m zijn inderdaad. Maar mijn man is sowieso meer fan van 2m dan van 3, dus komt mooi uit. 🥹

XMR

Wijs gebruiker
Het is er weer! Ik heb via mijn dealer een lange tijd "3mmc" besteld en nadat ik het getest had was dit gewoon 2mmc, testcentrum in Rotterdam gaf aan dat nagenoeg alles wat ze binnenkregen als 3mmc momenteel 2mmc is.

De dealer zei tegen mij dat elke dealer op dit moment 2m verkoopt als 3m, en dat als hij eerlijk is ik naar een ander zou gaan en alsnog 2m zou krijgen! Haha zit wel wat in.
Hij heeft dus open kaart gespeeld.

Maar nu heeft die dus wel echte oldschool 3mmc, getest en al. Dus het is back via de juiste kanalen!!
Heb jij het persoonlijk laten testen? Zolang jij geen test hebt gedaan moet je jouw dealer niet vertrouwen.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Dat is wat ik vroeger ook dacht maar die markt is ondertussen sterk gegroeid. Zou het niet vreemd vinden moest er af en toe eens een massabatch gemaakt worden.

Snuifduif1

Newbie
Waarom zouden mensen kiezen voor oude rc's ipv klassieker als coke?
Ik heb altijd het idee dat coke toch nog het beste drugs is wat je kan snuiven. Als klopt mijn idee niet. Maar het is oud goud en vertrouwd. Ik haal altijd al jaren bij mijn vaste dealer en voor een hele mooie prijsje ook nog is. Snap niet dat mensen dan nog kijken naar goedkope alternatieven

CuriousExplorer

DF-koning
Ik heb altijd het idee dat coke toch nog het beste drugs is wat je kan snuiven. Als klopt mijn idee niet. Maar het is oud goud en vertrouwd. Ik haal altijd al jaren bij mijn vaste dealer en voor een hele mooie prijsje ook nog is. Snap niet dat mensen dan nog kijken naar goedkope alternatieven
Het gaat dan ook niet om de prijs.
Ikzelf vind niet veel aan coke.

Bovenaan