Zuid afrika

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jewelz

Newbie
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben al 2 jaar verslaafd aan ghb. Ik heb detox gedaan bij jellinec maar na 9 dagen was t klaar en kreeg geen enkele nabehandeling dus na 2 weken teruggevallen. Inmiddels alweer 2 maanden aan die rotzooi.
Ik heb overal spierpijn, hoort dat erbij?
Ik heb morgen intake voor ggz charge in zuid afrika, is iemand hier geweest? Hoe is het en heb je er wat aan gehad? Adviseer je daarna een safe- house?
Alvast bedankt

Msloverdj

Wijs gebruiker
Sorry ik kan je met de rest niet helpen. Maar ik adviseer je zeker een safehouse!

Dat gaat je nog meer helpen dan de behandeling zelf. Juist omdat je gevoelig bent voor terugvallen

Zit je op een stabiele dosis nu?

Spyro

DF-koning
Mijn neefje is 2 keer naar Afrika geweest maar helaas niet naar een safe house gegaan en dus in zijn oude omgeving weer teruggevallen… Ik zou er dus wel over nadenken om daarna naar een safe house te gaan als je twijfelt aan jezelf.

Goed dat je deze stap wil gaan zetten, ik zou zeggen ga ervoor!

Over die spierpijn, dat herken ik wel. Ik heb tijdens gebruik ook vaak spierpijn in mijn benen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Van die retreats in het buitenland zijn heel effectief om mensen te laten ontwennen, want je zit daar geïsoleerd en je kunt niet anders dan stoppen met gebruiken. Dus dat is een voordeel. Je kunt daar de tijd nemen om meer tot jezelf te komen en nuchter proberen uit te vogelen wat nou eigenlijk het probleem is.

Het nadeel is dat je vanwege de geïsoleerde omgeving niet kunt oefenen met het omgaan met de problemen die je ervaart. Dat is dus ook de valkuil: dat je daar denkt van 'oh, nuchter is veel beter en ik ben zo goed bezig en nu ben ik verslaving de baas', en dat je dan terugkomt en weer getriggerd wordt door dezelfde omgevings-factoren die je hiervoor hebben aangezet tot gebruik.

Bij die afkickklinieken weten ze ook wel dat het zo werkt. Dus als je een goeie te pakken hebt dan helpen ze je de terugkeer voorbereiden. Maar ook dan is het belangrijk om je te realiseren dat het echte werk pas begint als je terugkomt.

Spyro

DF-koning
Ja, de stijfheid van spieren wordt (indirect) geregeld via de neurotransmitter GABA. Je ziet dus vooral veel bij ontwenning van GABA-agonisten zoals GHB dat je last kunt krijgen van spierpijn.
Ik krijg vaak spierpijn in mijn benen tijdens gebruik. Hoe komt dat?

Brakka Mang

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook wanneer ik al last heb van mijn benen, bijvoorbeeld toen een tijd na een knie-operatie. GHB versterkt de de onrust in je spieren omdat GABA verantwoordelijk is voor (spier)onstspanning . Baclofen is bijvoorbeeld van origine een spierverslapper. Alle GABA (of dit nou op A - pammetjes en alcohol, B - GHB, baclofen, of GABAC, volgens mij lyrica, gabapentine) hebben eeen remmende functie op het centrale zenuwstelsen maar op groeihormoon en botfunctie. Ik heb het 1 keer ervaren na een weekend aan de speed, ghb en pillen. Daarna had ik G van mindere kwaliteit en dropte me dosis teveeel waardoor ik hele rare spierpijn kreeg. Wat ook kan is dat je moterieke onrust krijgt, dit komt meestal door een dopamine verstoring door bijvoorbeeld te lang aan speed, en GHB (ontzzettend lekker samen maar juist wat dopamine betreft zeer tegenovergesteld). Wat ik ook heb is dat ik last krijg van gewrichten, knieen en heupen. Wat ik ook ervaar is dat mijn voeding ook heel belangijk is. GABA wordt van nature aangemaakt uit glutamaat en bijvoorbeeld vitamine B6. Ook merk ik nu ik redelijk goed kan doseren en in de weekenden meer doe ik er meer last van heb. Als ik gewoon een binge heb van 2 weken heb ik vaak nergens last van. herkennen meer mensn dit?

N1987

Experimenterende gebruiker
Heb je het toevallig in je bovenbeen?…
Ik laatste tijd ook zodra ik G neem, als ik het masseer zakt het wel weg na een tijdje. Maar die pijn is hels!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan