Zuivere cocaine

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hanskazan

Newbie
De titel zegt het al hoe vaak heb je zuiveree cocaine gehad en met labuitslag.

Kom niet aan met 89 of 84 want 95% van de mensen vind dat niet dus ook jij niet.

Gewoon reallistische percentages aub

En hoe herken je het buiten de testlab denk niet dat je elke week je spul zit te testen.

De bekende loopneuzen en overdreven rush kennen we al als Slechte meuk.

Wie eerlijke en oprecht is verdiend een shouderklop van me

Mezelf

Wijs gebruiker
1x geteste gehad van 81% en kreeg daar een behoorlijke bloedneus van (dag erna).. Verder nooit geteste gehad helaas. Qua effect vaak wel vergelijkbare en zo niet betere gehad maar dus geen bewijs van. En?..... verdien ik nu een schouderklop?

AphexTwin

Bewuste gebruiker
1x geteste gehad van 81% en kreeg daar een behoorlijke bloedneus van (dag erna).. Verder nooit geteste gehad helaas. Qua effect vaak wel vergelijkbare en zo niet betere gehad maar dus geen bewijs van. En?..... verdien ik nu een schouderklop?
#omtermeesteschouderklopjes :tongueout:

Hanskazan

Newbie
Dit is 80%+ kom je bijna niet tegen heb Jammer geen gebroken foto maar ziet er wel totaal anders dan jouw foto de structuur ik durf 50 euro te wedden dat jou foto niet boven 66-69% komt dat is wel ook een redelijke percentage als we geen versnijdingmiddelen tussen zitten

Bijlagen

Krullen

Belezen gebruiker
En waar wil je met deze discussie naar toe? Kan jij ruiken hoe zuiver het is? Nee precies, jij kan zeker ook voorspellen hoeveel Mg er in je pillen zit :joycat:

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
87% zonder bijmiddelen. Stonden ze versteld van bij testcentrum

Edit, geen bloedneus of shit. Gewoon zoals het hoort. Bloedneuzen krijg je van rommel, niet van de puurheid!

Niet alleen van rommel krijg je een bloedneus
Ik heb zelf altijd goede maar als ik het niet goed fijn maak voor het snuiven kan je ook een bloedneus krijgen

Mezelf

Wijs gebruiker
87% zonder bijmiddelen. Stonden ze versteld van bij testcentrum

Edit, geen bloedneus of shit. Gewoon zoals het hoort. Bloedneuzen krijg je van rommel, niet van de puurheid!
Nou zei ik dat ik een bloedneus kreeg van geteste coke van 81%. De rest was mannitol als ik het goed onthouden heb. Ken ook een maat dat in Colombia is geweest en waar hij meerdere keren dus 89% heeft gehad maar ook vaker dan eens een bloedneus kreeg.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Als je coke gaat snuiven van 87% geeft dat een enorme druk op je borst.
Het beste is 80% dat is goed snuifbaar.

Ik gebruik al een lange tijd zuivere coke en spoel af en toe met water.
Ik heb echt nooit een bloedneus..

Don_Juan

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog nooit een bloedneus gekregen van sos. Wel altijd die verdomde verkoudheid! Ben daar erg gevoelig voor, meer dan andere mensen om mij heen.

Ik heb nog nooit een bloedneus gekregen van sos. Wel altijd die verdomde verkoudheid! Ben daar erg gevoelig voor, meer dan andere mensen om mij heen.
Bij mij ligt het eraan waarmee het versneden is
Als er manitol doorheen zit heb ik een droge maar verstopte neus

Don_Juan

Experimenterende gebruiker
Nou zat ik vd week netflix te kijken, en daar ging het over coke in Rotterdam en omstreken. Een simpele test wat ze deden was een puntje coke in een goed doorzichtig glas water laten vallen, als de coke bijna instant zou oplossen in het water werd het als uitstekend bevonden. Is die test een beetje realistisch? Of lost een stof als lidocaine net zo snel op als coke in water? Nou was ik wel benieuwd of het echt werkt, en heb het met mijn geteste 78% coke uitgeprobeert. En inderdaad zodra de coke het water in valt lost het echt instant op! Had ik eerlijk gezegd niet zó snel verwacht.

Iniedergeval weer genieten vanavond! Samen met een ijskoud coronatje.

Bijlagen

Cantera

Newbie
Nou zat ik vd week netflix te kijken, en daar ging het over coke in Rotterdam en omstreken. Een simpele test wat ze deden was een puntje coke in een goed doorzichtig glas water laten vallen, als de coke bijna instant zou oplossen in het water werd het als uitstekend bevonden. Is die test een beetje realistisch? Of lost een stof als lidocaine net zo snel op als coke in water? Nou was ik wel benieuwd of het echt werkt, en heb het met mijn geteste 78% coke uitgeprobeert. En inderdaad zodra de coke het water in valt lost het echt instant op! Had ik eerlijk gezegd niet zó snel verwacht.

Iniedergeval weer genieten vanavond! Samen met een ijskoud coronatje.
Het is geen waterdicht (ja leuke woordspeling) systeem om te checken maar meer een snelle en goedkope manier. De coke zou in principe moeten oplossen in een soort olie-achtig goedje dat binnen een tel verdwijnt.

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Het is geen waterdicht (ja leuke woordspeling) systeem om te checken maar meer een snelle en goedkope manier. De coke zou in principe moeten oplossen in een soort olie-achtig goedje dat binnen een tel verdwijnt.
Bedoel je met olie-achtig een apolair goedje?

Charlyshyn

Newbie
Wow jongens als ik jullie miet geliven over de puurheid van die coke van jullie , daar kan ik van dromen om zon dealer te vinden

ATGC

Belezen gebruiker
Mooi man, dat mensen op basis van een foto kunnen zien hoe puur iets is. Al die HPLC en GC/MS spullen en mensen die daar mee om kunnen gaan zijn dus compleet voor niks aangeschaft/ingehuurd in de testcentra :laughing:

Volgensmij werkt het bij dealers zo, noem een redelijk waarschijnlijk zuiverheidsgetal wat boven die van anderen zit. Bij pep roep je dat het 74% zuiver is... "this thing goes to 11" :grin:

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@ketakoekjes

@WAZA heeft wel degelijk gelijk, topicstarter heeft een ban voor het leven wegens poging tot dealen per PB en heeft een ban voor het leven.
En dan zou dit topic best als doel kunnen hebben gehad om zijn kilootje te promoten.

Cantera

Newbie
Hier is iemand dus zijn kilo aan het promoten?
LOL.. Als je een kilo hebt liggen en je moet het aan de man zien te krijgen via een 'openbaar' forum, dan ben je toch echt ergens een verkeerde weg ingeslagen. :tilttearlaugh:
Geloof dus niet dat dit zijn bedoeling is. Of misschien ben ik wel heel naïef..

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
@acht.zes ik mag geen specifieke trucjes of tips noemen, maar dealen is toch wel zeker makkelijk als je de goede mensen kent. Daarvoor hoef je echt niet een of ander forum waar maar een klein deel van de Nederlanders op zit voor te gebruiken. Als het aan mij lag zou ik trouwens liever op het donkere internet verkopen. Geen risico op ripdeals, geen klanten die te laat betalen en de buren zullen het nooit doorhebben! Dan heb je wel alleen nog een kans dat de politie je deur openbreekt om je op te pakken!

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
LOL.. Als je een kilo hebt liggen en je moet het aan de man zien te krijgen via een 'openbaar' forum, dan ben je toch echt ergens een verkeerde weg ingeslagen. :tilttearlaugh:
Geloof dus niet dat dit zijn bedoeling is. Of misschien ben ik wel heel naïef..
Met een kilo doet een verslaafde cokesnuiver toch wel minimaal een jaar, zou niet weten waarom iemand die hoeveelheid zou willen inkopen.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Nou ja, die kilo is maar uit de lucht gegrepen.

Feit is dat @Hanskazan een dealer was, hier zijn product wou slijten per pb en in dit topic blijkbaar aan wou geven dat alleen hij de beste coke had (wat alle dealers standaard zeggen lol)

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Nou ja, die kilo is maar uit de lucht gegrepen.

Feit is dat @Hanskazan een dealer was, hier zijn product wou slijten per pb en in dit topic blijkbaar aan wou geven dat alleen hij de beste coke had (wat alle dealers standaard zeggen lol)
Ga nou toch gewoon naar Panama of Colombia voor goeie coke in plaats van je te laten misleiden met 'MIJN COKE IS DE PUURSTE VAN HEEL NEDERLAND' praatjes.

Charlyshyn

Newbie
Dit slaat neeg
Ga nou toch gewoon naar Panama of Colombia voor goeie coke in plaats van je te laten misleiden met 'MIJN COKE IS DE PUURSTE VAN HEEL NEDERLAND' praatjes.
dd
Dat is wel makkelijk gezegt he probeer maar eens coke van colombia of panama naar nederland op belgie te nemen.. en jongens check jullie pb

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan