zuiverheid MDMA

Dunk

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen,

Binnenkort ga ik mijn eerste grammetje mdma kopen, dus vroeg ik me af of je altijd een volledige gram (zuivere) mdma krijgt als je een grammetje koopt. Bij coke weet ik dat de coke altijd versneden wordt en dat je vaak maar een halve gram krijgt, zelfs al betaal je voor een ganse gram.... Is dit ook zo bij mdma? Wordt mdma vaak versneden en/of in lagere hoeveelheid verkocht? Ik weet ook wel dat dit afhangt van de dealers waarbij je het haalt, maar ik ben benieuwd naar het algemene beeld van het mdma-verkoop. Valt dit over het algemeen te vertrouwen en is het veilig om aan te nemen dat je toch 10 dosissen van 100mg kunt halen uit een grammetje mdma?

Ik woon in België en het is voor mij praktisch erg moeilijk om de mdma te laten testen, dus zou ik erop moeten vertrouwen dat het goed zit. Hopelijk stellen jullie ervaringen me wat gerust, alvast bedankt!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je MDMA koopt zou ik sowieso zorgen dat je kristallen koopt, dan is de kans aanzienlijk kleiner dat het versneden is. Je eventueel wel online nog een reagent testkit kunnen kopen om te zien of het MDMA bevat, koop je er meerdere dan kun je ook eventuele versnijdingen eruit halen. Je bent natuurlijk zo zeker als bij een labtest, maar je kan in ieder geval wat dingen uitsluiten.

Het kan trouwens wel zo zijn dat je MDMA niet versneden is en toch maar 70% zuiverheid heeft ipv 84%, dan is de synthese niet helemaal perfect gegaan. Is mij een keer gebeurd maar was verder gewoon prima spul.

Dunk

Experimenterende gebruiker
Als je MDMA koopt zou ik sowieso zorgen dat je kristallen koopt, dan is de kans aanzienlijk kleiner dat het versneden is. Je eventueel wel online nog een reagent testkit kunnen kopen om te zien of het MDMA bevat, koop je er meerdere dan kun je ook eventuele versnijdingen eruit halen. Je bent natuurlijk zo zeker als bij een labtest, maar je kan in ieder geval wat dingen uitsluiten.

Het kan trouwens wel zo zijn dat je MDMA niet versneden is en toch maar 70% zuiverheid heeft ipv 84%, dan is de synthese niet helemaal perfect gegaan. Is mij een keer gebeurd maar was verder gewoon prima spul.

Ik zal eens polsen bij mijn dealer of het kristallen zijn! En is 84% de standaard zuiverheid van mdma? Dus stel dat je 100mg mdma binnen wilt hebben moet je ((100/84)*100 = ) 119mg van je poeder/kristal nemen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
En is 84% de standaard zuiverheid van mdma? Dus stel dat je 100mg mdma binnen wilt hebben moet je ((100/84)*100 = ) 119mg van je poeder/kristal nemen?
Niet de standaard, maar de maximale zuiverheid. Je berekening klopt ieder geval.

• Like
Waarderingen: Dunk
Bovenaan