Zwaar trippen op xtc.

spongecola

Belezen gebruiker
Hallo, ik gebruik nu al een tijdje xtc. Maar de laatste tijd is het anders geworden, ik trip behoorlijk zwaar op xtc en dit gebeurt ook al met een halfje. Iemand enig idee waardoor dit komt?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Kan aan honderden dingen liggen. Ga bij jezelf is na of er onlangs veranderingen zijn geweest in je leven (positief en negatief) die er voor gezorgd zouden kunnen hebben dat je nu anders reageert op XTC.

Ook is het mogelijk dat je pillen een hogere dosering hebben dan dat je gewend bent. Laat je je pillen testen?

Skirre

Bewuste gebruiker
Wat versta je zelf onder "een tijdje"? Het kan inderdaad eraan liggen dat het hoge doseringen zijn maar hoevaak gebruik je en hoeveel tijd zit er tussen je keren xtc?

spongecola

Belezen gebruiker
Het is eigenlijk begonnen sinds ik een klaplong heb gekregen. Kan dat er wat mee te maken hebben?

MeejheM

Badass junkie
heb je enig idee welke dosis je binnenkrijgt? en wat er precies in je pillen zit?

anders kunnen we blijven gokken hier. een pilletje wat je koopt als xtc bevat meestal mdma, de hoeveelheid varieert sterk. soms zitten er ook andere stoffen in pillen, of zelfs helemaal geen mdma meer.

met al die variatie kunnen wij hier eigenlijk niks zinnigs antwoorden omdat het onbekend is wat je gebruikt totdat het getest is.

Skirre

Bewuste gebruiker
Skirre zei:
Wat versta je zelf onder "een tijdje"? Het kan inderdaad eraan liggen dat het hoge doseringen zijn maar hoevaak gebruik je en hoeveel tijd zit er tussen je keren xtc?

Ik zou graag antwoord krijgen op deze vragen ^^

MeejheM

Badass junkie
die kun je krijgen, als je je vraag iets beter zou definieren.

een halfje kan op dit forum vanalles betekenen. een halve gram, een halve tablet, een halve gare, een halve cactus...

hetzelfde gaat op voor een tijdje.

je geeft zo weinig info dat op jou situatie ingaan in elk geval niet mogelijk is.

Bovenaan