Zware periode na 3 weken xanax misbruik

Discussie in 'Verslaving' gestart door buchkabo, 11 okt 2017 om 18:40.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. buchkabo

buchkabo Newbie

Alles was nog goed in augustus. Ik ging op vakantie met mijn vriendin. Ik nam deze vakantie wel elke dag tussen de 12.5mg en 17.5mg dexedrine.

Ik had ook altijd 5 of 7.5mg dexedrine bij me in de middag - maar nooit xanax.
    Ik nam soms weleens 0.5mg of 1mg xanax in de avond, maar nooit in de ochtend.

De kluts kwijt 1 – Te veel van alles genomen
    Vanaf september ging alles mis. Laat opgebleven met dexedrine en absurde hoeveelheden xanax genomen (4mg??) elke dag en begin oktober abrupt gestopt. Superveel domme online aankopen gedaan. Totale blackouts gehad. Totaal controleverlies over mijn geest.

De kluts kwijt 2 – Plots gestopt met alles
    Zondag 1 oktober gestopt met dexedrine (2 dagen) en xanax (5 dagen), omdat ik niets meer had, omdat ik niet meer na kon denken/functioneren. Dinsdag dexedrine ontvangen. Donderdag 5 oktober xanax ontvangen, 1mg genomen. Zondag t/m donderdag waren afschuwelijke dagen. Ik realiseerde me niet eens dat het aan de xanax lag en kon/kan totaal niet nadenken. ik dacht een dexedrine-verslaving te hebben.

Ik zag pas in aankoopgeschiedenis, hoe erg het was.
    35d 50 x Xanax 2mg
    66d 10x Xanax / Alprazolam 2mg

De kluts kwijt 3 – Weer op xanax
    Nu neem ik sinds vrijdag 6 oktober op advies van de huisartsenpost rond de 3mg per dag, maar ik ben heel bang voor xanax.

Ik gebruikte xanax misschien 3x per week 0.5/1mg in de avond, niet eens dagelijks. Wel regelmatig 10mg zolpidem als ik niet kon slapen vanwege de dexedrine.

Weinig support
    Ik woon alleen en zit alleen in verwarring thuis, doodsbang, met amnesie. Ik ken hier ook weinig mensen in Nederland, omdat mijn vriendin, broertje, en familie in het buitenland zitten. Mijn familie komt terug op 31 oktober, maar ik heb het hen nog niet verteld.

Ik ben doodmoe als ik 1mg xanax neem. Ik ben bang als ik 0,5mg neem, mede vanwege wat er gebeurd is tijdens een blackout-periode:
    1) Veel geld uitgegeven
    2) Een traumatische ervaring van een episode met totaal verlies van zelfcontrole (blackouts).

Ik weet zelfs niet eens of xanax de oorzaak of het gevolg is van mijn gekte sinds 11 september. Ik neem nu alleen ~17,5mg dexedrine en 3mg xanax per dag, maar ik weet niet of dat het beste is. Ik ben bang zo juist een xanax-afhankelijkheid te ontwikkelen.

Ik heb hulp gevraagd op donderdag 5 oktober en heb een 2e intake bij een kliniek op maandag 16 oktober, maar alles loopt langzaam, terwijl ik graag opgenomen zou worden om mijn xanax-dosering weer flink in te perken, maar ik sta in een wachtrij. Ik wil ook van de dexedrine af. Ik moet dat spul niet nemen, omdat ik geen ADHD heb.

Ik ben al langer verslaafd aan dexedrine en wil hier vanaf, die denk ik wel te kunnen afbouwen, of zelfs cold-Turkey'en, maar voor de hoge doseringen xanax zou ik het liefst opgenomen willen worden i.p.v. hoge doseringen xanax blijven nemen totdat er een plan is.

Laden...

Deel Deze Pagina