zwart blauwe superman

Status
Niet open voor verdere reacties.

felixio

Newbie
Hallo,

Ik heb even rondgekeken op het forum en hoop dat ik dit in de juiste subforum plaats!
Heeft iemand heel toevallig ervaring met zwart blauwe superman xtc?
Ik lees verschillende ervaringen op het net, en twijfel zelf of ik ze nou wel of niet zal halen.

Grtz.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De naam of uiterlijk van een pil zegt echt helemaal niets. Er worden soms meerdere batches gedrukt van een soort, dat betekend dat pillen met hetzelfde uiterlijk en naam verschillend kunnen zijn. Je weet alleen wat het is, hoeveel er in zit en of ze geen vergif bevatten als je ze laat testen!!!

felixio

Newbie
Hoe moet ik dat regelen dan me de dealer?
Ik was van plan om er 5 te halen, moet ik er dan 1 halen en testen?
Denk niet dat de dealer daarmee akkoord gaat..
Hoe doen jullie dat meestal dan? Gewoon eentje halen en testen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik koop direct de hoeveelheid die ik nodig heb, mijn 'dealer' verkoopt niet 1 pil. Daarna ga ik met eentje naar het testcentrum.
Maar ik heb al jaren dezelfde persoon bij wie ik koop. En ik vind hem redelijk te vertrouwen omdat ik nog nooit troep heb gekregen (dat weet ik dus omdat ik altijd laat testen), hij test het zelf ook zegt ie. Maar ondanks dat ik die persoon ken, test ik ook altijd zelf nog een keer. Het klinkt lullig maar ik neem liever geen risico.

felixio

Newbie
Ok en als het nou blijkt uit de test dat ze niet goed zijn om welke reden dan ook, dan zit je met die andere 4!! Ik neem aan dat je ze niet terug kan geven en geld terug van de dealer??

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tja, dat is de pech die je dan hebt. Geld weg! Dat is nou eenmaal het risico dat je neemt als je illegaal drugs koopt, je hebt nooit garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan