Zweet voelt raar na XTC

Hey laats had ik 2 pillen XTC genomen de dag erna had ik een dip maar moest nog genoeg in het huishouden regelen. Ik zwete aan mijn voorhoofd maar mijn zweet voelde heel ruw en droog aan.
Ligt dit aan de dip of aan de pillen? (Is dit überhaupt normaal?)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Dat is gek! Dit komt mij niet bekend voor. Wel heb ik meestal dat zweet een andere geur krijgt, alsof je ruikt dat de afvalstoffen van de mdma er uit moeten ofzo. Ook heb ik vaak de dag na gebruik wisselingen in warm/koud en daarbij ook soms zweet aanvallen. Echter heb ik nooit dat zweet anders aan voelt... :wink:

transformated

Badass junkie
Dat heb ik ook altijd het ruikt altijd anders. Nu ik aan het afkicken ben heb ik die geur ook weer omdat ik veel zweet.
Ik weet niet waarom maar als ik thuiskwam om de 5 minuten ruikte ik aan mezelf.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Dat is gek! Dit komt mij niet bekend voor. Wel heb ik meestal dat zweet een andere geur krijgt, alsof je ruikt dat de afvalstoffen van de mdma er uit moeten ofzo. Ook heb ik vaak de dag na gebruik wisselingen in warm/koud en daarbij ook soms zweet aanvallen. Echter heb ik nooit dat zweet anders aan voelt... :wink:
Het ruikt bij mij inderdaad anders zoals de bovenste 2 posters al zeiden. Maar ik zweet ook wel anders, meestal minder snel en kan ergens een heel klein beetje inkomen wat je bedoelt dat het anders aanvoelt. Andere vorm druppels bijvoorbeeld?
Dit zou, huis/tuin/keuken dokter: door de hoeveelheid zout in je zweet kunnen komen???

Ik kan het het beste beschrijven als een droge kartonne doos in vloeistof vorm. Kan het komen doordat je zintuigen uitgeput zijn?
De geur heb ik zelf namelijk nooit last van, maar naast dit ook van een hele gore smaakt in mijn mond

Bovenaan