1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zweten na speed

Discussie in 'Speed' gestart door genk123, 4 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Het valt me op dat ik altijd ontzettend zweet na een nachtje speed gebruik. Wanneer ik dan in mijn bed lig na het feest zweet ik tot savonds toe. Heeft dit ergens mee te maken, of is dit ergens afhankelijk van? Ik gebruik zo'n +/- 200mg speed a 73%. Daarnaast kan ik op het feest bijna nooit plassen. Maar na een aantal uren in bed liggen lukt het soms weer, dit verschilt per keer. Wellicht dat dit ook een rol speelt?

2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Heeft beiden te maken met de pep.

Drink je verder wel gewoon voldoende? Als je vergeet te drinken, dan plas je sowieso ook een stuk minder. Zorg dat je sowieso 1 glas water per uur drinkt, dan moet het verder wel goed komen!

Dat je zweet na de pep is bijna niet aan te ontkomen, dat blijf je houden eigenlijk. 9/10 keer heeft het ook een chemische sterke geur, wat door de pep komt. Je lichaam wilt die stoffen gewoon zo snel mogelijk kwijt. Verder is de hoeveelheid dat je zweet natuurlijk afhankelijk van de setting, temperatuur, etc.

3. AlwaysDrugsNL

AlwaysDrugsNL Newbie

Afgelopen nacht had ik het ook. Ik heb telkens om de zoveel minuten wat water gehad. Alleen moest om het uur pissen.
    En ja zweten hoort er idd bij maar had het nog nooit zo erg gehad als vannacht. Het friesde maar ik was een lopende kachel.
    Maar je krijgt er ook een kleine lul van. Dat noem je trouwens een speed lul.

4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ik zweet bijna nooit maar als ik pep op heb of iets uit de amfetamine reeks dan ga ik gegarandeerd zweten als de watervallen van Coo.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Zweten speed
  1. AFMartine
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.593
  2. Amsterdamned4
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    3.483