Help heb ik een gevaaelijke overdosis 3mmc?!

paarsevoetjes

Experimenterende gebruiker
Edit: intussen voel ik me weer oke :)

Hey allemaal,

Speciaal een account aangemaakt want ik maak me nu wel zorgen. Ik ben nogal doorgeslagen in mijn 3mmc gebruik.

Tussen gisteravond 9 uur en vanochtend half 11, heb ik in totaal 5 gram gesnoven. De nacht daarvoor is er ook 4 gram doorheen gegaan.

Nu heb ik last van oorsuizen en een snelle hartslag, geen hartkloppingen. Ook de bekende paarse knieën en koude voeten.

Daarom 2 vragen: is dit een overdosis en moet ik medische hulp inschakelen of kan ik gewoon even op bed en het eruit slapen?

Als ik even op bed lig, gaat het dan wel goed met mijn voeten?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een grote hoeveelheid binnen gekregen gisteren en vannacht. Deze symptomen passen bij 3-MMC gebruik maar het is lastig om te zeggen of je op dit moment daadwerkelijk in gevaar bent. Natuurlijk zijn deze klachten nooit goed voor je lichaam maar er bestaat een verschil tussen in levensgevaar zijn en schade aan je lichaam.

Zoals hierboven benoemd kun je het beste medische hulp inschakelen zodat je het zeker weet. Je kunt de huisartsenpost bellen en je klachten uitleggen en ook zeker benoemen dat dit door 3-MMC komt. Ze kijken hier niet raar van op en jij verdiend ook medische hulp.

Take care!
 
Dankjewel voor de reacties. Mijn hart begint intussen weer normaal te doen, ik maak me vooral zorgen om mijn voeten, dus dat blijf ik in de gaten houden.


Ik weet dat ik een probleem heb. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor mijn mentale problemen waarbij ik ook zeker dit ga benoemen. Het was zelfs het idee van: nu nog even los voor disnsag! Dom. Ik weet het ...
 
Dankjewel voor de reacties. Mijn hart begint intussen weer normaal te doen, ik maak me vooral zorgen om mijn voeten, dus dat blijf ik in de gaten houden.


Ik weet dat ik een probleem heb. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor mijn mentale problemen waarbij ik ook zeker dit ga benoemen. Het was zelfs het idee van: nu nog even los voor disnsag! Dom. Ik weet het ...
Dat gebeurd vaker hoor, "one last hurrah". Probeer je rust te pakken en zeker niet meer te gebruiken tot dinsdag. Succes!
 
Goed blijven eten en drinken iig. Wij zijn geen artsen en op afstand inschatten of het gevaarlijk is, dat is onmogelijk.

Mocht je het niet vertrouwen direct hulp inschakelen. 9 gram in 2 dagen is vrij stevig.
 
De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel...
 
Na zulke flinke hoeveelheden zullen de cravings idd niet mals zijn. Heb je wel geslapen afgelopen nachten? Anders is m’n advies: zoveel mogelijk proberen bij te slapen. Helpt iig in de reset. Goed om je arts dinsdag het hele verhaal te vertellen. Misschien is ambulante verslavingszorg geen overbodige luxe om je te helpen je leven de juiste koers weer op te krijgen.
 
De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel...
Volgende x als je zo veel craving voel ff bakje chips proberen te eten water drinken en sterke joint roken dan kan je vaak wel slapen. Zou ik alleen niet gaan slapen als dat met je voeten is
 
Volgende x als je zo veel craving voel ff bakje chips proberen te eten water drinken en sterke joint roken dan kan je vaak wel slapen. Zou ik alleen niet gaan slapen als dat met je voeten is

Een sterke joint roken na een 3-MMC-binge, wanneer je je al zorgen aan het maken bent over je gezondheid (in die mate dat je hier een topic opent), lijkt me een recept voor nog meer paniek en paranoia, mocht je niet in slaap vallen ervan…
 
Terug
Bovenaan