larstronaut en spaceruub
Experimenterende gebruiker
Hallo, afgelopen week heb ik gbl gebruikt.
Dit komt neer op ongeveer 7ml over 3 dagen (dinsdag tot en met donderdag)
Ik kon niet meer slapen en het idee dat ik een drug nodig heb hiervoor gaat mij wat te ver en ben er mee gestopt.
nu is de laatste dosis om en nabij de 37 uur.
Ondanks het vrij korte gebruik heb ik wel lichamelijke klachten zoals niet kunnen slapen, zweten, verhoogde hartslag weinig tot geen trek.
Het is nu wat beter ten opzichte van gister, waar ik me gister heb moeten forceren een beetje eten naar binnen te krijgen ging dat vandaag wel.
Nog steeds klaarwakker helaas.
Wat zitten lezen op het forum en zie dan toch wat dingen voorbij komen over colt turkey stoppen en de risico's...
Veel rapporten zeggen wat over wekenlang gebruik, is het nu ook zo dat met 3 dagen gebruik colt turkey is af te raden? En gezien de verstreken tijd vanaf laatste inname, doe ik er dan wijs aan om een zo klein mogelijke dosis te nemen tegen de afkickverschijnselen of nu doorzetten?
.
Hopelijk kan iemand mij hier een beetje duidelijkheid in geven.
Dit komt neer op ongeveer 7ml over 3 dagen (dinsdag tot en met donderdag)
Ik kon niet meer slapen en het idee dat ik een drug nodig heb hiervoor gaat mij wat te ver en ben er mee gestopt.
nu is de laatste dosis om en nabij de 37 uur.
Ondanks het vrij korte gebruik heb ik wel lichamelijke klachten zoals niet kunnen slapen, zweten, verhoogde hartslag weinig tot geen trek.
Het is nu wat beter ten opzichte van gister, waar ik me gister heb moeten forceren een beetje eten naar binnen te krijgen ging dat vandaag wel.
Nog steeds klaarwakker helaas.
Wat zitten lezen op het forum en zie dan toch wat dingen voorbij komen over colt turkey stoppen en de risico's...
Veel rapporten zeggen wat over wekenlang gebruik, is het nu ook zo dat met 3 dagen gebruik colt turkey is af te raden? En gezien de verstreken tijd vanaf laatste inname, doe ik er dan wijs aan om een zo klein mogelijke dosis te nemen tegen de afkickverschijnselen of nu doorzetten?
.
Hopelijk kan iemand mij hier een beetje duidelijkheid in geven.