Recente inhoud door hxllohh

  1. H

    dronken of..?

    Kan het niet zo zijn dat ik dat niet meer proefde door al wat gedronken te hebben? Trouwens, ik heb (bijna) geen last gehad van een kater ook al was ik wel heel ver heen :s
  2. H

    dronken of..?

    Kan het niet gewoon zijn dat ik te veel drank op had? Of wat?
  3. H

    dronken of..?

    hallo! Ik ben zaterdag naar een festival gegaan waarbij er alcohol werd geschonken, ik heb een paar uur met mijn vriendinnen staan dansen terwijl we wat wijn, bier, flughol dronken etc. Ik had al zo'n 7 drankjes op gok ik, en zag een leuke jongen. Ik ben met die jongen mee naar buiten gegaan, en...
Bovenaan