dronken of..?

hxllohh

Newbie
hallo!
Ik ben zaterdag naar een festival gegaan waarbij er alcohol werd geschonken, ik heb een paar uur met mijn vriendinnen staan dansen terwijl we wat wijn, bier, flughol dronken etc. Ik had al zo'n 7 drankjes op gok ik, en zag een leuke jongen. Ik ben met die jongen mee naar buiten gegaan, en daar ben ik een tijdje mee geweest. Ik herinner me nog dat we samen zoenden en knuffulde etc, toen gingen we naar binnen, ik weet nog heel vaag dat zijn vrienden erbij stonden en we wat hebben gepraat. Toen gaf hij me 2 drankjes en vanaf daar weet ik niks meer. Achteraf van mijn vriendinnen gehoort dat ze zeer ongerust waren omdat ik wel zo'n anderhalf uur weg was. Ik heb zelf ook geen idee wat er toen gebeurt is. Ik viel om de 3 sec om en zei allemaal rare dingen zoals tegen elke jongen, hee jij bent knap wil je met me zoenen? blijkbaar heb ik nog met iemand anders gezoend terwijl ik half omviel, maar na die 2 drankjes herinner ik me niks meer. Me vriendinnen moesten me aan me haren mee trekken omdat ik anders gwn niet handelbaar was. Ik weet nog dat ik achterop bij me vriendin op de fiets zat richting huis, en dat ik om de 10 seconde weg viel, mijn ogen gingen langzaam dicht en dan hoorde ik me vriendinnen roepen, ogen open, let op!
De jongen was boven de 18.
Waren die 2 drankjes nou gewoon de druppel en kwam ik gewoon super zat terug, of zat er wat in dat drankje?

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Klinkt wel alsof er ghb in je drankje werd gedaan, zeker als je al wat alcohol op hebt zorg dit ervoor dat je je heel wazig voelt en net zoals bij alcohol vallen al je remmingen weg.
Hoewel het een heel zoutig goedje is kan het ,zeker als je al wat alxohol op hebt, dat je dit niet hebt geproeft.

Lees dit eens:http://www.druglijn.be/drugs-abc/ghb/effecten.aspx

Fool

Badass junkie
Kan heel goed gewoon teveel alcohol zijn geweest hoor, GHB in je drankje schijnt echt extreem vies te zijn en zal in combinatie met alcohol waarschijnlijk wel tot gevaarlijkere situaties geleid hebben.

hxllohh

Newbie
Fool zei:
Kan heel goed gewoon teveel alcohol zijn geweest hoor, GHB in je drankje schijnt echt extreem vies te zijn en zal in combinatie met alcohol waarschijnlijk wel tot gevaarlijkere situaties geleid hebben.

Kan het niet zo zijn dat ik dat niet meer proefde door al wat gedronken te hebben?
Trouwens, ik heb (bijna) geen last gehad van een kater ook al was ik wel heel ver heen :confused:

Fool

Badass junkie
Het is mogelijk, maar lijkt me alsnog niet erg waarschijnlijk. Flikker maar eens een paar gram zout door je drankje, dat valt echt wel op. :P

Geen kater heb ik ook wel eens als ik de dag erna nog niet nuchter ben. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Kan het niet zo zijn dat ik dat niet meer proefde door al wat gedronken te hebben?

Als je al vrij veel gezopen hebt zijn smaakpapillen verdoofd, het is goed mogelijk dat je dan minder hebt geproefd. Al heeft fool wel gelijk, een heel zout drankje valt natuurlijk wel op.

Geen kater heb ik ook wel eens als ik de dag erna nog niet nuchter ben.

Dit is dan wel weer symptomatisch voor GHB, de kater blijft bij dit goedje achterwege. Eigenlijk is het DE vervanger van alcohol. Het is goedkoop uitgaan, iedereen denkt dat je dronken bent, geen kater, eigenlijk alleen maar voordelen dus. Breng je echter dit soort gedachtegoed veelvuldig in praktijk, dan is het vragen om problemen, helaas. :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt inderdaad alsof er iets in je drankje is gedaan. Ik heb ook ooit eens gehad (toen was ik nog maar 15) dat ik vanaf 1 specifiek wijntje (ik herinner me hem nog precies) de avond helemaal kwijt ben. Vaag wat flarden van wijnglazen die ik kapot gegooid heb in de kroeg en buiten gekotst, en iemand heeft me over zijn schouder teruggedragen naar de camping (was op vakantie, voor het eerst alleen met een vriendin). Echt heel erg. Maar de volgende ochtend voelde ik me zo erg dat ik geen meter kon lopen. Na een paar stappen moest ik telkens zitten. Nou, dat is best lastig als je op een camping staat en je moet naar het wc/douche hok lopen...

Het allernaarste vond ik dat ik niet meer precies wist wat ik had gedaan en dat alle dingen die ik later teruggehoord heb echt verschrikkelijk waren. Zo naar. ZO naar.

Bovenaan