Recente inhoud door mym4y4

  1. M

    UC - Oude urine inleveren?

    Ik moet straks urine inkevren bij de Reclassering. Dit wordt in onderzocht om aan te tonen of jk drugs heb gebruikt. Maakt het hierbij uit of het oude urine is? Een vorige keer (+/_ 3 jaar geleden) testten ze gewoon in een potje met een test-stripje. Ik heb geen idee welk merk. Maar bij mijn...
Bovenaan