UC - Oude urine inleveren?

mym4y4

Newbie
Ik moet straks urine inkevren bij de Reclassering.
Dit wordt in onderzocht om aan te tonen of jk drugs heb gebruikt.
Maakt het hierbij uit of het oude urine is?
Een vorige keer (+/_ 3 jaar geleden) testten ze gewoon in een potje met een test-stripje.
Ik heb geen idee welk merk. Maar bij mijn broertje ging het vorige keer naar een lab.

Ik heb onggeveer 4 eeken geleden schone urine opzij gezet,
maar nu het moment daar is begin ik toch te twijfelen...

Fool

Badass junkie
Ja, dat maakt uit. Buiten het feit dat je waarschijnlijk onder toezicht moet plassen zal je urine inmiddels wel gereageerd hebben tot iets ongeloofwaardigs.

De enige tips die ik je mee kan geven zijn de volgenden.
- Iets meer (niet overdrijven) water te drinken, een paar uur voordat je moet passen
- ~50 milligram vitamine B2 een paar uur voor je test, om je urine weer geelkleurig te maken en de afnemende arts voor de gek te houden
- Creatine zo'n 48 uur voor je test neme. Creatine wordt omgezet in creatinine, welke meestal als maatstaaf wordt gebruikt om de 'verdundheid' van de urine te bepalen. om de eiwitwaardes van je urinetest weer omhoog te halen en de test zelf voor de gek te houden.
- Zorgen dat je niet de ochtendurine pakt.
- En zorgen dat je het eerste kleine beetje urine in de WC mikt, niet in het bakje, net zoals het testen op een blaasontsteking werkt.

Deze tips werken echter alleen als je het met mate gebruikt, voor een extra zetje bij een test die net-wel/net-niet clean is. Als je gaat overdrijven met hoeveelheden kan het namelijk overduidelijk genoeg worden dat je de zaak loopt te flessen, en ik weet niet hoe duur/uitgebreid jouw drugstest is tegen 'oplichtingspraktijken'.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Ja, dat maakt uit. Buiten het feit dat je waarschijnlijk ondsen zal je urine inmiddels wel gereageerd hebben tot iets ongeloofwaardigs.

De enige tip die ik je mee kan geven is dat een het kan werken om iets meer (niet overdrijven) water te drinken, een paar uur voordat je moet passen. Zorgen dat je niet de ochtendurine pakt. En zorgen dat je het eerste kleine beetje urine in de WC mikt, niet in het bakje, net zoals het testen op een blaasontsteking werkt.

+1 en wat ook helpt is 1200 mg , paracetamol paar uur van te voren nemen.
Zelf op deze manier altijd erdoorheen met vlag en wimpel.
Drink genoeg tot je urine water kleurig is. Dan neem de uc en drink niet teveel water 1 liter is zat lijkt me.

ps de urine word na 16 uur zichtbaar oud zoals Fool zegt.

Fool

Badass junkie
Paracetamol, wat is daar het idee van?

Note: heb mijn vorige post upgedate met wat 'tips'.

Fool

Badass junkie
Daar staat niets in over paracetamol hoor, enkel de melding dat een hoge dosering aspirine (dus géén ibuprofen) een EMIT-test kan beïnvloeden. Dit is echter een type test dat schijnbaar in 2010 al niet veel meer voor zou komen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Daar staat niets in over paracetamol hoor, enkel de melding dat een hoge dosering aspirine (dus géén ibuprofen) een EMIT-test kan beïnvloeden. Dit is echter een type test dat schijnbaar in 2010 al niet veel meer voor zou komen.

Desalniettemin heeft het bij mij de waardes veel geholpen . Ik had of heb blijkbaar oude methode als ze het naar het lab sturen zien ze inderdaad veel meer dan met de stick. Heb zelf gezien hoe het wordt getest. En dit werkte bij mjn ervanuitgaande dat je dezelfde stick krijgt.

Is voor hun veel goedkoper namelijk

Fool

Badass junkie
Ben je niet gewoon door die testen heengekomen omdat je urine schoon genoeg was, of de test te brak?

Behalve je lever vakkundig slopen kan ik me namelijk niet echt bedenken waarom paracetamol zou helpen. Hoe kwam je op dat idee?

Bovenaan