Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee, maar als je in totaal 1 dosis wil time-releasen (toffe benaming):P dan kan je niet teveel binnenkrijgen, hooguit te vroeg of te laat.. Maar dat andere idee is -theoretisch- ook wel goed! alleen ga ik daar denk ik wel van kokhalzen..
Verder heb ik hier en daar wat dingen gelezen over...
nee das wel zo , maar toch hoor je steeds vaker verhalen dat mensen er willekeurig uitgepikt worden of dat ze drugshonden inzetten (wat zo goed als nooit zo is, maar wat niet is kan nog komen) en het zou gewoon fijn zijn als alle zorgen voor een feest gewoon weg zijn zeg maar:P
En het zal met...
Dat is inderdaad wel een goed idee, is wel handig met verschillende maten capsules dan! hmmm binnenkort maar eens testen!.. toevallig iemand ervaring verder met meerdere capsules in één?
Hallo,
Als ik wel eens naar festivals o.i.d. ga met strenge controles en ik wil wat 'nuttigen' dan loop ik vaak al dagen van tevoren te stressen en bedenken waar ik het nu weer kan verstoppen.. Nou had ik een idee! Zou het niet handig zijn als er capsules zijn die pas na een uur of langer...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.