capsules - gat in de markt!?

Hallo,

Als ik wel eens naar festivals o.i.d. ga met strenge controles en ik wil wat 'nuttigen' dan loop ik vaak al dagen van tevoren te stressen en bedenken waar ik het nu weer kan verstoppen.. Nou had ik een idee! Zou het niet handig zijn als er capsules zijn die pas na een uur of langer verteren, waardoor je vóór het feest het dus al kan nemen! Zo hoef je niets mee te smokkelen, mits je aan één keer genoeg hebt en wil dat het na één uur werkt..

Nou is mijn vraag, zijn er zulke capsules (leeg) te verkrijgen?? Of is dit een gat in de markt:P Ik heb een beetje gezocht maar vond alleen capsules met een langzame afgifte waar al een medicijn in zit..

greetz!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo ver ik weet niet. Er wordt in de medische wereld wel gebruikt van vertraagde afgifte.

clockcable

Bewuste gebruiker
Jij moet gewoon heel veel drugs meesmokelen zo'n festival in en dan daar verkopen. Dát is een gat in de markt :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Hier is al vaak over nagedacht, meerdere capsules in elkaar en dergelijke maar volgens mij is 't nog niet geprobeerd. Ik zou denken dat 6 capsules ofzo het wel een tijdje zou moeten kunnen uitstellen.

Dat is inderdaad wel een goed idee, is wel handig met verschillende maten capsules dan! hmmm binnenkort maar eens testen!.. toevallig iemand ervaring verder met meerdere capsules in één?

clockcable

Bewuste gebruiker
Lijkt me heel veel giswerk, straks gaat het te snel en krijg jij al je pep of mdma voor de hele nacht in een keer in je bloed.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
clockcable zei:
Jij moet gewoon heel veel drugs meesmokelen zo'n festival in en dan daar verkopen. Dát is een gat in de markt :grin:

nou, ik denk dat daar te veel concurrentie voor zal zijn hoor... :rolleyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Hier is al vaak over nagedacht, meerdere capsules in elkaar en dergelijke maar volgens mij is 't nog niet geprobeerd. Ik zou denken dat 6 capsules ofzo het wel een tijdje zou moeten kunnen uitstellen.
Als ik een capsule in mijn mond houdt is dit binnen 10 sec aan een kant lek, laat staan met maagzuur. Ik geef je max 1 min uitstel. Of je moet heel bijzondere capsules hebben.

gamezz

Bewuste gebruiker
niets van aantrekken, op festivals controleren ze nooit grondig.
zeker niet als er een lange wachtrij is.

gamezz zei:
niets van aantrekken, op festivals controleren ze nooit grondig.
zeker niet als er een lange wachtrij is.

nee das wel zo , maar toch hoor je steeds vaker verhalen dat mensen er willekeurig uitgepikt worden of dat ze drugshonden inzetten (wat zo goed als nooit zo is, maar wat niet is kan nog komen) en het zou gewoon fijn zijn als alle zorgen voor een feest gewoon weg zijn zeg maar:P

En het zal met meerdere (normale) capsules idd niet veel zoden aan de dijk zetten, max 5 min misschien.. Weet iemand toevallig een stof/middel wat je op je capsule zou kunnen smeren, wat hard wordt, en ongeveer een uur duurt om te verteren?? Liefst iets wat zo goed als niet schadelijk is voor je:P Hoelang duurt het bv. voordat een hele doorgeslikte Mentos verteerd is?:)

clockcable

Bewuste gebruiker
Toch zou ik niet beginnen om zelf time-release capsules te maken hoor, het hoeft maar een keer fout te gaan en je krijgt veel te veel binnen. Bind een touwtje om je kies en de andere kant aan een containertje,dan trek je eenmaal binnen dat ding weer uit je maag :grin:

clockcable zei:
Toch zou ik niet beginnen om zelf time-release capsules te maken hoor, het hoeft maar een keer fout te gaan en je krijgt veel te veel binnen. Bind een touwtje om je kies en de andere kant aan een containertje,dan trek je eenmaal binnen dat ding weer uit je maag :grin:

nee, maar als je in totaal 1 dosis wil time-releasen (toffe benaming):P dan kan je niet teveel binnenkrijgen, hooguit te vroeg of te laat.. Maar dat andere idee is -theoretisch- ook wel goed! alleen ga ik daar denk ik wel van kokhalzen..

Verder heb ik hier en daar wat dingen gelezen over eetbaar 'plastic' (bekers, patat-bakjes enz) maargoed ik denk dat ik maar gewoon creatieve verstop plekken moet blijven bedenken:P

cropp

Badass junkie
Marla Singer zei:
clockcable zei:

nou, ik denk dat daar te veel concurrentie voor zal zijn hoor... :rolleyes:
Ik heb ze wel eens 7,50 voor een pilletje horen vragen hoor, terwijl ze buiten nog maar 3 euro kosten...

Tip voor de TS: stop het gewoon in je sokken, net niet onder je teen. Of trek een gaatje in de binnenzak van je jas, kun je het zo in de voering van je jas laten zakken, wel uitkijken dat je het niet kwijt raakt op die manier, want bij de gadarobe 20 minuten zenuwachtig je jas op zijn kop houden om je stash er uit te halen is ook niet echt tactvol...

clockcable

Bewuste gebruiker
Stouw gewoon je hele maag vol met eten, en dan drop je er een bommetje achteraan. Duurt het nog 2 uur voor ie inslaat :)

kaasbaas

Badass junkie
Als je niet al te dure schoenen hebt kun je vast wel een sneedje ergens maken waar je bijv een pil in kan stoppen, vooral bij oude half kapotte schoenen valt dat niet op.

Ik heb 't nog nooit geprobeerd, maar ga 't zeker is proberen als het nodig is - moet makkelijk lukken bij m'n vans.

Timaeus

Newbie
Gewoon in je onderbroek achter je ballen stoppen, als ze daar dan voelen voelen ze het niet.
Vindt je dat smerig, neem je een tweede leeg zakje mee, gooi je het in over...

Voor vrouwen is het nog veel gemakkelijker op te lossen natuurlijk.

Overigens controleren ze bij betaalde feesten nooit echt heel goed in mijn ervaring, op gratis feesten waar een hek omheen staat vaak vele malen grondiger.

Bovenaan