• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1.2 reep tripchocolade icm 4gr MAO-remmer

fun

Bewuste gebruiker
Vorige week weer een tripje gemaakt :)

Zoals jullie konden lezen in mijn vorige reports, heeft de werking van paddo's op mij geen sterk effect.

Vandaar dat ik voor deze trip een MAO-remmer had gekocht, peganum harmala.
Kort uitgelegt:
Dit stofje werkt op o.a. het dopamine-systeem in je hersens en zorgt ervoor dat de paddo's langer en heviger werken.

20.00
Inname MAO-remmer, 4gr.
Aanbevolen portie: 3-5gr.

20.15
Inname 1 reep (5 blokjes) tripchocolade

20.45
De eerste werking is er, we zijn met 6 man en we lachen opeens om niets, echt gestoorde lachkicks onder het lopen :grin:
Een van de gasten is zijn gevoel van evenwicht totaal kwijt en brabbeld in een onverstaanbare taal haha!

21.00
Ik eet nog 0,2 reep, namelijk 1 blokje erbij.
Eerste merkbare hallicunaties, lichte schommelingen en de straat haalt adem :wink: asfalt is zó vet! er komen allemaal dingetjes uit omhoog!

We lopen verder en ik hou de tijd niet meer bij, maar ik heb verschillende fasen, eerst lachkicks dus, daarna een fase van veel lullen, dan stilte en helemaal opgaan in de natuur...aan de lichte hallicunaties die ik eindelijk weer eens heb en altijd zo graag wilde gaf ik totaal geen aandacht, ik was zooo chill, hij zat enorm goed en totaal geen drukte in mijn hoofd met razende gedachtes die je toch vaak krijgt bij hogere doseringen.

Later nog wat jointjes gerookt en nachillen en praten... tegen 03.30 was ik thuis, keek in de spiegel en zag nog steeds lichte hallicunaties!
Ik wist dat het nog lang niet uitgewerkt was maar ik was moe, alleen en ging in bed liggen...binnen enkele minuten viel ik in slaap.

De volgende dag weer rustig aan bijkomen van die nacht, maar dit was zeker één van de -zoniet dé- beste keren trippen op de paddo's!

Dus mij is de combinatie met een MAO-remmer zeer goed bevallen, maar ik zou het niet zomaar doen.
MAO-remmer kan vrij gevaarlijk zijn als je je niet aan de voorwaarden houd, en vergeet niet dat je minder paddo's moet eten dan normaal.
De combinatie met MDMA, coke etc. kan zelfs dodelijk zijn.

Bij aankoop krijg je er ook een lijst bij met dingen die je niet moet doen waarvan je denkt "wtf dit ziet er wel heel leip uit!"
dus als je het wilt doen: verdiep je erin, weet wat de gevaren zijn, hou je aan de "handleiding".
Ohja en paddo's smaken goddelijk vergeleken met dit spul... ik heb serieus nog nooit zoiets goors af gekregen en word alweer slecht als ik eraan denk...het is een kleine hoeveelheid en ik had het vermalen (zijn zaadjes) misschien had ik dat niet moeten doen maar ik d8 dat het dan beter werd opgenomen...bah bah en nog eens bah het is écht vies!

maar ik zal het zeker nog een keertje uitproberen :wink:

Mac...

Badass junkie
Ga ik dan ook nog wel ff checken morgen, we gaan buiten paddoën, hoop alleen dat het weer wel een beetje meezit.

leuk report.

Qocaïne

Badass junkie
Leuk reportje! Jammer dat hij zo kort is :P

@ Mac: Damn man.. ben jaloers! ik wil ook weer!! :grin:
Have fun!! :wave:

fun

Bewuste gebruiker
ja hij was zo kort omdat ik voornamelijk wilde beschrijven hoe de combi van paddo's met MAOi remmer was.

Het is mij dus heel goed bevallen, maar nogmaals:
verdiep je erin, doe het voorzichtig, zorg dat je veel ervaring hebt met paddo's en combineer het niet met andere drugs dan paddo's of DMT.
Het gevolg van bv combi met XTC, MDMA, Coke of DXM is vaak coma of zelfs dood.

Bovenaan