1,4-Butanediol???

Frisko

Badass junkie
vervanger voor ghb???

butanediol word omgezet in ghb in het lichaam,....
euh 1ml van dit spul is even sterk als 1gr ghb...,hoeveel ml ghb van 50% sterkte is 1gr ghb????

gezonder of juist niet gezonder als de gewone ghb,sterker?heftiger????

iemand wat duidelijkheden aub :) :grin:

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Ik hoorde laatst dat GHB een olifantenverdovingsmiddel is. Ik weet niet wat ik daar van moet geloven. Maar volgens mij kan dat wel gezien de krachtigheid van een hele kleine hoeveelheid.

slunse

Bewuste gebruiker
ik vind het vreemd dat mensen gbl en bd als vervanger van ghb zien. iets dat in je lichaam omgezet wordt naar ghb, kan je toch moeilijk als iets anders of een vervanger gaan beschouwen..?
inderdaad, beiden zijn industriele oplosmiddelen.
en nee, ghb is geen olifantenverdoofmiddel. het is natuurlijk wel mogelijk, maar als je rekent dat je, om een mensn van 70kg in een keer plat te krijgen toch 8 a 10 ml ghb nodig hebt, zou je voor een olifant van zeg maar vijf ton, 0.5 a 0.75 liter ghb nodig hebben. en dat lijkt me niet zo handig, toch? :wink:

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Doe mij een olifant, en 1liter GHB. :wave:
K zou het in zen drinkbak gooien. Maar na dat rekensommetje denk ik niet dat het echt zo is. Ik zag het meer zo voor me dat stropers door in africa vanaf een jeep met een soort injectienaaldgeweren schoten op olifanten. Maar een naald van 0,75L ???

Maar zoals ik al zei waarschijnlijk waren het praatjes :stoned:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
vervanger voor ghb???

butanediol word omgezet in ghb in het lichaam,....
euh 1ml van dit spul is even sterk als 1gr ghb...,hoeveel ml ghb van 50% sterkte is 1gr ghb????

gezonder of juist niet gezonder als de gewone ghb,sterker?heftiger????

iemand wat duidelijkheden aub :) :grin:
was ff geleden van plan om dit aan te schaffen
maar heb toen wat onderzoek gedaan en blijkt dat dit toch voor een pak meer neveneffecten zorgt dan ghb ( meer duizeligheid, misselijkheid enzo), en op termijn serieuze nier-en leverschade kan veroorzaken...

heb ik dus niet gekocht...

Bal0n

Badass junkie

Dus ja, 1,4-BDO werkt heel goed als GHB vervanger. :)

phranz

Newbie
uhh heb gelezen dat als je butanediol ( of zoiets maar jullie weten wat ik bedoel) gebruikt, dat je sluitspier kan ontspannen...

eersty luier om dus :grin: (serieus)

google het maar eens

zommes

Badass junkie
Als je sluitspier ontspant, betekend dat niet meteen dat de inhoud van je darmen eruit begint te lopen. Het is sowieso logisch dat drugs die de spieren ontspannen ook de sluitspier ontspannen.

slunse

Bewuste gebruiker
neen, dat weet ik niet zeker. dat is ook niet zo.
even denken. ik weet dat de dichtheid van ghb-50% 1.2 is. 20ml is 25 gram. dan lijkt me dat de dichtheid van ghb-100% nog ietsje hoger ligt, of vergis ik me hier? weet niet juist hoe ik het moet uitrekenen.
maar op dosisniveau maakt dat allemaal niet zoveel uit :P

slunse

Bewuste gebruiker
je vindt het op internet als je even zoekt :)
ik weet feitelijk niet of het legaal is. ik heb wel ergens gelezen dat gbl in feite legaal is,vanwege de vele nuttige industriële toepassingen dat het heeft hoewel ze wel vragen aan de bedrijven die het verkopen, om verdachte bestellingen aan te geven. maar ik denk niet dat velen dit doen anders zijn ze wellicht de helft van hun klanten kwijt :mrgreen:
controleer dus eerst het bedrijf voor je iets bestelt. dit kan je op http://undrug.org/vdb/

knaake

Newbie
het is dat ik niet van deze drugs hou maar als ik het lekker zou vinden zou ik heel ons schip leeg kunnen drinken om de maand hebbe we af en toe een partij van 1500 ton butandiol 1.4 aan boord ghihhihi leer hier ook nog eens wat

Bovenaan