• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1 avond en 1 joint

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zaterdag 2 juli.

Wat: 1 lekkere joint, sherazade.
Wie: Alleen mijzelf.
Waar: In mijn toch wel mooie dorpje.

Een dagje luieren zit erop na het avond eten. Met de gedachten dat ik wel wat beweging kan gebruiken en het mooie weer toch maar besloten om een lekkere joint te roken. Na wat enige twijfel toch maar een lekkere joint gedraaid. Omdat ik nog bij mijn ouders woon moet ik me natuurlijk mijzelf verantwoorden wat ik ga doen, met mijn gedachten dat ik wel wat beweging kon gebruiken heb ik dat verteld en ben een rondje gaan lopen. Gewapend met een lekkere joint, een dopper met water, een aansteker, telefoonoortjes en me telefoon met spotify ben ik op mijn gemakje naar buiten gehobbeld.

Toen ik me tuin uitliep naar recht bleef ik staan bij een kruispunt 50m van mijn tuin vandaan. Ik reikte met respect naar mijn vestzak en pakte de lekkere joint eruit. Gretig pakte ik ineens de aansteker in mijn andere zak. Ik stook de lekkere joint op met de gedachten, ja super chill. Terwijl ik rustig liep bedacht ik ineens, hey ik wil muziek horen. Ineens schoot het nummer no woman no cry van bob marley in me op. Regea staat aan. Ik bedacht ineens dat iemand die eigenlijk altijd hardcore en frenchcore luisterde dit heel raar was. Sinds 3 maanden geleden begon ik andere muziek te luisteren. Ik kwam een bruggetje tegen, ik moest daaroverheen gaan zei mijn gedachte.

Op het bruggetje stil gestaan en begon een beetje te filosoferen over het leven. Hoe goed ik het had, maar ook de mindere dingen kwamen naar boven. Welke gedachte het was maakte niet uit, ik kon ze respecteren, waarderen en het belangrijkste van leren. Lopen werd wat zwaar dus ik ben afgesneden van mijn bedachte route en wat dichter bij huis gaan lopen, niet richting huis want ik wou nog niet naar huis. Stokje water was echt heerlijk, voelde het water zo naar mijn buikje glijden. Opeens kwam ik op een plek waar ik al lang niet geweest ben in mijn dorp, ik realiseerde me ineens dat je eigenlijk maar beperkt aantal straten zijn die je gebruikt, waarom niet genieten en iedere keer een andere route nemen?

Toch maar besloten richting huis te lopen, ik sta bij mijn voordeur. Mijn telefoonoortjes gaan uit en ik pakte mijn sleutels. BOEM!! Een gekke waas kwam over me heen en realiseerde ineens dat ik weer mijzelf moest gaan verantwoorden en al die dingen eromheen. Na mezelf te laten horen dat ik weer thuis ben ben ik achter mijn pc gedoken.

Ik bedacht ineens dat dit eigenlijk een report waardig iets was. Normaal heb ik dit niet met hasj, maar ik heb wel degelijk dingen bedacht die je niet nuchter bedenkt en buiten dat zat ik blijkbaar in een hele andere dimensie.

Enjoy life :stoned:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb zelf niet echt prettige ervaringen met wiet en hasj, maar dit klinkt toch wel heel chill. :stoned:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja dat was het ook zeker, moet toegeven als ik het nu terug lees dat het best vaag is maar ik was toen ook nog stoned. Ik merkte vooral dat ik veel rust had en heel goed kon inleven of het mooie van dingen inzien, zelfs de dingen waar bijna niks moois valt in te zien.

k073

Newbie
Dit heb ik ook eens meegemaakt, kan inderdaad ook heel rustgevend zijn.
Bedankt voor het delen! :)

Bovenaan