1 gram mdma

stuikeuh

Belezen gebruiker
1 gram gekocht (mdma) vroeg me eens af hoeveel porties jullie daaruit halen bedoel wel niet super kanker hard stuiken maar toch redelijk stuiken :) ik dacht om er 6 uit te nemen jullie?

stuikeuh

Belezen gebruiker
..

voor de mensen die het nie begrijpen .. je hebt dus 1 gram mdma hoeveel beurten kan je daaruit halen ik bedoel beurten waarvan je redelijk ver zit ..

Funky Monkey

Badass junkie
wat wil je doen? Snuiven op bommen? Als je gaat snuiven zou ik gewoon alles poeder van maken en steeds iets bij nemen tot je je chill voeld... bommetjes op 1/6de is inderdaad wel netjes anders

stuikeuh

Belezen gebruiker
puuur in de bek

uhhm was eigenlijk van plan om die mdma gewoon in men bek te smijtn
maar bedoel jij dat ik met minder dan 1/6 van die gram moet beginnen of gewoon 1/6 gram in men bek smijten ??? srry voor ingewikkelde zinsbouw:)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Beter maak je dan een bommetje want de smaak is ranzig van de MDMA, en hij bedoelt (lijkt mij) 1/6e van je gram in een bommetje.
capiche?

982

Bewuste gebruiker
1/6e zou ik idd mee beginnen.. op wat op de achterkant (bolle kant) van een theelepel leggen.

Niet snuiven btw.. brand als de ziekte

Wacky

Badass junkie
Oh ik dacht dat telefoon een vriendje had gekregen :grin:
Voor TS: dat was dus iemand die 1 gram in 1 portie heeft genomen.

1/6e gram is redelijk wat om mee te beginnen, dan hoef je als het goed is de komende uren niet meer bij te pakken ofzo :)
Je kunt ook met minder beginnen hoor (1/10), en dan later bijpakken. Verdeel dan 1/6 tot 1/4e gram over de nacht.

De smaak van MDMA is redelijk vies, en het is slecht voor je tanden. De normale consumptie methoden zijn:
-natte vinger erin en van je vinger likken, snel een slok water achterna voor de smaak
-oplossen in een klein beetje vloeistof en opdrinken, gevolgd door een schone vloeistof om het goed weg te spoelen en het minder slecht voor je tanden te laten zijn
-bommetje maken. kan met een vloeitje of een capsule van de smartshop.

masterblaster

Experimenterende gebruiker
1e keer is 1/8 ook goed hoor maar als ik mn 1e keer over kon doen zou ik ook 1/6 doen

maar idd mijn 2e keer was 250>>>>volgende keer tog maar wa minder

svenvdh

Verdeel mn gram meestal in 4 of 5 bommetjes(van elk dus 200/250mg). Meestal neem ik er dan wel 600-800mg op een nacht(van 22u-12u).. Maar heb dan ook een hoge tollerantie.
:wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
wow ik vind dat jullie wel veel nemen dan... ik zou zelf niet meer dan 150 mg per keer nemen.

svenvdh

TechNora zei:
wow ik vind dat jullie wel veel nemen dan... ik zou zelf niet meer dan 150 mg per keer nemen.
Mja, toen ik begon met MDMA heb ik de fout gemaakt op elke week veel kristallen/pillen te nemen.. Na die paar maanden hoge tollerantie is dit dan ook niet meer weggegaan(ook al stop ik maandje of 2) en moet ik elke keer een hoge dosis nemen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
200 mg droppen ga je wel lekker van. Maar bij een eerste keer is 150 zeker wel genoeg inderdaad, misschien zelfs 100 al.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
bah mdma snuiven :rolleyes:
gewoon een volle gram delen door 8 =1.125mg
als je iets of wat deftige mdma hebt dan komt het wel in orde, 1bommetje slikken en na 1uur bijpakken als je te weinig voeld.
have fun

Ser

Newbie
Gister nacht pure mdma kristalltjes genomen, ik zou deze drugs afraden, het is te ziekelijk verslafend. Heb me restje 2 g weggegooid.
Weg met die troep :>

Ik ga maar weer is lekker aan de jonkho.

Funky Monkey

Badass junkie
Waar heb je ze weg gegooid? :openmouth:

*Begint hysterisch in rondjes te rennen* terweil die schreeuwt "Waarheen? Waarheen? Waarheen?"

flashkop

Bewuste gebruiker
Mdma is bangelijk, den nu al 3 weken gestopt dermee weet wat je bedoelt met verslavend. De laatste tijd amuseer ik me wel met jointjes en pilskes sos is ook al even geleden en hou het zo nog wel een 2tal weken denk ik.
Je moet het leven namelijk af en toe wel eens van de andere kant bezien he :)

teebo

Bewuste gebruiker
blijf er gewoon af als je weet dat jij of je vrienden geen karakter hebben.
het is het mooiste maar ook het meest verduivelde ter wereld

Delirium

Badass junkie
Als je eenmaal een paar weken geen MDMA genomen hebt neemt de lust steeds meer af. In het begin lijkt het heel moeilijk om er mee te stoppen, maar het valt uiteindelijk wel mee. Je moet het wel zelf willen natuurlijk...

Ontopic: toen ik nog geen weegschaal had verdeelde ik één gram MDMA ook altijd in 8 delen :)

Bovenaan