1 gram speed, nauwelijks effect?

urtinriZ

Belezen gebruiker
Ik heb afgelopen zaterdagnacht voor de eerste keer speed gebruikt, op q-base. Naar hun zeggen zat er 1 gram in het zakje, maar wil best geloven dat het minder was omdat het er zo weinig uit zag. Toch 10-12 sleutelpuntjes uit kunnen halen. Anyways:

Om 8 uur mijn eerste 2 sleutelpuntjes genomen en voelde er eerlijkgezegd niks van. Het branderige natuurlijk wel, en de vieze smaak bij het slikken, maar geen energie of scherper denken. Om het halfuur/uur bijgepakt, en om half 12 het laatste uit mijn sealtje gehaald en opgesnoven. Effecten waren nog steeds nauwelijks merkbaar. Als ik ergens ging zitten voelde het wel chill aan, maar ook niet zo dat je hem wegspacete. Energie was nergens te bekennen, al werd ik wel ietsjes minder snel moe. Sociaal klein beetje beter, en so on...

Nu vraag ik me dus af, hoort het zo en heb ik de effecten van speed zwaar overschat, of ben ik gewoon heel resistent voor speed? Een vriend van me die ook gebruikte had zijn sealtje aan het eind van het feest (7 uur 's ochtends) nog steeds niet leeg en elke keer als hij nam zei ie wel dat het goed werkte, dus aan de speed lag het niet.

Nu is het ook zo dat ik nergens verslaafd aan raak (of eerder, nooit afwenningsverschijnselen) en xtc bij mij vrij snel uitwerkt en zeer snel tolerantie opbouwt. Wiet werkt inmiddels ook al veel minder sterk... Is het gewoon mijn lichaam dat gebouwd is om als een machine drugs te verwerken?

Wil er trouwens wel bijzeggen dat q-base het beste feest is wat ik ooit heb meegemaakt, wat een vette sfeer hangt daar man... Al doe je het niet voor de muziek, hier moet je eens xtc gebruikt hebben.

daderf

Newbie
dan was het dex en geen speed

dex merk je niet echt, net als coke dat valt ook zwaar mee. dex zorgt voor opgewekt gevoel, licht eufories, socialer en je bent wat "scherper". echt strak voelen of kaakfietsen kan je alleen bereiken op echte hoge dosis

daarintegen "echte" speed voel je ook nog meer van de kaart Zeg maar:P

dus daarom zeg ik je hebt dex gehad

urtinriZ

Belezen gebruiker
Ja hah ik heb binnenkort hopelijk wel goeie speed, eens kijken of het dan echt aan mijn adhd ligt of niet :) Heb laatst wel een andere geprobeerd waar ik 4 uurtjes van wakker heb gelegen dus mss was het gewoon rotzooi :)

Bovenaan