Dosering en hoe snel werkt een bommetje speed?

jackhan

Belezen gebruiker
De doseringen voor speed lopen enorm uiteen.
Ik heb deze batch wel eens eerder gesnoven, ik heb het net nagewogen en 2 sleutelpuntjes is ongeveer 30mg.
Dat is waar ik toen prima op ging, merkte wel de effecten van de speed maar ging niet hard.

Ik heb dus vervolgens bommetjes gemaakt met 30mg.

Nu is dit redelijk aan de lage kant (psychonaut zegt echter wel strong) en vroeg ik mij af hoe snel ik het merk?
Want met snuiven merk je het sneller en kan je dus evt. ook sneller bijsturen.
Maar als ik zeg 2 uur moet wachten met een bommetje dan wordt het lastiger bijsturen.

Dus de vraag is, hoe lang duurt het voordat een bommetje zijn volledige werking heeft en wanneer kan je dan weerbijnemen?
En raden jullie aan de startdosis te verhogen?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Denk dat je rond de 100mg wel goed zit. 1-1 1/5mg per kg lichaamsgewicht zoals mdma in combinatie met je persoonlijke gevoeligheid en voorkeur.

Begint na ongeveer een halfuur te werken en je zou met 1 a 2 uur dan wel op de piek moeten zitten, wat meteen de komende 4 uur ook wel je plateau is. Daarna ga je weer afdalen richting baseline. Duurt ook nog wel een 4, 6, 8 uur. Hangt af van je dosering en metabolisme.

Bijnemen zou ik zo snel mogelijk na de piek doen als je het effect niet sterk genoeg vind. Nasaal heeft daarbij mijn voorkeur omdat het sneller werkt en korter duurt. Je kan ook wat preciezer doseren. Bedenk wat je verwacht dat nodig is en doe daar de helft van. Amfetamine maken immers overmoedig. Je kan altijd wat bij nemen, iets eraf gaat niet.

Nadeel van nasaal (bij)nemen is dat het nogal "more-ish" is.

1 puntje harder nog kan wel, 1 puntje om het nog even te verlengen. Verlies de controle en je bent zo 3 slapeloze dagen verder.

1x 100mg en eventueel 1x50mg redose. Nou vooruit 2x, want het is zo leuk en lekker. O shit zie je daar ga ik al haha!

Be safe en vooral veel plezier!

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
De doseringen voor speed lopen enorm uiteen.
Omdat er heel veel rotzooi met caffeïne rondgaat, dit kan je al achterhalen als je speed geel verkleurt na enkele dagen als ik het juist heb.

Aceton is een tientje bij de gamma, kan je de rotzooi ermee uitwassen en e.v.t. je dealer confronteren als je na het wassen bijna niks meer overhoudt.

Dus de vraag is, hoe lang duurt het voordat een bommetje zijn volledige werking heeft en wanneer kan je dan weerbijnemen?
En raden jullie aan de startdosis te verhogen?
Kan hier nog aan toevoegen dat lege/volle maag ook een verschil maakt, daarom liever snuiven/pluggen zodat je eerst goed kan eten.

jackhan

Belezen gebruiker
Omdat er heel veel rotzooi met caffeïne rondgaat, dit kan je al achterhalen als je speed geel verkleurt na enkele dagen als ik het juist heb.

Aceton is een tientje bij de gamma, kan je de rotzooi ermee uitwassen en e.v.t. je dealer confronteren als je na het wassen bijna niks meer overhoudt.

Kan hier nog aan toevoegen dat lege/volle maag ook een verschil maakt, daarom liever snuiven/pluggen zodat je eerst goed kan eten.
Ja klopt, ik heb al een deel gewassen met aceton en dat is nog steeds mooi wit terwijl de ander geelbruin is. Dus vermoed dat het daardoor ook puurder is.

Goed eten zorgt voor een betere trip? Ik eet meestal een paar uur van te voren een normale maaltijd

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Ja klopt, ik heb al een deel gewassen met aceton en dat is nog steeds mooi wit terwijl de ander geelbruin is. Dus vermoed dat het daardoor ook puurder is.

Goed eten zorgt voor een betere trip? Ik eet meestal een paar uur van te voren een normale maaltijd
Pure speed is ook gewoon wit - poedersuikerwit, zou ik het noemen.
EN pure speed heeft ook geen geur. Dus hoe geurlozer hoe beter.

DJpep

Bewuste gebruiker
Hoeveel miligram bommetje raden jullie aan voor een man 35jaar 65kg zuiverheid weet ik niet ???

XMR

Wijs gebruiker
Hoeveel miligram bommetje raden jullie aan voor een man 35jaar 65kg zuiverheid weet ik niet ???
Als je de zuiverheid niet weet zou ik laag beginnen en dan kun je altijd nog bijpakken als het tegenvalt.

Bovenaan