Bromazolam werkt niet zoals voorheen (mogelijke interactie met supplement)

XMR

Wijs gebruiker
Beste luitjes van DF,

Gisteren ben ik iets te lang doorgegaan met het compulsieve herdoseren van 4f-mph. Ben er achter gekomen dat wanneer je dit middel plugt/booft er een redelijke sterke rush opkomt die best verslavend is. Het werkt ook gigantisch snel (binnen 10 minuten zit je al in die rush).

Ik bedenk nu dat het mogelijk ook kan komen door het sintsjanskruid dat ik neem en het methyleenblauw dat ik die dag weer eens genomen had. Deze combinaties zijn NIET veilig en worden ook afgeraden op psychonautwiki ivm de mao remmende werking van deze middelen.

Ik had nog wat bromazolam liggen (geen flauw idee wanneer ik voor het laatst een benzo heb gebruikt, zou best 6 maanden tot een jaar kunnen zijn. Ik ging er dus vanuit dat het wel zou werken zoals de laatste keer dat ik het nam na een festival waarop ik speed op had (wilde gewoon slapen en anders had ik gegarandeerd plafonddienst). Toen werd ik van een halve pellet (3mg pellets waren dat, als ik mij niet vergis) al heel snel na inname enorm dronken en moest ik mij naar bed haasten voordat ik KO zou gaan (was al een paar keer half in slaap gevallen zonder dat ik het doorhad).

Ik ging er dus vanuit dat een halve pellet bromazolam (deze keer de 2.5mg varianten uit pelletstrip) ruim voldoende zou zijn voor een middel als 4f-mph. Ik nam dus die halve pellet in en ik merkte wel dat het benzo dronken gevoel op begon te komen. Mentaal bleef ik echter gewoon compleet scherp (kon ook delusion of sobriety zijn uiteraard), vermoeidheid en zin om te slapen bleef ook afwezig. Ik voelde mij enkel wat minder opgefokt en spichtig van de 4f-mph die vast nog volop in mijn lichaam zat.

Na ongeveer 2 tot 3 uur had ik dus beloten om de tweede helft van de pellet dan ook maar te nemen met hoop om nog iets van slaap te kunnen pakken (was denk ik rond 4-half 5 snachts toen ik die tweede helft nam). Het enigste wat dit deed was mij mentaal en lichamelijk wat relaxter maken met een lichtelijk vrolijk gevoel. Ook was de tekst op mijn scherm wat vager leesbaar, wat ik later pas door had (dat was eigenlijk het enigste in combinatie met het opstaan uit bed en naar de wc lopen wat mij deed beseffen dat ik toch wel zeker onder invloed was.

De reden waarom ik het middel genomen had was om te slapen, niet om de dag erna dubbel vaag te worden (zowel van het slaaptekort als de lange werkingsduur van de bromazolam).

Heeft iemand enig idee waarom de werking ineens zo anders was dan die paar maanden geleden dat ik het gebruikte? Of ben ik gewoon te lang doorgegaan met gebruiken en heb ik de kracht van 4f-mph onderschat?

Ook had ik gelezen dat sint janskruid mogelijk de werking van benzo's kon verminderen omdat ze sneller afgebroken worden in de lever. Hier heb ik ervaringen van gelezen en dit schijnt nogal per persoon te verschillen: meerdere mensen geven aan geen verschil te merken, maar op officielere websites noemen ze deze interactie wel. Mocht het aan het sint janskruid liggen, dan verzwakt het de effecten wel echt enorm. Van die hele pellet nu merk ik nog minder dan die halve destijds.

Hoop dat iemand hier wat zinnigs over kan zeggen. Die benzo's verdwijnen gewoon de prullenbak in als ze niet de reden van aanschaf kunnen vervullen, ik heb geen zin om dat duivelse spul in huis te hebben als ik er niet een profijt van heb.

Ps: Als iemand aanraders heeft voor benzo's die betrouwbaarder zijn om sneller in te slapen na upper gebruik, dan hoor ik ook graag. Het is slechts voor zeer incidenteel gebruik, ik ben op de hoogte van de benzo afkick horror!

Ik hoor het graag van jullie!

Vriendelijke, licht benzo vage, groet,

XMR

OtherShore

Badass junkie
Het is lastig om hier iets duidelijks over te zeggen. Er zijn zoveel mogelijke verklaringen. Meest voor de hand liggend lijkt me toch wel dat de 4f-mph toch nog te sterk doorwerkte. Ik denk dat je ook meer kans had gehad op slaap als je de hele bromazolam pil in één keer had genomen. Dan slaat ie wat harder in.

De Schurk

Belezen gebruiker
Er zit veel verschil in potentie.
Ik heb licht groene 3mg (met breuklijn).
Deze zijn niet normaal sterk.
Ik heb ook kleine donker groene van 2,5mg en die zijn misschien wel de helft minder sterk
Ik hoor ook dat er een batch in omloop is, licht groen maar dan zonder breuklijn en die zijn ondergedoseerd en erg zwak vergeleken met de vertrouwde licht groene Bromaz.
Misschien heb jij nu net een slechte batch

ILoveRCs

Wijs gebruiker
elke broma pil heeft een ander gewicht en een andere hoeveelheid bromazolam. ik heb verschillen gezien van 17mg in de zelfde batch.. ik vermoed dat sommige niet eens 1mg broma in zich hebben. zelfs die gene uit blister van 2.5mg van het fictieve bedrijf RCPharma+ die elke vendor verkoopt. welke 2 tot 3x zo duur zijn, wijken af in gewicht, maar in mindere maten en zijn van hogere kwaliteit, veel consistenter dan die losse pellets. dat moet ik toegeven. maar let op. de eerste 2 pillen uit de strip wogen het zelfde, de 3e was alweer 10mg zwaarder. heb er niet meer uit gehaald want dat is zonde maar mogelijk wijken er meer af maar mogelijk ook niet. ben niet bereid een hele blister voor die test op te offeren.

als je 3mg broma poeder neemt dan voelt het alsof je weer voor de eerste keer broma neemt (zelfs nog met zware uppers in je systeem, zwalkend door de huiskamer naar je bed lopen, vast moeten houden aan alles om niet te vallen). dat is hoe het hoort te zijn zonder tolerantie bij 3mg. als je een hoge tolerantie hebt maakt 3mg poeder je alsnog bijna direct bartarded.

3mg poeder komt ongeveer overeen met 3 broma pillen (zogenaamd 9mg) van tegenwoordig. mss is het nog erger, ik voel namelijk een flink verschil in mijn stemming door 0.5mg broma poeder met mn hoge tolerantie, en dat is ongeveer even effectief, zo niet effectiever als de gemiddelde ""3mg"" broma pil van tegenwoordig. die ik 2 jaar geleden heb gekocht werken nog wel degelijk.

En ja mijn broma oplossing is 50mg broma poeder in 100ml (50/50 pg/water). dus het is accuraat. ze verlagen de dosis systematisch lijkt wel. laat voor de grap een broma pellet oplossen in je mond, je proeft zo goed als niks. slechts een mini bittertje, doe dat met 3mg poeder en dan walg je. Je zult versteld staan van hoe erg vendors je foppen... zij zullen echter beweren dat je gewoon tolerantie hebt opgebouwd oi.i.d. Zelfde gebeurd bij NEP, compete troep is het geworden en komt niet eens in de buurt van wat er eerst te koop was.

maar goed einde van m'n rant, ik liet me even gaan. fijne dag iedereen

Relmuis

Wijs gebruiker
Er zijn zoveel mogelijke verklaringen. Meest voor de hand liggend lijkt me toch wel dat de 4f-mph toch nog te sterk doorwerkte. Ik denk dat je ook meer kans had gehad op slaap als je de hele bromazolam pil in één keer had genomen. Dan slaat ie wat harder in.
Hier zat ik ook aan te denken.
Heb voor mezelf een regel; na stims, in mijn geval is dat altijd amfetamine, een dubbele dosis van m'n maximum benzo dosis, in één keer innemen.
Bv 3 mg bromazolam ipv m'n normale maximum, 1,5 mg.
Als ik minder neem of een minder sterke benzo verslappen m'n spieren wel iets en voel ik me wat rozig, ook niet verkeerd maar dat is niet wat ik wil.
Kans op rare dingen is dan aanwezig; belastingpapieren invullen met etizolam...
Het is nog goed gegaan ook. :smirk:

De Schurk

Belezen gebruiker
als je 3mg broma poeder neemt dan voelt het alsof je weer voor de eerste keer broma neemt (zelfs nog met zware uppers in je systeem, zwalkend door de huiskamer naar je bed lopen, vast moeten houden aan alles om niet te vallen).
Oke, bedankt voor jou blik hier op.
Het was mij ook bekend dat er kwaliteit verschil is bij specifiek deze benzo.
Ik hoor en lees zo vaak dat mensen Bromazolam een matig sterke benzo vinden.
En dat ik het daar niet mee eens ben ligt puur aan het feit dat eigenlijk mijn eerste order meteen een extreem potente batch is geweest.

Ik merk zelf het verschil met mijn 2 batches die ik ooit heb gekocht en momenteel nog in huis heb.
op het etiket 2,5mg per pil(donker groen ) en 3mg (licht groen)
Het daadwerkelijk het effect van de licht groene 3mg is zowat 2x zo sterk als de 2,5mg donker groene mg pil.

Om Bromazolam poeder in huis te halen gaat mij wel te ver.
Poeders zijn meestal een stuk goedkoper dan pellets, dus mijn voorkeur gaat ook meestal uit naar poeders.
Ik weeg en doseer het zelf wel geen probleem...
Maar met Bromazolam zouden mensen wel even moeten oppassen.
Ik heb dit verhaal al een paar keer eerder hier gepost, dus ik zal het kort proberen te houden, maar deze ervaringen heeft mij wel respect voor Benzo's gegeven.

Een van mijn ervaringen met Bromaz is dat ik vrijdag namiddag/avond op mijn stoel ben gaan zitten voor de TV.
Ik zat wat playstation te spelen en was vrij en zonder verplichtingen het hele weekend.
Rond 21uur nam 1x3mg met nog 3 pellets van 3mg naast me klaar hebben te liggen.
Het was overigens niet de intentie om 4 pillen deze avond op te maken....
Het laatste wat ik me kan herinneren is dat het 1uur snachts was en ik nog een halve 3mg nam.
Daarna ging alles op zwart.

Ik werdt wakker op dezelfde stoel waarin ik vrijdag was gaan zitten en de klok stond op 10uur...
Maar 10 uur welke dag? Na haastig mijn telefoon gepakt te hebben zag ik dat het maandag was.
Opzich geruststellend omdat ik maandags vrij ben van werk, maar alsnog schok ik over het feit dat ik zo'n beetje 2 dagen heb liggen slapen in mijn stoel voor me tv.
Sinds dien durf ik Bromazolam niet meer aan te raken, als ik een week vrij ben en geen verplichtingen heb dan denk ik er soms wel eens aan...maar ik blijf extreem huiverig..

_shikantaza

Badass junkie
En dat ik het daar niet mee eens ben ligt puur aan het feit dat eigenlijk mijn eerste order meteen een extreem potente batch is geweest.

Ik merk zelf het verschil met mijn 2 batches die ik ooit heb gekocht en momenteel nog in huis heb.
Het daadwerkelijk het effect van de licht groene 3mg is zowat 2x zo sterk als de 2,5mg donker groene mg pil.

Poeders zijn meestal een stuk goedkoper dan pellets, dus mijn voorkeur gaat ook meestal uit naar poeders.
Ik heb dit verhaal al een paar keer eerder hier gepost, dus ik zal het kort proberen te houden, maar deze ervaringen heeft mij wel respect voor Benzo's gegeven.

Een van mijn ervaringen met Bromaz is dat ik vrijdag namiddag/avond op mijn stoel ben gaan zitten voor de TV.
Ik zat wat playstation te spelen en was vrij en zonder verplichtingen het hele weekend.
Het laatste wat ik me kan herinneren is dat het 1uur snachts was en ik nog een halve 3mg nam.

Ik werdt wakker op dezelfde stoel waarin ik vrijdag was gaan zitten en de klok stond op 10uur...
Maar 10 uur welke dag? Na haastig mijn telefoon gepakt te hebben zag ik dat het maandag was.
Opzich geruststellend omdat ik maandags vrij ben van werk, maar alsnog schok ik over het feit dat ik zo'n beetje 2 dagen heb liggen slapen in mijn stoel voor me tv.
Sinds dien durf ik Bromazolam niet meer aan te raken, als ik een week vrij ben en geen verplichtingen heb dan denk ik er soms wel eens aan...maar ik blijf extreem huiverig..
Holy Time Travel!

Nicotriprenner

Experimenterende gebruiker
Beste luitjes van DF,

Gisteren ben ik iets te lang doorgegaan met het compulsieve herdoseren van 4f-mph. Ben er achter gekomen dat wanneer je dit middel plugt/booft er een redelijke sterke rush opkomt die best verslavend is. Het werkt ook gigantisch snel (binnen 10 minuten zit je al in die rush).

Ik bedenk nu dat het mogelijk ook kan komen door het sintsjanskruid dat ik neem en het methyleenblauw dat ik die dag weer eens genomen had. Deze combinaties zijn NIET veilig en worden ook afgeraden op psychonautwiki ivm de mao remmende werking van deze middelen.

Ik had nog wat bromazolam liggen (geen flauw idee wanneer ik voor het laatst een benzo heb gebruikt, zou best 6 maanden tot een jaar kunnen zijn. Ik ging er dus vanuit dat het wel zou werken zoals de laatste keer dat ik het nam na een festival waarop ik speed op had (wilde gewoon slapen en anders had ik gegarandeerd plafonddienst). Toen werd ik van een halve pellet (3mg pellets waren dat, als ik mij niet vergis) al heel snel na inname enorm dronken en moest ik mij naar bed haasten voordat ik KO zou gaan (was al een paar keer half in slaap gevallen zonder dat ik het doorhad).

Ik ging er dus vanuit dat een halve pellet bromazolam (deze keer de 2.5mg varianten uit pelletstrip) ruim voldoende zou zijn voor een middel als 4f-mph. Ik nam dus die halve pellet in en ik merkte wel dat het benzo dronken gevoel op begon te komen. Mentaal bleef ik echter gewoon compleet scherp (kon ook delusion of sobriety zijn uiteraard), vermoeidheid en zin om te slapen bleef ook afwezig. Ik voelde mij enkel wat minder opgefokt en spichtig van de 4f-mph die vast nog volop in mijn lichaam zat.

Na ongeveer 2 tot 3 uur had ik dus beloten om de tweede helft van de pellet dan ook maar te nemen met hoop om nog iets van slaap te kunnen pakken (was denk ik rond 4-half 5 snachts toen ik die tweede helft nam). Het enigste wat dit deed was mij mentaal en lichamelijk wat relaxter maken met een lichtelijk vrolijk gevoel. Ook was de tekst op mijn scherm wat vager leesbaar, wat ik later pas door had (dat was eigenlijk het enigste in combinatie met het opstaan uit bed en naar de wc lopen wat mij deed beseffen dat ik toch wel zeker onder invloed was.

De reden waarom ik het middel genomen had was om te slapen, niet om de dag erna dubbel vaag te worden (zowel van het slaaptekort als de lange werkingsduur van de bromazolam).

Heeft iemand enig idee waarom de werking ineens zo anders was dan die paar maanden geleden dat ik het gebruikte? Of ben ik gewoon te lang doorgegaan met gebruiken en heb ik de kracht van 4f-mph onderschat?

Ook had ik gelezen dat sint janskruid mogelijk de werking van benzo's kon verminderen omdat ze sneller afgebroken worden in de lever. Hier heb ik ervaringen van gelezen en dit schijnt nogal per persoon te verschillen: meerdere mensen geven aan geen verschil te merken, maar op officielere websites noemen ze deze interactie wel. Mocht het aan het sint janskruid liggen, dan verzwakt het de effecten wel echt enorm. Van die hele pellet nu merk ik nog minder dan die halve destijds.

Hoop dat iemand hier wat zinnigs over kan zeggen. Die benzo's verdwijnen gewoon de prullenbak in als ze niet de reden van aanschaf kunnen vervullen, ik heb geen zin om dat duivelse spul in huis te hebben als ik er niet een profijt van heb.

Ps: Als iemand aanraders heeft voor benzo's die betrouwbaarder zijn om sneller in te slapen na upper gebruik, dan hoor ik ook graag. Het is slechts voor zeer incidenteel gebruik, ik ben op de hoogte van de benzo afkick horror!

XMR

Nicotriprenner

Experimenterende gebruiker
Mijn vriendin verstopte altijd een paar zakjes pyrazolam, ik vond er pas 1 een jaar later ofzo.
Die zijn best sterk vind ik, maar de 6 in het zakje, die deden me niets meer.

SoulAssassins

Badass junkie
Een sterke stimulant kan je niet overrulen met een Benzo ,pas echt bij de comedown kan de broma nuttig zijn in dit geval ,maar goed dan had je nog een nacht zo strak als een spijker gelegen ,dus de stim was echt veel te sterk en vooral met stapelen.
bij iedere herdosering verleg je ook de werkingsduur en daar ben je nu tegen aan gelopen ,dus een conflict met de benzo.
De dag erna zwaar suf ,ja dan wint de benzo weer.

SoulAssassins

Badass junkie

Vreemd ik vind broma's waardeloos spul ,ik slik nog maar 1 benzo op recept voor me RLS ,maar 3x3mg broma in 1 keer doet me niets dus ik slik het maar amper.
Jou stofwisseling is dusdanig traag dat het extreem lang in je systeem zit ,vandaar de comaslaap denk ik.

De Schurk

Belezen gebruiker
Vreemd ik vind broma's waardeloos spul ,ik slik nog maar 1 benzo op recept voor me RLS ,maar 3x3mg broma in 1 keer doet me niets dus ik slik het maar amper.
Jou stofwisseling is dusdanig traag dat het extreem lang in je systeem zit ,vandaar de comaslaap denk ik.
Een vriend van me reageert ook weer heel anders op Bromaz, hij vind ze ook niet zo sterl

De Schurk

Belezen gebruiker
Ja Bromazolam piekte ook pas last he.
En ik ben waarschijnlijk de zaterdag en zondag gewoon vergeten, maar heb het nongetwijfeld meegemaakt.

SoulAssassins

Badass junkie
Ja Bromazolam piekte ook pas last he.
En ik ben waarschijnlijk de zaterdag en zondag gewoon vergeten, maar heb het nongetwijfeld meegemaakt.
Flubromazepam knalt er wel hard in bij mij,beetje vreemd ook omdat het ook een bromazolam achtige is maar dan 8mg.
Dus hangt sterk af per individu, gezondheid,gewicht per mg enz allemaal factors die een rol kunnen spelen

De Schurk

Belezen gebruiker
Flubromazepam knalt er wel hard in bij mij,beetje vreemd ook omdat het ook een bromazolam achtige is maar dan 8mg.
Dus hangt sterk af per individu, gezondheid,gewicht per mg enz allemaal factors die een rol kunnen spelen
Er zit ook enorm verschil in kwaliteit en puurheid tussen batches en vendors.
Ik lees soms wel 40,50% minder potentie.
Maar dit blijven meningen en ervaringen van mensen, iedereen is anders en de werking van dit soort psychoactieve stoffen is erg complex

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
Beste luitjes van DF,

XMR
Ja 100% zelfde ervaring gehad. Maar ik denk dat dit komt omdat de ene broma de ander niet is. Wel voor 75% maar niet 100% waterdicht zoals een "echt" medicijn voorgeschreven door de huisarts. Daarnaast denk ik niet dat het in mijn geval met gewennen te maken had want daar is mijn gebruik te incidenteel voor. Ook niet met de hoeveelheid stims - want nogmaals, die was/is soms sky-high en dan wel effect van broma en bij minder stims - weinig tot geen effect. Wat ook niet altijd op gaat - want soms ook dan wel juiste effect van broma
Dus in lijn met de andere comments.
Ik heb soms echt heel strak gestaan en da van 1 3mg pellet meteen 10+ uur KO. En ook voorbeelden van aanzienlijk minder strak en dan met 1 pellet niks voelen - uit dezelfde patch. Dus eerlijk gezegd, niet altijd even consistent. Ik had toen een batch van 100 en mensen met wie ik deze gedeeld had, hadden zelfde ervaring. Dat is wel een bevestiging vind ik.
Wat ik wel altijd als prettig ervaar met broma - ook al slaap ik dan niet meteen - is dat ik met wel gewoon heerlijk chill voel. Ik bedoel, het neemt wel dat speedy / spichtige / cokey gevoel weg. Nog een PLUS punt.
PS - ik heb het enkel over BROMAZOLAM.

Laatst bewerkt:
Bovenaan