• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1 gram white widow , 1 bigstick mix

Emo

Bewuste gebruiker
het plan was dat ik met een vriend van mij gewoon een avondje zouden relaxen in de coffeeshop in apeldoorn :)
het begon al voordat we ook maar 1 joint hadden aangeraakt
hij moest zijn band oppompen maar deed dit iets te goed
we waren nog geen 5 meter onderweg of BAM binnenband was uitelkaar geklapt. dus gingen we maar met de bus naar de stad.
eenmaal in de coffeeshop aangekomen maar meteen gehaald en gerookt.
we begonnen met 0.5 white widow. meteen na deze joint gingen we tafelvoetballen. ik was eigenlijk nog wel nuchter. na 2 potjes gingen we nog een jointje draaien. na deze gerookt te hebben gingen we weer tafelvoetballen en ik was redelijk stoned geworden. ik zag het spelletje ineens heel anders. ik zat helemaal na te denken over de bewegingen de effecten en alles ( dit kwam mijn spel helaas niet ten goede :wink:).
na vele potjes gingen we weer na buiten toe. eerst nog even een bigstick gekocht en toen op weg na de bus. onderweg kwamen we op het idee om deze bigstick mix ook maar meteen te roken. we gingen op een afgelegen plekje zitten en begonnen te blowen. we hebben zo'n beetje elk onderwerp wel besproken. van het aanpakken van het terrorisme tot aan de val van de SU. geweldig was dat :) . nadat we de mix ophadden gerookt gingen we weer na de bus. alleen is de weg (waar de bussen vanaf vertrekken) glitterig ( weg met allemaal glitter stipjes er in) en wij liepen er net zo wazig overheen. helemaal tegen elkaar te schreeuwen wat we allemaal zagen in die stipjes terwijl al die mensen op het station ons een beetje aan het aankijken waren :P. nadat we eindelijk in de bus zitten komt het nichtje van me ex binnen lopen :openmouth: . de bus reed weg en het was helemaal stil. behalve die vriend van mij en ik natuurlijk wij hadden het weer over van alles ( volgens mij tot ergenis van sommige mensen :)). eenmaal thuis aangekomen ff wat drinken gepakt en nog een peuk gerookt met deze vriend. waarna ik na binnen ging en heerlijk geslapen heb :). al met al een heel leuk avondje aan de softdrugs :)

Emo

Bewuste gebruiker
precies :) niet zwaar trippend ofso... gewoon heel relaxed zoals het ooit bedoeld is :wink:

Freaky high

Bewuste gebruiker
leuk

chill avondje zo te horen :P
wat is zo'n mix ding :confused:
is dat een joint met allemaal verschillende soorten wiet?

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Idd, lekker chill op twee/drie joints, daar kan ik me ook prima op vermaken. En het is over het algemeen wel lekker safe.

En OMFG, dat van de sovjet unie komt me heel erg bekend voor! :openmouth:

Mac...

Badass junkie
Ja leuk is dat als je gewoon eens serieuze onderwerpen kan aansnijden. Kun je er eens van een ander (lees: stoned) perspectief op kijken. Ach ja, als je elkaar regelmatig ziet, waar moet je het anders nog over hebben. Nice report :)

Bovenaan