1 x paddo's

Gupje

Newbie
Ik heb wat vragen over mijn paddo's die ik heb gekocht.

1. Heb het over gekocht voor 20 euro is dat een goede prijs?
2. Hoeveel is het ongeveer in portie's?
3. Wat voor soort is het?
4. kunnen we hier met 4 man lekker van trippen?
5. Is het niet te ruig voor de eerste keer?
6. En hoe het beste te bewaren

Ik heb al wel eens salvia gerookt wat mee zeer beviel. :grin:

azgaza

Badass junkie
Gekocht van een dealer dan neem ik aan? Ik ben gewend aan een gewone portie uit de smartshop, maar van wat ik kan zien lijkt het nog het meest op mexicaanse. Als je een weegschaal hebt die grammen kan wegen weet je precies hoeveel het is, dat is echt niet te schatten. Het ziet er uit als een redelijke hoeveelheid, maar volgensmij niet meer dan 2-3 porties, tussen de 1 en 4 porties.
Met 4 man kan je daar acceptable op trippen ja; als de hoeveelheid klopt. Maar ik zou zeggen regel een weegschaal en weeg ze. 3 gram gedroogd is ongeveer een portie en vanaf een halve portie kan je ervan trippen.

Bewaar het gewoon droog en donker, voor een eerste keer zal het wellicht prima zijn.

Northawke

Wijs gebruiker
Definately Mexicaanse, voor zover ik kan zien. En inderdaad voor ongeveer 3 á 4 mensen. Is niet echt ruig, maar ik zou er thee van zetten. Dat duurt wat korter en is een goede eerste trip.

Gewoon droog en donker bewaren, dan kan je ze nog wel een poosje goed houden. Ze lijken me heel goed gedroogd.

JJJ

Bewuste gebruiker
Voor een eerste keer is dit zeker genoeg voor 4 mensen, als ze gedroogd zijn.

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik ga vanavond ook voor het eerst paddo's nemen en ik vroeg me af of jullie nog goede tips hebben! Ik heb al wat informatie gezocht natuurlijk maar aan tips en info van ervaren gebruikers heb ik meer denk ik!

We zijn met z'n vijven, waarvan 2 het al een keer eerder gedaan hebben. We doen het bij een vriend thuis dus de omgeving is goed.We hebben voor vanavond allemaal een portie hawaiiaanse paddo's uit de smartshop.
En omdat ik het nog nooit eerder heb gedaan lijkt het me verstandig om eerst een halve portie te nemen...
Heb je dan wel gewoon hetzelfde effect maar dan minder heftig? En als er iemand in paniek raakt, zijn de anderen dan nog wel in staat om diegene gerust te stellen zeg maar want er is geen nuchtere sitter aanwezig namelijk!

Bengt

Bewuste gebruiker
Voor de eerste keer direct een portie hawaaiinse?
Dat kan goed uitdraaien maar ook volledig niet, ik raad je aan om 1/2-3/4 te nemen.
Als je niet veel zou voelen achter een uur neem dan de rest ook nog maar.

azgaza

Badass junkie
Ik had de eerste keer ook hawaiiaanse, en ook nog een hele portie. Dat was qua paddo's nog steeds min sterkste trip ooit (op lsd heb ik wel visueel wel harder getript; qua mindfuck staat die paddo trip nog steeds op #1), en ook gelijk een van de beste van mijn leven.
Maar dat kon ik niet voorspellen en achteraf kan ik zeggen adt het geen slim besluit was. Opzich zijn hawaiiaanse heerlijke paddo's maar voor een eerste keer raad ik je toch aan niet meer dan een halve portie te nemen en desnoods na een of twee uur nog wat bij te pakken. Je kan altijd wat over blijft drogen.

Nelisssss

Experimenterende gebruiker
1e keer wat?

Ik wil ook voor de eerste keer paddo's gaan doen, welke raden jullie me aan voor de eerste keer? ik ben 1.90m, 17 jaar en weeg ongeveer 85 kilo.
ik wil niet te veel de eerste keer doen maar ik wil op zich wel een flink effect hebben. advies?

bedankt :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Truffels, dat zal de shopeigenaar ook adviseren.

Hij wil misschien wel wat id zien, en in de meeste smartshops hanteren ze een leeftijdsgrens van 18 jaar. Laat het door een oudere vriend halen =)

Nelisssss

Dus van truffels ga ik al flink rare dingen rond zien vliegen? ik weet dat het niet voorspelbaar is wat er gaat gebeuren maar het lijkt me echt vet dat het al een sterk visueel effect heeft :mrgreen:

bedankt en ja ik laat het ook door iemand halen :hearteyes:

Delirium

Badass junkie
Nelisssss zei:
Dus van truffels ga ik al flink rare dingen rond zien vliegen? ik weet dat het niet voorspelbaar is wat er gaat gebeuren maar het lijkt me echt vet dat het al een sterk visueel effect heeft :mrgreen:

Als je denkt dat je "rare dingen rond ziet vliegen" op paddestoelen en wat leuke dingetjes gaat zien zal ik me nog maar eens wat meer inlezen over deze drug. Het is geen speelgoed, weet goed waar je aan begint.

De truffels waar Pikachu het over had zijn trouwens visueel de minst sterke soort paddestoel, maar je raakt er behoorlijk door in de war! :wave:

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Bij de smartshop hier adviseren ze meestal voor de 1e keer een halve portie mexicaanse!

Maar ik kan je na dit weekend vertellen dat mexicano's ook zéér ernstig kunnen zijn! vergeleken met de andere ''zwaardere'' soorten

Nelisssss

Ik wist dat die reactie zou komen..
ik zei togh, ik weet dat het niet voorspelbaar is wat er gaat gebeuren, maar het lijkt me vet dat er een sterk visueel effect komt.

Geen speelgoed? wou jij zeggen dat je paddo's niet voor je plezier doet?

:rolleyes: :stoned:

Delirium zei:
Nelisssss zei:

Als je denkt dat je "rare dingen rond ziet vliegen" op paddestoelen en wat leuke dingetjes gaat zien zal ik me nog maar eens wat meer inlezen over deze drug. Het is geen speelgoed, weet goed waar je aan begint.

De truffels waar Pikachu het over had zijn trouwens visueel de minst sterke soort paddestoel, maar je raakt er behoorlijk door in de war! :wave:

Aangezien het je eerste keer gaat zijn , zal je misschien tijdens de visuals te fel onder indruk van het mentale aspect zijn om ze op te merken met het gedacht van ''waauw , ik zie iets vliegen''. snap je , bij mij was dit toch zo.
Je waarneming veranderd , maar je waarneming van je waarneming ook snap je ..

Nelisssss

Grengijn de BOZE kabouter zei:
Aangezien het je eerste keer gaat zijn , zal je misschien tijdens de visuals te fel onder indruk van het mentale aspect zijn om ze op te merken met het gedacht van ''waauw , ik zie iets vliegen''. snap je , bij mij was dit toch zo.
Je waarneming veranderd , maar je waarneming van je waarneming ook snap je ..

Je hebt dus eigenlijk geen idee of het gene wat je ziet wel hetgene is wat je hoort te zien.

Heb ik het zo goed gezegd? :rolleyes:

JJJ

Bewuste gebruiker
Nelisssss zei:
Je hebt dus eigenlijk geen idee of het gene wat je ziet wel hetgene is wat je hoort te zien.
Of je weet opeens niet meer het verschil tussen gisteren en een jaar geleden, tussen jou en degene die naast je zit, tussen kleuren en geluiden, tussen binnen en buiten, niets en alles, eindig en oneindig. De mentale effecten betekenen voor mij 100x meer dan het visuele. Voor een visueel effect kun je net zo goed een avond tv kijken of in een prentenboek bladeren :tongueout: :) Maar je merkt het vanzelf wel :)

Daniel

Doe mij maar visueel:P Dat krijg je zowiezo bij elke paddos wel een beetje heb ik het idee. Daarna krijg je een soort van denktrip, en de visuals nemen dan wat af. Dat denken en hoe/of je veel denkt hang sterk af van de paddo soort, als je een denk trip wilt zou ik philosofers stones nemen :stoned:
Ik zelf heb t wel een beetje gehad met dat scheef denken:P Doe mij maar visuals :hearteyes:

The Used

Bewuste gebruiker
Gupje zei:
Ik heb wat vragen over mijn paddo's die ik heb gekocht.

1. Heb het over gekocht voor 20 euro is dat een goede prijs?
2. Hoeveel is het ongeveer in portie's?
3. Wat voor soort is het?
4. kunnen we hier met 4 man lekker van trippen?
5. Is het niet te ruig voor de eerste keer?
6. En hoe het beste te bewaren

Ik heb al wel eens salvia gerookt wat mee zeer beviel. :grin:

1) Heeel goede prijs, zijn ongeveer 6 porties en in de smartshop betaal je 15 euro per portie dus 90 euro dus heel goed gedaan.
2)6 porties
3) Golden teacher ( Is van de psicoybe familie , waar onder de mexicaanse verschilt weinig )
4) ja behoorlijk , waarschijnlijk veel te hard
5) Ja zeker ik zou 2/3 doen
6) Gewoon zo in het zakje niks aan doen wegleggen op een donkere normale plaats gewoon in je laadje ofso das prima.

gummyfrog

maar eeh, ff tussendoor.
als je voor de visuals gaat en zo min mogelijk mindfuck wat is dan het advies kwa paddo's??

hallotje

Bewuste gebruiker
linaluwen zei:
maar eeh, ff tussendoor.
als je voor de visuals gaat en zo min mogelijk mindfuck wat is dan het advies kwa paddo's??

Op lsd kreeg ik amper mindfucks en alleen maar mooie visuals met paddo's kan ik niet stoppen met denken :)...

Mindfucks komen bij mij voornamelijk door de stemming die er is bv verkeerde personen/muziek/licht... Van kaalkopjes krijg je meer visuals heb ik wel eens gehoord maar ik denk ook dat dit weer meer mindfuck mee brengt. :smoke:

crysis

Bewuste gebruiker
hebben mindfucks ook te maken met hoe je in het dagelijkse leven denkt? als je bijvoorbeeld zo al veel over dingen nadenkt? en heeft het iets met je intelect of iq te maken?

Bovenaan