10 vs 15 gram truffels

Hi,

Ik wil volgend weekend met wat vrienden gaan trippen. We hebben allemaal weinig ervaring met trippen (lang geleden), maar zijn goed op elkaar ingesteld en weten ongeveer wat we kunnen verwachten.

Nu twijfelen we tussen 10 of 15 gram Atlantis per persoon. Wat zijn de duidelijke verschillen hier tussen? We willen namelijk niet dat het het 'net niet' wordt, maar wel echt voor de full experience gaan

We willen het liefst visuals (zowel closed eye als gewoon), diepe gesprekken en een bijzondere (spirituele) ervaring. Ons doel is om wat te gaan mediteren, muziek luisteren en in alles op te gaan.

Wat raden jullie aan?

Laatst bewerkt:

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer truffels had ik 15g Galindoii (vgm spel je het zo) genomen. Ik had echt een top trip. Deze truffels zijn iets sterker dan atlantis als ik het goed heb. 10 gram heb ik zelf nog nooit genomen maar ik hoor wel van mensen dat het niet altijd een volledige trip geeft.

Ik zou dus gewoon 15g aanraden. Als je wiet rookt doe het voor de zekerheid niet aan het begin. Mocht je toch er zenuwachtig zijn kan je altijd met 10g beginnen en later nog die 5g erbij doen.

PerfectChaos

Experimenterende gebruiker
Ik zou 15 g nemen, wel in één keer, de tolerantie zorgt ervoor dat je waarschijnlijk niet veel voelt van de 5 g die je later neemt.
Gewoon lekker genieten! En even opletten met smoken inderdaad, bij mij komt het dan weer dubbel zo hard terug als het al deels is uitgewerkt.

Bovenaan