100% pure ghb

Status
Niet open voor verdere reacties.

roaren*

Bewuste gebruiker
dus volgens schranziewanzie is 100% pure ghb vloeibaar..

graag zou ik jullie reacties daar eens op hebben :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
en wil er ook nog iemand bijzeggen met hoeveel 6 gram ghb poeder overeenkomt in ml
want dieje beweert namelijk da hij 6 gram in ene keer heeft gepakt
en da lijkt me eerlijk gezegd toch veel
ken niks van poedervorm af maar ....
stoefen over hoeveel ge kunt pakken is mode tegenwoordig

A

Anonymous

Gast
als je 6 gram pure ghb pakt heb je een overdosis. Je gaat out, of je stikt in je eigen kots..

Stoefen op dit forum wordt niet gewaardeerd, je zou jezelf eens moeten horen praten '' hey ik heb 30 gram poeder ghb op, wat ben ik toch stoer'' :rolleyes:

slunse

Bewuste gebruiker
waarom denk je nu in godsnaam dat pure ghb vloeibaar is.. zo moeilijk om in te zien dat het poeder is, opgelost in water? wat denk je dat er verdampt als je het uitkookt?
6gr poeder kan overeenkomen met zoveel ml als je maar wil, hangt er net vanaf hoeveel water je er bij doet.
en geloof het of niet, ik had 6g poeder op. wat ga je eraan doen, m'n ervaring ontkennen?

A

Anonymous

Gast
Ik ga je ervaring niet ontkennen. Maar het lijkt me stug dat je 6g PURE ghb op heb gehad.

Ik denk dat je dealer niet betrouwbaar is.

slunse

Bewuste gebruiker
bezwijk je niet onder die ongeloofelijke hoop bullshit die over je lippen gestroomd komt? ik geef je een simpel antwoord, en jij komt af met zo'n lullige reply. klasse hoor.

A

Anonymous

Gast
Jij je zin. pfff

Ik hoop voor je dat je nooit pure ghb in handen krijgt, want dat wordt je fataal.

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
en wil er ook nog iemand bijzeggen met hoeveel 6 gram ghb poeder overeenkomt in ml
want dieje beweert namelijk da hij 6 gram in ene keer heeft gepakt
en da lijkt me eerlijk gezegd toch veel
ken niks van poedervorm af maar ....
stoefen over hoeveel ge kunt pakken is mode tegenwoordig
100% vloeibare GHb kan niet. Als je pure ghb hebt is het in poedervorm.

Wortel

Bewuste gebruiker
slunse zei:
waarom denk je nu in godsnaam dat pure ghb vloeibaar is.. zo moeilijk om in te zien dat het poeder is, opgelost in water? wat denk je dat er verdampt als je het uitkookt?
6gr poeder kan overeenkomen met zoveel ml als je maar wil, hangt er net vanaf hoeveel water je er bij doet.
en geloof het of niet, ik had 6g poeder op. wat ga je eraan doen, m'n ervaring ontkennen?
6gr poeder dat zou beteken dat zou overeenkomen met 12 ml van de STERKST MOGELIJKE ghb dus echt stroop. Van de sterkst mogelijke ghb heb je max. 3 ml nodig en je bent ZEER wazig durf te wedden dat je van 5 ml daarvan al nok ligt.

slunse

Bewuste gebruiker
hopelijk, dan ben ik gelijk van je ongelovig gezeik af.

trouwen: het gesprek that started it all, let op het uitgebreid tentoongestelde intellect van schranzie (the possibility) :)
sonny turbo = *roaren

The possibility of physical and mental collapse is now very real. keep that in mind!!! Buy the ticket, take the ride zegt:
en zes gram met hoeveel ml ghb is da dan te vergelijken
The possibility of physical and mental collapse is now very real. keep that in mind!!! Buy the ticket, take the ride zegt:
want ken ut nie echt in grammen
Sonny Turbo iMDee iMaa zegt:
jah waarom zit je dan te zeiken dat 6gr niet kan
maar neem aan da 6 gram veel ml zijn
jah geef gewoon antwoord op die vraag
6 gram is toch meer als een flugel neem ik aan
en als da zou zijn dan lag ik enorm hard
ken wel mensen die een halve flugel in één maal uitdrinken,
ja een halve zou nog kunnen jah
maar 6 gram is hou dan ook meer als een flugel
mss juist een flugel ofzo
of3/4
da zijn er zelfs een paar ter
6 gram is 6000 microgram
bij meeste vloeibare producten haalt ge uit 1 ml 1tot 3 microgram
dus als ge zou overdrijven komt ge nog op een paar flugels uit
wtf zit jij nou te rekenen in microgram
ge moet eerst eens nadenken als ge iets zegt
juist hetzelfde met ketalar
nenee, kben er van overtuigd dat het niet op een paar flugels aankomt
ketalar afkoken en ge krijgt uw poeder

ge hebt gewoonweg geen enkel idee hoeveel 6 gram is
da is hoe dan ook een paar flugels
nee!
zal het eens vragen aan balon
dan weten we het Sonny Turbo iMDee iMaa zegt:
aiight

met pure ghb drinkt gij geen flugel in ene keer op
kerel jij hebt eens ergens gepost denkek dat je een vriend hebt die op 3 dagen eens 24gr spiid heeft gesnoven
kunt gij op uwe kop gaan staan
pure ghb .. wat bedoelje daar dan mee
pure ghb in een flugel flesje kan niet
pure ghb wa bedoel ik daar mee
want dan is het poeder
en waarom nie
ja zijt ge zo of doet ge zo
euhm
euhm
euhm wat
ghb is vloeibaar pieke
kerel, vraag het op df, 100% puur ghb = poeder
ghb is nie meer
als gedestileerd water
gbl
en NAOH

die 3 producten krijg je ghb
weetek ook wel, maar als je ze heel puur gaat maken bekom je poeder
whahaha
pure ghb is vloeibaar

:tearsofjoy: dommekloot, ik kon niemeer vant lachen

slunse

Bewuste gebruiker
6g=idd ongeveer 12ml maar dit is niet de sterkste.. ik maak mijn ghb volgens dit recept:
410g water (410ml)
130g NaOH
280g GBL (250ml)
alles samen geeft dit 820g (min een kleine hoeveelheid verdampt water) waarvan 410g zuivere ghb-poeder, opgelost in een ongeveer evengrote hoeveelheid water. dit zorgt dus voor plusminus 50%zuivere ghb, niet?
daarvan is 6g idd ongeveer 12ml, maar dit is hoe dan ook niet de sterkste ghb. ik kon concentreren tot ongeveer 68 procent vooraleer er zich vlokken vormden.
ik heb deze week nog van deze ghb, volgens dit recept gemaakt, 20ml gedronken in iets meer als 5 uur, en ben niet noemenswaardig out gegaan :angry:

A

Anonymous

Gast
Slim om te zeggen dat je een illegale substantie zelf maakt.

slunse

Bewuste gebruiker
haal je er plezier in om naast de kwestie te lullen? je kan je gelijk niet halen dus begin je maar over de legaliteit van de zaak? heeft er niets mee te maken.

A

Anonymous

Gast
Jongen, ik weet dat ik mijn punt heb gemaakt. Van 6 gram pure ghb ga je out, dat is een feit. Tenzei je tolerantie al de pan is uitgerezen.

Dat commentaar wat ik gaf staat er buiten.

slunse

Bewuste gebruiker
ik kon er mee overweg. moeizaam en vechten tegen de slaap maar dat gaat ook.zolang je recht blijft staan en beweegt lukt het. je zou ervan versteld staan hoeveel een mens op kan.
sta ik nu buiten de feiten?

A

Anonymous

Gast
Weet je wat slunse, ik geef het op. Je zit in een raar wereldje. Deze welles-nietes discussie schiet niet op. Toedels.

Psykaholik

Wijs gebruiker
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
was dus verkeerd.
gelijk ik ook zij heb geen ervaring met het poeder.
maar hoe dan ook.
je bent nog altijd een SUKKEL 1ste klas !!!!!
en krijg hier toch nog gelijk in 1 zaak.
dat 6 gram pure ghb te veel is. (dacht dus wel da het een pak meer was als 12ml)
maar je hebt altijd van die achterlijke mensen die het fijn vinden om te stoefen over hun achterlijk drugsgebruik.
en als je nu denkt da het me ook ma iets kan schelen ben je echt goed mis.
zal er zeker nie slecht van slapen :wave: :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
slunse zei:
ik kon er mee overweg. moeizaam en vechten tegen de slaap maar dat gaat ook.zolang je recht blijft staan en beweegt lukt het. je zou ervan versteld staan hoeveel een mens op kan.
sta ik nu buiten de feiten?
nee je bent nu echt een stoere kerel.
als ge een staande ovatie wilt je moet het maar zeggen :openmouth: :openmouth:

slunse

Bewuste gebruiker
6 gram is 6000 microgram
bij meeste vloeibare producten haalt ge uit 1 ml 1tot 3 microgram

dus als ge zou overdrijven komt ge nog op een paar flugels uit
wtf zit jij nou te rekenen in microgram
ge moet eerst eens nadenken als ge iets zegt

en gij zegt dat hij moet nadenken voor hij iets zegt? :tearsofjoy:
wie is er hier de sukkel eerste klas :rolleyes:
en ik vertel alleen wat MIJN ervaringen zijn met het spul.
als jij dat stoeffen vindt, dan is dat jou zaak.

zo zou ik evengoed dit ook als stoeffen kunnen benoemen, jij nam evenzeer een grotere dosis dan normaal, maar als ik erover vertel is het stoeffen? dan ben ik een stoere kerel hé. ga je moeder palen man.
schranziewanzie zei:
dus had ik maar een capsul 2c-i genomen. (capsulles waren allemaal 12 mg)
kwestie van eens te trippen overdag had ik nog nooit gedaan.
1.5 uurtje later (of iets minder kan ook) wou een kameraad ook een capulletje hebben.
dus heb ik er ook nog maar 1 gepakt want vond het allemaal een beetje zwak. (visueel nie de moeite)
...
zat er alleen te trippen want die andere voelde er ook nie al te veel van.
dus resultaat moest die ook nog een capsul bijhebben.
en toen wou liza het ook wel eens proberen.
dus dacht ik laten we maar volgen en ook nog maar 1ne bijgepakt.
....
toen hadden wij ieder nog maar een halve capsul gepakt.
....
nog een tijdje gezeten en met vanalles en nog wa ziek gelachen.
had ik goesting voor een beetje vloeibare te pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan