10g zogenaamde 3mmc

Denken jullie dat ik nog wat midweek flu kan krijgen?

• Ja

Stemmen: 5 13,5%
  • Nee

Stemmen: 1 2,7%
  • De helft van je hersenen is al op, geen zorgen maken

Stemmen: 8 21,6%
  • Ik heb geen antwoord op je vraag maar je bent wel dom man

Stemmen: 23 62,2%

• Totaal aantal stemmers
    37

cutepool

Bewuste gebruiker
Weet ik niet meer - te veel drugs. Wat ik nog kan herinneren is dat ik op Omegle aan het chatten was ("drugs" tag op video's) en aan onbekenden mijn planten liet zien, drugs collectie, naalden enzo.

Ik kom net achter dat ik iemand heb leren kennen - een 17 jarige jongen die geen vrienden heeft. Zo te zien hebben we bijna een uur met elkaar gepraat (discord) en ik heb hem beloofd dat we maatjes blijven en af en toe samen kunnen gamen 😅

cutepool

Bewuste gebruiker
Ja, van de eigenaar zeker niet maar mijn teamleider doet het zelf 🤷🏼‍♂️ ochtendienst is altijd pitten. We zitten ook altijd met z'n tweeën dus geen last van werkende mensen

Ik heb vorige week 10g 3mmc besteld. Het leek eigenlijk meer op 4cmc/3cmc kwa werking en brand in de keel.
Heb alles tijdens een sitting op (zaterdag naar zondag 18-14). Heb daarna een gram coke in vier lijntjes gedaan - of te wel een pakketje voor modknip* geen prijzen noemen *modknip. Op het eind een jointje gerookt en 1mg eti om te gaan slapen ingenomen.

Ehhhh en het ging net zo goed met weinig gebruiken, sporten en alles rechtzetten.
Ik gebruik nu ongeveer 10g in het wiekend... begon bij minder dan 1. Maar mijn weerstand is zo hoog voordat ik echt een goed gevoel krijg dan zit ik all over de gram helaas. Ik gebruik het alleen in het wiekend do maar heb 1 slechte avond gehad ben na ongeveer 13-14 g knock-out gegaan ik had 2 bommetjes van 1.5 g genomen met ongeveer 10 minuten ertussen en heb een aardig tijdje last gehad. Ik zou er een beetje mee oppassen dat je niet teveel tergelijk neemt. Als ik 10 over een hele avond neem met sleutel puntjes of lijntjes gaat het wel prima maar bij teveel eindig je meschien met een kleine psychose zoals ik 💀

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Ik gebruik nu ongeveer 10g in het wiekend... begon bij minder dan 1. Maar mijn weerstand is zo hoog voordat ik echt een goed gevoel krijg dan zit ik all over de gram helaas. Ik gebruik het alleen in het wiekend do maar heb 1 slechte avond gehad ben na ongeveer 13-14 g knock-out gegaan ik had 2 bommetjes van 1.5 g genomen met ongeveer 10 minuten ertussen en heb een aardig tijdje last gehad. Ik zou er een beetje mee oppassen dat je niet teveel tergelijk neemt. Als ik 10 over een hele avond neem met sleutel puntjes of lijntjes gaat het wel prima maar bij teveel eindig je meschien met een kleine psychose zoals ik 💀
Hoe krijg jij een bommetje van 1.5gr je keelgat door, ik heb al moeite met 150mg

Hoe krijg jij een bommetje van 1.5gr je keelgat door, ik heb al moeite met 150mg
O ik stop eerst drinken in me muil. Dan kijk ik omhoog laat het bommetje vallen en probeer het met de slok mee tedrinken. Gaat nog wel is fout hoor, blijft dat ding in je strot hange gaat ie open omdat het papier is. Krijg je een heerlijke intense smaak. Maar mijn norm is ook zeker niet 1.5 per meer iets van 500-700 mg en dan meerdere over een bepaalde tijd.

Wat een Tony Montana verhalen hierzo in dit topic joh🤣 een binge van 10gr 3mmc is wel heel erg extreem hoor😨
Helaas gaat het wel zo. Het is zeker ook niet slim. Maarja ik zoek denk ik de limits op. En soms gaat het er over en dat is niet heel fijn. Probeer altijd dat gevoel teberijken dat je hebt als je het net of niet veel gebruikt. Bij mij is dat gewoon weg behalve als ik steeds meer gebruik.

inner_search

Badass junkie
O ik stop eerst drinken in me muil. Dan kijk ik omhoog laat het bommetje vallen en probeer het met de slok mee tedrinken. Gaat nog wel is fout hoor, blijft dat ding in je strot hange gaat ie open omdat het papier is. Krijg je een heerlijke intense smaak. Maar mijn norm is ook zeker niet 1.5 per meer iets van 500-700 mg en dan meerdere over een bepaalde tijd.
Gwn eerst pil in je mond en een slok pakke zonder omhoog te kijke , zo sluit automatische je slokdarm/luchtpijp en maakt een pil pakken moeilijker/

Potviz

Belezen gebruiker
Ik heb vorige week 10g 3mmc besteld. Het leek eigenlijk meer op 4cmc/3cmc kwa werking en brand in de keel.
Heb alles tijdens een sitting op (zaterdag naar zondag 18-14). Heb daarna een gram coke in vier lijntjes gedaan - of te wel een pakketje voor modknip* geen prijzen noemen *modknip. Op het eind een jointje gerookt en 1mg eti om te gaan slapen ingenomen.

Ehhhh en het ging net zo goed met weinig gebruiken, sporten en alles rechtzetten.
Damnnnnn 10gram?! Haha mijn Max was 400mg oraal

Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.

Wat ik wel moet melden is dat opgeven moment kon ik lijntjes uit mijn neus schrappen en opnieuw snuiven.
Ik vraag me dan echt af hoe jij nog geen epileptische aanval hebt gekregen, of uberhaupt psychotisch word.

Afca1200

Newbie

Bro zoek hulp aub 😅😢

Dirkdirk

DF-koning
partij Dirkjan is een motie begonnen om dit soort mensen van het forum te krijgen. Domme vragen mag, slimme vragen mag, grappige vragen mogen zeker, maar dit soort meuk?

Weggebonjourd in het gevang.

Bovenaan