11 amnesiazaadjes

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb nu 11 amnesiazaadjes thuisliggen maar ik ken niets van wiet helpen groeien? Kunnen jullie alles wat ik moet weten hier neerzetten?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Moet eerlijk zeggen dat ik met zo'n vraagstelling ook niet echt zin krijg om een antwoord te geven.

Ik zou zeggen: Google eens een uurtje (of 10) en kom dan met specifieke vragen aanzetten.

Ik kan je alvast meegeven dat amnesia niet de beste beginnersplant is. Hoewel dit met groene vingers en leergierigheid wel moet lukken. Maar ik vrees dat dit bij jou niet helemaal het geval is.

eeneend

Experimenterende gebruiker
Ik zou geen amnesia buiten zetten, mits je haar gaat verduisteren. Zoek voor een deense soort zoals Royal Dane of Henkes Lolland. Dit zijn goede buiten soorten, zogeheten semi-autoflowers. Ze bloeien meestal in eind September al af en de toppen zijn niet heel compact en daardoor heb je minder kans op budrot. Als je de termen die ik gebruik niet snap kun je beter even op een forum voor wietkweken kijken. Dat zou ik gewoon sowieso al doen eigenlijk.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De term semi autoflower voor een Deen is wel wat onterecht hoor.
Autoflower = bloeien onafhankelijk van de foto periode.
Regulier = Gaat pas in bloei na een bepaalde foto periode.

Denen zijn gewoon reguliere planten, die al bij een lange foto periode in bloei gaan. Gewoon vroegbloeiers dus.

Verduisteren zou ik aan iemand die 0,0% af weet van kweken niet aanraden, is best een disciplinair werkje. Maar de topicstarter heeft zo weinig info gegeven dat we niet eens weten of hij buiten of binnen wilt kweken.

Marcko

Belezen gebruiker
Ga 3 zaadjes van white haze kopen bij white label ze zijn feminised en autoflower.
Sensi vind ik toch het beste ze zijn ook de ontwikkelaars van Jack Herer die wordt ook gebruikt als medicinale cannabis.

Bovenaan