1e badtrip ( paddo's truffels )

Iroyz

Newbie
hey,

Ik heb wat kuts meegemaakt en dat wil ik graag met jullie delen.

Mijn maten en ik zijn wel wat gewend (xtc, Paddo's, truffels, blabla..)
en mijn beste maat R had zin om lekker te gaan trippen met mij.
ik had nog high hawaiians gekocht (truffels) en hebben helft helft gedaan.
na 50 minuten wachten voelde ik nog niks en mijn maat R wel al..
na anderhalf uur besloot ik paddo's bij te pakken omdat R wel lekker aan het trippen was
en ik niet. na dat ik de 3,5 gram paddo's op at (wat dom was om te doen :confused: ) voelde ik na 40 minuten al een raar gevoel en ik begon al snel gekke dingen te zien ( matrix olifanten gezichten enz..) ik voelde me totaal niet op mijn gemak en begon een beetje te panieken en zat ingedoken op de bank met mijn benen tegen mijn lichaam aan en handen er om heen om mezelf vast te houden.

ik probeerde mijn gedachtes op een rijtje te krijgen en niet in een bad trip te belanden.. helaas was het daar al te laat voor want voor ik het wist was ik mezelf kwijt in mijn eindeloze gedachtes die als hagelslagjes door mijn hoofd schudde. ik kon er geen touw aan vast knopen.. ik was mezelf kwijt ik wist niet meer wie ik was en ook niet meer waar ik was, als er iets door mijn hoofd ging was ik het na 5 seconden alweer kwijt. plots vroeg ik aan mijn maat R hoe ik er uitzag.. (hij wist dat ik me niet goed voelde en begon daardoor ook een beetje te bad trippen) maar kon nog wel antwoorden. kort daarna vroeg ik waarom ik een hamer op mijn kamer had liggen EN TOEN GEBEURDE HET mijn geest , ziel en lichaam bestond ff niet meer :confused: mijn gezicht wist zich geen houding aan te geven.. ik begon heel hard te lachen en te huilen tegelijkertijd mijn hele gezicht was bevroren en perste tranen uit mijn ogen.. mijn gedachte was niks anders dan een groot wit licht ook wel te omschrijven als het licht van een explosie ik was even blind maar ook weer niet.. dat duurde zo'n 8 seconden na dat ik weer gwn begon te badtrippen.. ik voelde me alsnog intens kut.

Mijn maat R besloot mijn broer te bellen en toen die hem op luidspreker had gezet kalmeerde ik omdat ik zijn stem GELUKKIG herkende en begon me goed te voelen.. ik was het spoor helemaal bijster maar had het weer gevonden!! :mrgreen: ik had met R nog 2 uur trippen te gaan en we besloten een wandeling door het bos te maken en na een wandeling van 2 uur te gaan slapen.

Maar dit was niet alleen een badtrip volgens mij geen idee hoe ze dit noemen maar ik
zag op internet de term EGO DEATH voorbij komen..

Groetjes

Grimm

Experimenterende gebruiker
Zonder slechte ervaringen geen mooie ervaringen, denk ik altijd na een nare trip. Je hebt de trip overleefd en bent weer een ervaring rijker! :rock:

Bovenaan