1e ervaring

Music junk

Experimenterende gebruiker
Ik heb 1 keertje twee sleutelpuntjes gesnoven maar ik voelde eigenlijk niks moet je meer snuiven om dat wel te voelen?

jacey

eerste keer voelde ik ook niets hoor! 1/2 gram naar binnen en echt helemaal niets gevoeld. Pas de tweede keer.

michielxboxer

Belezen gebruiker
ik hoorde dat je cocaine kon roken..., heeft iemand hier ervaring mee? lijkt mij veel chiller dan snuiven. Ik denk niet dat ik cocaine ooit zal gebruiken maar als je het kan roken lijkt het al wat vertrouwder.

platypus

Belezen gebruiker
ja je kan cocaïne roken!
lekker basen... de gemiddelde coke gebruiker gaat toch zeker voor de snuif, want coke roken is een hele slechte zaak (naar mijn mening dan :) )

michielxboxer

Belezen gebruiker
platypus zei:
ja je kan cocaïne roken!
lekker basen... de gemiddelde coke gebruiker gaat toch zeker voor de snuif, want coke roken is een hele slechte zaak (naar mijn mening dan :) )

waarom is dit een slechte zaak? het valt minder op, is makkelijk te gebruiken..., is het niet flex dan?

lutz

jacey

Schijnt erg verslavend te zijn. Dat bedoelen ze er denk ik mee. Er zijn zelfs mensen die beweren dat je niet verslaafd kunt worden met snuiven (maar dat kan echt wel!) maar basen is helemaal de afgrond.

Wat ik zelf wel eens doe als ik snuif is coke in een sigaret doen. Hier zijn de meningen over verdeeld. Er zijn mensen die het zonde vinden want het zou niets doen, verspilling van de coke dus maar ik voel er echt wel wat van. Een lijntje stop ik dan in een sigaret.

gabberkop18

hey

2 sleutel puntjes je zit hier niet in colombia of venezuela ofzow hè jonge :P
goed spul koop je niet per gram dus eer dat die sos jouw neus bereikt heeft is er al lang vanalles onder versnede
gewoon lijn kappen en binnetrekken :grin: dat is de boodschap

Bovenaan