TeKNoZem zei:
Vode heeft bij deze gelijk. Er is geen manier om hier harde cijfers achter te plakken. Simpelweg omdat niet elke kraak bekend is, de hoeveelheid krakers vooralsnog onbekend blijft, en niet elk kraak 'incidentje' in een rapport komt. Verder werd mij volgens mij nog altijd om cijfers of een mogelijke schatting gevraagd, iets welke ik heb gegeven.
No shit, daarom zeg ik ook dat je geen cijfers moet verzinnen en alleen cijfers uit een valide onderzoek moet gebruiken. In deze situatie zijn er volgens mij geen valide onderzoeken (Ik heb niet de moeite gedaan om te kijken) en dus moeten we die cijfers vergeten.
Als je mij post leest zie je dat ik het over een mogelijke schatting heb. Die heb ik gepost gebaseerd op persoonlijke bevindingen. Ik zie hier niks fout aan wanneer het aan mij gevraagd wordt.
TeKNoZem zei:
Bovendien was de betreffende reactie niet jegens jou bedoeld, en heb je zelf ook vrij weinig in de discussie te brengen.
Dus? Ik haak gewoon in op een gedeelte omdat er in mijn ogen valse argumenten worden gegeven.
Ik heb geen valse argumenten gegeven, ik heb een mogelijke schatting gemaakt van het aantal goede krakers tegenover de vaak in media voorkomende slechte.
TeKNoZem zei:
Bij deze heb je dus dit thread voor een deel offtopic gemaakt en ben je hier zelf fout in. Als mod hoor je hier toch echt boven te staan.
Dit gaat nog steeds over de kraak-discussie?
Nee, het gaat nu over de nummers die ik genoemd heb en het is veranderd in een discussie over het schatten van getallen welke volgens jou onredelijk is. elk onderzoek is nog altijd een schatting, geen harde cijfers.
TeKNoZem zei:
Als mod hoor je hier toch echt boven te staan.
Geef me eens ongelijk.
@ Vode
Lees eens; ik heb het over
valide/objectieve onderzoeken.