Voel geen druk om hier te blijven posten. Gewoon lekker in de trip meegaan.![]()
Laat je lekker gaan en voel idd geen druk om hier te posten, schrijf het op een kladblok?
Het is me niet gelukt om me aan de (door mijzelf) opgelegde druk te onttrekken om hier te blijven posten. Ook merkte ik gaandeweg mijn trip dat ik me heel kwetsbaar voelde, ik had heel veel behoefte om mijn diepste gevoelens te bespreken terwijl ik dit forum daar in al zijn openbaarheid niet het juiste middel voor vind. Over mijn complete ervaring heb ik geen trip report, ik denk ook niet dat ik die nog ga schrijven. Ik heb wel intens genoten, ik heb goede gesprekken gehad (uiteindelijk) thuis over drugsgebruik en dat heeft wegen geopend die eerder gesloten waren. Daarmee was de gehele ervaring erg tof en voor herhaling vatbaar.
De volgende keer ga ik wel voor een iets sterkere dosis, als eerste keer heb ik een halve zegel van 100ug 1p=lsd genomen, de volgende keer wil ik een hele gaan doen.
Vergeleken met lsd-25 geeft 1p me een wat scherpere headspace en is de bodyload wat meer buzzy/electric inclusief iets meer energie. Lsd25 voelt voor mij iets vrolijker aan en 1p heeft wat meer mindfuck en kom ik tot diepere inzichten.1p-lsd wil ik ook nog eens gaan doen, hoe is de bodyload op dit stofje?