1e keer gerold = epicfail

maxpayne

Belezen gebruiker
whyme zei:
Mijn eerste moest worden verstevigd met plakband aan de tip :(
Daarna heb ik er nog een paar gehad die ik had verstevigd met de plakranden van andere vloeitjes..(nauwelijks zichtbaar en het werkt best goed)

Ik heb eigenlijk vooral geleerd door het veel te proberen met alleen shag en lange vloei, en te kijken naar de conciërges op m'n school hoe die hun peukjes draaien :wink:
Ik dacht altijd dat het met shag makkelijker was maar ik rol de laatste tijd alleen maar strakke sinds ik het met dat sigarettenspul doe. Bij shag waren ze slechter.

whyme

Belezen gebruiker
maxpayne zei:
whyme zei:
Daarna heb ik er nog een paar gehad die ik had verstevigd met de plakranden van andere vloeitjes..(nauwelijks zichtbaar en het werkt best goed)

Ik heb eigenlijk vooral geleerd door het veel te proberen met alleen shag en lange vloei, en te kijken naar de conciërges op m'n school hoe die hun peukjes draaien :wink:
Ik dacht altijd dat het met shag makkelijker was maar ik rol de laatste tijd alleen maar strakke sinds ik het met dat sigarettenspul doe. Bij shag waren ze slechter.
Ik heb dat sigarettenspul nooit geprobeerd, draai ook nog niet zo lang.. Wat voor merken zijn dat/waar krijg je 't?

Het beste werkt altijd nog gewoon ervaring en routine, hoe vaker je 't doet, hoe beter het gaat.. En het leren van een 'pro' helpt ook, ik ben eigenlijk uit het niets begonnen en dan krijg je van die misbaksels waar alleen duc-tape nog helpt :grin: (bij wijze van dan he :) )

gtedbro

Bewuste gebruiker
Om iedereen even gerust te stellen, ik draai gewoon geen joints meer :grin: Ik bouw ze! Duurt wel erg lang, das het nadeel. Ik rol eerst de vloei over een potlood heen, lik hem vast, schuif de tip erin en begin dan aan het eindeloze vullen... beginnen met tabak, zodat de wiet niet door de tip heen valt(Het is gegrind en mijn tips zijn soms een beetje te 'open') en dan hoeveel wiet en tabak je zelf wilt. Ben zo'n 20min-30min bezig. Dus heb ik uiteindelijk maar een pijpje gekocht :grin:

Gr. BT

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
whyme zei:
maxpayne zei:
whyme zei:

Ik heb dat sigarettenspul nooit geprobeerd, draai ook nog niet zo lang.. Wat voor merken zijn dat/waar krijg je 't?

Het beste werkt altijd nog gewoon ervaring en routine, hoe vaker je 't doet, hoe beter het gaat.. En het leren van een 'pro' helpt ook, ik ben eigenlijk uit het niets begonnen en dan krijg je van die misbaksels waar alleen duc-tape nog helpt :grin: (bij wijze van dan he :) )

Welke merken?

Marlboro, chesterfiel, pall mall, l&m, lucky strike, camel enz enz.
Je krijgt het bij: elke bemande benzine pomp, sigaretteboer, supermarkt, cafe's overal.. :)

Het 'sigarettenspul' is namelijk gewoon de tabak uit een opengescheurde sigaret :openmouth:

whyme

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
whyme zei:
[uote="maxpayne"]
whyme zei:

Het beste werkt altijd nog gewoon ervaring en routine, hoe vaker je 't doet, hoe beter het gaat.. En het leren van een 'pro' helpt ook, ik ben eigenlijk uit het niets begonnen en dan krijg je van die misbaksels waar alleen duc-tape nog helpt :grin: (bij wijze van dan he :) )[/uote]

Welke merken?

Marlboro, chesterfiel, pall mall, l&m, lucky strike, camel enz enz.
Je krijgt het bij: elke bemande benzine pomp, sigaretteboer, supermarkt, cafe's overal.. :)

Het 'sigarettenspul' is namelijk gewoon de tabak uit een opengescheurde sigaret :openmouth:

Hmm, ik voel me een beetje dom nu :tearsofjoy:

Ach ja, weer wat geleerd :grin:

Oom Klaas

Badass junkie

endor

Badass junkie
een beetje scheef.
maar beter dan de eerste keer dat ik een joint rolde.
toen ik hem oprookte viel mijn filter er altijd uit en uiteindelijk valt de weed en tabak er gewoon uit en voor ik het wist rookte ik gewoon een blaadje :grin:

Bovenaan