1e keer GHB

buzzy

Badass junkie
Ik ben vanavond aan een flesje flügel gekomen die voor 3 kwart vol zit met ghb, wat is nu voor mij een geschikte dosis en zijn er nog tips e.d.
Er is mij verteld dat het 'sterk spul' is. Oja, ik heb afgelopen zaterdag DXM gebruikt kan dit nog negatieve effecten geven ?

Wortel

Bewuste gebruiker
Is het waterig of stroperiger of als je hem onderste boven houd: Slomer als normaal maar best waterig :P? Ik zal als ik jou was met 3ml beginnen mits het geen stroop is :P Veel plezier :)
Edit: Dat van die DXM lijkt mij niets uit te maken.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
een lege maag dus zal je maag alles opnemen wat erin komt als je juist heel veel hebt gegeten zal u maag al verzadigd zijn en niet alles opnemen, is zelfde met paddestoelen, xtc,....

buzzy

Badass junkie
Ik heb zaterdag het flesje gehad (20ml) en ik ging er wel lekker van moet ik zeggen :) Alleen nu is mijn vraag of het ook op 1 of andere manier schadelijk is, want ik wil nog wel een keer een flügel flesje ervan gaan halen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Ik heb zaterdag het flesje gehad (20ml) en ik ging er wel lekker van moet ik zeggen :) Alleen nu is mijn vraag of het ook op 1 of andere manier schadelijk is, want ik wil nog wel een keer een flügel flesje ervan gaan halen.
ghb is totaal niet schadelijk
denk eig de gezondste drugs die er is

Wortel

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Zolang je niet in je eigen stik kotst is het goed :grin:

Bovenaan