• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer hallucineren op XTC

WhiteWidow

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op deze site dus ik zal me even voorstellen; ik ben een jongen van 15 en ongeveer 1,75. Dit is mijn eerste topic op deze site dus ik ben nog niet zo ervaren met trip reports schrijven. Ik hoop dat jullie m'n report leuk gaan vinden. Veel lees plezier :)

Het was maandag avond (in de vakantie). Ik had de vorige nacht een slaapfeestje met een paar vrienden, dus ik had de hele nacht niet geslapen. Ik had toen een halve rode defqon gedropt (eeb hele rode defqon heeft ongeveer 170 mg). De volgende dag was ik natuurlijk moe, maar bleef wel de hele dag wakker. B vroeg aan me of we gingen chillen. Eerst had ik geen zin want ik was nog heel moe, maar toen ie zei dat ie nog een defqonnetje voor me had, ben ik maar gegaan (ik had zelf ook nog een halfje). Dus na het eten heb ik om kwart voor 7 m'n halve defqon gedropt.

Toen ik aankwam bij het pleintje, begon ik een joint te draaien. We hadden wat muziek opgezet en ik rookte m'n joint. Na de joint, kickte ie gelijk in, dat was ongeveer rond half 8, dus toen heb ik nog een hele rode defqon gedropt. Ik begon te merken dat ik aan het knarsentanden was en dat me stem een beetje werd vervormd. Ik ben een beetje gaan bewegen op de hardcore die uit de speaker kwam. Toen de andere defqon had ingeslagen om 8 uur,werden de effecten nog iets versterkt, vooral de oppeppende effecten. Maar na drie kwartier dansen op de muziek, zag ik m'n linker ooghoek een man staan bij de bosjes, dat was om kwart voor 9. Ik zag hem in het rond slaan en rond draaien. Ik vroeg aan B of hij dat ook zag, maar hij zei van niet. Ik dacht dat hij me gewoon in de war probeerde te maken want ik kon me niet voorstellen dat ik aan het hallucineren was want ik had het nog nooit mee gemaakt. Ik dacht "Naja het zal wel" en ik ging weer lekker door met bouncen op de beat. Na een ongeveer een half uurtje, dus om kwart over 9, kwamen er 2 vrienden van B. Ik kende ze niet maar ik kon toch een goed gesprek met ze voeren. Om kwart over 10 ging ik richting huis. Ik voelde nog geen ongewone dingen.

Na 10 minuutjes fietsen was ik thuis en stapte gelijk onder de douche. Heerlijk! :hearteyes: Gelijk m'n tanden gepoetst en m'n bed ingedoken. Beetje aan het kloten met m'n mobiel en muziek op gezet. Het was toen nog redelijk licht in m'n kamer, hier en daar wat schaduwen.

Toen ik aan het wachten was op een reactie van een vriend van me, keek ik eventjes weg van m'n mobiel en zag ik opeens in m'n rechter oog hoek een vriend van me staan waar ik dat slaapfeest van had in precies dezelfde kleding. Hij was half uit beeld dus uit nieuwsgierigheid draaide ik m'n hoofd verder naar rechts. Maar als ik m'n hoofd verder draaide in zijn richting, ging hij ook steeds verder naar rechts. Daarna keek ik op de muur en zag ik opeens een rasta in zwart-wit op de muur met een zonnebril op en een joint in z'n mond. Ik keek vol verbazing naar m'n muur, maar na 10 seconden was ie weg. Ik schrok best wel en ik geloofde m'n ogen eerst niet. Ik had dit nog nooit meegemaakt! :confused: Ik keek verder rond in m'n kamer want ik was nieuwsgierig of ik nog meer dingen ging zien. Opeens begon de schaduw van m'n raam te vervormen naar een teddy beer. Ik dacht dat ik gek aan het worden was. Maar na enkele beelden meer, had ik door dat ik aan het hallucineren was en bleef ik rustig en genoot van de dingen die ik zag. Ik zag om de 2 minuten wel een gezicht of iets anders. Ik had m'n mobiel naast me gezet en ik keek naar m'n plafond want ik wilde nieuwe dingen zien. Opeens kwam er uit het niets het vrouwen-figuurtje van de dames wc op me plafond. Mijn plafond was zwart maar het figuurtje was wit. Na een paar seconden begon het figuurtje rond te draaien en draaide het zo snel, dat het een rondje werd. Het rondje verdween en plotseling stond er een lange sliert van allemaal diezelfde poppetjes hand in hand. Ik knipperde even met m'n ogen en het was weg. Ik ging nieuwsgierig verder kijken. Naast m'n deur staat een rechtopstaande balk. Ik keek ernaar en er verscheen een soort klein plateautje met een wapperend geel-rood vlaggetje erop. Het plateautje met het vlaggetje erop ging langs de balk naar beneden. Ik vond dit echt geweldig. Maar een paar hallucinaties verder, werd ik bang. Alles in me kamer was donker behalve een vierkantje, waarschijnlijk was het een beetje licht dat door m'n raam heen kwam. Het vierkantje werd gevormd naar een rondje en dat rondje werd langzaam uit elkaar getrokken. Het langwerpige rondje werd een gezicht. Opeens kwamen er twee ogen bij, haar en een snor. Het was Hitler. Het voelde eerst een beetje onwerkelijk maar uit het niets keek hij me aan alsof ie boos op me was en er kwam een bliksem flits op de achtergrond. Ik zat zo erg in de space dat ik heel erg schrok en bijna m'n bed uit viel. Ik was doods bang. Ik ging even liggen met m'n mobiel op mijn buik en m'n ogen dicht en ging mezelf moed inspreken. "Dit is niet echt, het is maar een soort droom en het gaat weer over". Ik opende weer m'n ogen en er groeide een boom uit m'n telefoon. Hij groeide heel snel en ik hoorde windvlagen. Toen de windvlagen harder werden vielen er blaadjes van de boom. Ik keek vol verbazing naar mijn telefoon. Ik besloot maar m'n telefoon uit te doen, wat water te gaan drinken en te gaan slapen. Ik probeerde in slaap te komen maar het lukte niet echt vanwege de XTC. Ik staarde nog eventjes naar het plafond en ik zag miljoenen vliegjes rond vliegen. Ik vond het niet meer leuk worden en werd een beetje bang. Ik draaide me om, kneep m'n ogen dicht en probeerde te slapen. Ik bleef ongeveer nog een kwartiertje wakker en ben toen in slaap gevallen.

Dit was mijn trip report. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! :)

dernael

Bewuste gebruiker
Zo herkenbaar allemaal!

Ik hallucineerde vroeger, wanneer ik aan de M zat, ook vaak allerlei mensen om me heen die er in de werkelijkheid niet waren. Ook de vliegen waar je het over hebt kwamen regelmatig voor. :)

Een van mijn vrienden, die erg gevoelig blijkt te zijn voor MDMA, had soms zelfs hele gesprekken met denkbeeldige personen. Dit leverde erg grappige momenten op, haha! :P
Het was met hem een keer zelfs zo erg dat hij dacht dat ik zijn vrouw was, waardoor hij een move probeerde te maken om me te zoenen.. HAHA! xD Toppunt van spacen, lijkt me zo! :wink:

Je had zijn gezichtsuitdrukking moeten zien toen hij erachter kwam dat zijn vrouw er op dat moment helemaal niet bij was. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan