1e keer lsd...

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Jullie hebben me helemaal lekker gemaakt met al die mooie verhalen over lsd, nu moet ik het ook een keer proberen :P

Nou heb ik een maandje ofzo geleden* een paddotripje gehad, wat jaren ervoor ook al een tripje, waarvan ik eigenlijk altijd heb gedacht dat ie mislukt was (waar blijven die kabouters?) Maar nu weet ik beter :rolleyes:

Nu heb ik binnenkort de mogelijkheid om lsd te pakken op een leuk feest, goa, tekno, etc, goede muziek.

Psychisch zit het wel goed, ik ben dan wel een adhd'ertje met mijn eigen wereldje, maar ik kan mentaal wel tegen een stootje.

Nou is mijn vraag, hoe verstandig is het om het dus voor de 1e x al gelijk op een feestje te doen? En verder, stel dat ik het na een paar uur toch niet aan kan, blijft dat voor de rest van de trip zo? Of kan ik het zodra ik me wat beter denk te voelen gewoon opnieuw proberen zonder gelijk weer terug te vallen?

We zijn sowieso van plan om eerst ergens te kijken hoe het bevalt, om ons daarna naar het partyterrein te laten begeleiden :P
Verder lijkt het me geen probleem om er (flink) bij te blowen, en misschien tegen het einde een klein beetje mdma te pakken om nog even verder te feesten, maar hoe verstandig is dat? :P

Alvast many thanks :mrgreen:

minamo

Bewuste gebruiker
ik zou zobiezo zorgen dat er iemand bij is die nog wel bij zijn verstand is, zodat die een beetje op je kan letten:). zeker als je lsd de eerste keer direct in zon drukke omgeving doet, lijkt mij de kans groter dat je hem niet zo heel goed flipt.

blowen is geen probleem bij een lsd trip zover ik weet, maar ik zou niet gelijk mixen met mdma, ten eerste brengt het meer risico, en ten tweede,als je de eerste keer lsd doet, wil je dan eigenlijk niet ook alleen maar lsd doen, om te kijken hoe het is?

verder wens ik je veel plezier toe!

Minamo.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Thanks! :)

De mdma wilden we toch pas na een uurtje of 8-10 pakken, maakt dat het anders?

Ennum.. kan ik nog redelijk vage babbels maken met onbekende mensen, of zal ik dat maar achterwege laten? (Maakt me niet uit als ik een vage indruk achterlaat, des te beter :P )

dfssdfde

Badass junkie
Je kan je eerste keer op een feestje doen, maar zoals je zegt, kijk eerst hoe het je bevalt. Ook, als je je een bedrukt of zo begint te voelen in de menigte, blijf dan niet staan en ga even naar buiten, probeer je er vooral niet tegen te verzetten. Enige raad dat ik kan geven is niet te veel nemen je eerste keer, vooral niet op een feestje, en naar jezelf luisteren.

Ik weet niet hoe vaak je mdma doet en hoe groot je dip dan is, maar de afterglow van lsd vind ik persoonlijk een van de heerlijkste gevoelens ooit. Gewoon genieten met vrienden ergens op een leuke plek met een jointje, beter bestaat niet.Ik weet niet of je het hetzelfde gaat ervaren, maar ik zou die persoonlijk niet willen vergallen met een md-dip.
Ik heb er wel al goede dingen van gehoord though, maar dat is dan niet na de trip, maar tijdens, en ik zou gewoon eerst lsd alleen proberen.

Over die babbels, dat ligt allemaal aan jezelf. Als je ergens loopt dat je je moet (of best kan :tongueout: ) inhouden zul je dat niet doen, maar op een feestje met niet té veel op zal dat geen probleem zijn, als het ook een beetje in je aard ligt natuurlijk.

Only one thing left to say :) Enjoy! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Je eerste keer kan inderdaad gewoon op een feestje. Mijn eerste LSD trip was ook op een feestje en dat beviel prima. Er bij blowen kan ook wel als je gewend bent om regelmatig te blowen. Of XTC er bij kan weet ik niet, heb ik nooit ervaren.
Verder weet ik eignelijk niet of een trip weer recht kan trekken als hij in het begin niet geweldig is, want ik heb geen enkele negatieve ervaringen gehad met LSD. Wel weet ik dat de trip in de loop van de piek steeds comfortabeler wordt, tijdens de come-up kan er een hele lichte spanning spontaan ontstaan en dat gaat dus wel gewoon over.
Ik zou de eerste keer op een feestje niet te veel nemen, een hogere dosis kan altijd nog (ook wel op feestjes) maar het kost wel tijd om te wennen aan trippend feesten, en wordt met de trip ook makkelijker.

Veel plezier iniedergeval in je trip!

Lycergic

Belezen gebruiker
Ikzelf zou niet je eerste trip op een feestje pakken , zelf had ik bij mijn eerste 3 trips erg veel moeite om me te controleren , mijn motoriek was helemaal naar de zeik , er waren zoveel indrukken dat ik echt niet wist waar me eerst mee bezig te houden . Mijn eerste trip was op een d&b feestje en later verhuisd naar ne goa , en het was allemaal erg overweldigend . Je komt zoveel mensen tegen en die willen allemaal met je praten , ondertussen gebeurdt er vanalles rond je... Heb er geen bad trip van gehad , me heel erg geamuzeerd , maar mentaal was ik achteraf een paar dagen gewoon aan het verwerken . Ik sluit me er ook bij aan dat die afterglow heeeerlijk is .
Tip : Draai voor de zekerheid toch wat jointjes voor , of zorg dat je iemand kan bereiken die nuchter is om ze voor je te draaien . Niet iedereen heeft er last van , maar ik bv kan eecht niet rollen op trip , het duurt al een halfuur eer je alles gevonden hebt want je bent meteen afgeleid , en dan probeer je te rollen terwijl je je vloei nietmeer voelt en je weed alle kleuren & vormen aanneemt ...

Special_K

Experimenterende gebruiker
Dat komt wel goed als je niet te veel neemt denk ik. Al ben ik zelf niet zó ervaren. Ik had mijn eerste (en enige) keer zeker wel op een feestje kunnen staan, en ik had veel te veel genomen eigenlijk (anderhalve zegel). De mensen zouden me wat raar gevonden hebben, maar goed. Ook snap ik eigenlijk niet goed waar al die verhalen over 'bad gaan' vandaan komen. Het kan inderdaad zijn dat je je even wat minder voelt, maar dan is daar ineens een nieuwe impuls en vergeet je 't weer gewoon. Was bij mij toch zo.
Blowen kan zeker ook, je zal er maar weinig van voelen.
Babbelen zal heel plezierig zijn wsl, al zullen de mensen niet altijd begrijpen wat je bedoelt :). Op acid heb je nogal de neiging om geen normale denkpatronen te hebben, waardoor 'normale' mensen er de logica niet van inzien.

Hoe dan ook: veel plezier.

Skippy

Wijs gebruiker
Lijkt me geen goed plan om het op een feest te doen, gewoon relax thuis waar je je op je gemak voelt.

Drientje

DF-koning
Als je mentaal strak in je schoentjes staat is trippen op een feestje super! Mijn eerste LSD was op een goafeestje en ik heb alleen maar op feestjes getript ever since!!! Ik ben een echte goafreak(lees knuffel hippie :hearteyes: ) en het heeft mijn leven totaal oop zijn kop gezet op een fijne manier. Waar ik eerst op een feestje alleen maar aan pep scoren dacht en pillen slikte, ben ik nu de essentie van een tof feest gaan zien!

Thuis trippen lijkt me sowieso een aanrader dan kun je allerlei dingen naar je hand zetten(muziek, verlichting en eten).

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9373

Lees anders dit eerst!! ik wens je heel veel tripplezier en maak je een report?

Love and Peace!!!

Neuro

Experimenterende gebruiker
LSD is geen party-drug. Alhoewel het begin van een trip ongelovelijk grappig en lijp kan zijn, zul je, naarmate de trip vordert, ongetwijfeld enkele serieuze zaken, ontwikkelen of gedachten uit je leven onder ogen moeten zien, en zal er een periode binnen de trip volgen die je, mits je je in een relaxte en ontspannen omgeving bevindt, niet zonder een verlies van focus of geestelijke aandachtigheid naar deze zaken toe zal doorkomen - zoals wanneer je bijvoorbeeld op een random feestje bent met talloze dronken klapmagoalen.

De na-trip daarentegen kan weer supercool en feestelijk (in de zin van party woooooot) zijn, vooral wanneer je erbij gaat smoken :)

Ik spreek natuurlijk naar aanleiding van mijn persoonlijke ervaringen, en daarom is mijn mening, en uberhaupt elke persoonlijke mening uitermate subjectief en super-biased, maar the bottomline is dat ik denk dat in dit stukje wel een zekere mate van waarheid schuilt aangezien ik deze hypothese meerdere malen bevestigd heb zien worden in andere trip-reports, hetzij van vrienden of random psychonauten.

Anyway, have fun & happy trails =)

LSD is een fucking leipe psychedelische drug ^^ waar je uitermate veel van kunt leren als de benodigde bereidheid, welwillendheid en inspanning in voldoende mate aanwezig is.

Bij onverantwoord gebruik, daarentegen, kan het the unprepared compleet waanzinnig en gestoord maken, dus neem het niet te licht op, zo'n acid trip.

Drientje

DF-koning
^^Happend to me... Ik ben er niet slechter van geworden hoor!!!! Integendeel, huilen kan een ontzettende eyeopener zijn als je tript. Ik sluit elke trip af met een stevige huilbui, al was het maar van geluk, omdat ik zo'n bofkont ben met al die fijne mensen om me heen!!!

X

jcutter

Badass junkie
Het werkt erg bevrijdend jah! Vooral als je zomers de mooie natuurlijke plekjes opzoekt in NL met Enya en andere sentimentele muziek op je mp3 speler is het helemaal top.

Drientje

DF-koning
@ jcutterm Ik ben jou toch niet heel perongeluk gisteravond tegengekomen in een kraakpand he? Dat was nl in Groningen,,,,

X

jcutter

Badass junkie
Haha, nee joh! In dat soort omgevingen bevind ik me niet. Ik ben een echte loner, vooral als het gaat om drugs :) Ik ga ook niet om met mensen die drugs gebruiken :wink:

Drientje

DF-koning
jcutter123 zei:
Harstikke bewust. Daarnaast irriteer ik me aan mensen die drugs gebruiken :)

Vooral mensen die veel te veel ketamine en pillen op hebben, die zijn zo zwaar irritant.

Anyway...Ik zie jou dan waarschijnlijk ook niet op een meet ofzo, gezien je liever alleen bent, dus als ik nog een x in Groningen ben zal ik wel ff PM, kunnen we samen een x een 'reis door de natuur' maken...

X

Pikachu

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Harstikke bewust. Daarnaast irriteer ik me aan mensen die drugs gebruiken :)

Vond je het dan niet vervelend om met dat andere forumlid te trippen? (ben z'n naam ff kwijt, sorry). Zoals beschreven in vrij recent tripreport? Of heb je alleen iets tegen grotere groepen mensen? ^.^

jcutter

Badass junkie
Ik heb niks tegen trippers, wel tegen mensen die niet inzien dat hun drugsgebruik hun leven kapot maakt. Dat is irritant.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
Ik heb niks tegen trippers, wel tegen mensen die niet inzien dat hun drugsgebruik hun leven kapot maakt. Dat is irritant.

Ik sluit me bij jou aan :) Ik vind dat als gebruiker je volledig bewust moet zijn van wat je in neemt en wat het met je kan doen. En je moet het onder controle houden. Maar de meeste mensen die ik ken hebben geen echte kennis en schuiven alles wat aan hun neus voorbij gaat naar binnen OF ze vinden drugs de chemische embodyment van de antichrist.

Dus same here, lone tripper!

Bovenaan