1e keer MDMA kristallen

Johnson

Experimenterende gebruiker
Ik en m'n vrienden hebben nu ook kristallen. Nu hebben we gisteren voor 't eerst geprobeerd. Nou wij dachten van niet te veel pakken. Maar we wisten dus ook echt niet hoe we moesten doseren. Dus hebben we allemaal een brokje ter grote van een kleine pil gepakt. Nou na 2 uur voelde ik nog niks. Eén vriend van me begon 'm een beetje te voelen maar is niet hard gegaan. Een uur later begon een andere vriend van me, die is niet erg ervaren 2x ofzo, ineens tering hard te gaan. Hij had net zoveel als ik gepakt en hij zag er niet uit. Hij zag smurfen en vanalles. Nu is mijn vraag wat is nou een goede dosering voor iemand van 1.80lang en 60kg die al zo'n 10x goed hard is gegaan? En dan niet in grammen maar in brokjes zeg maar? Alvast bedankt

Lauu

Badass junkie
in brokjes rekenen wordt moeilijk...maar een goeie trip voor een gemidelde gebruiker ligt toch bij de 160-170mg sinds dat een goeie pil is

Johnson

Experimenterende gebruiker
Lauu zei:
in brokjes rekenen wordt moeilijk...maar een goeie trip voor een gemidelde gebruiker ligt toch bij de 160-170mg sinds dat een goeie pil is

Nou ik vond een groen duifje (+-138mg) toch wel echt tering goed. Ik denk wel dat ik wat meer aan kan. Maar ik ben echt te bang dat ik verkeerd doseer en dat ze me dalijk suikerwater moeten voeren...

Edit: JEZUS WAT EEN HEERLIJK SPUL! NONDEJU! IK heb flink uitgepakt en ga zo tering hard! xD Nog steeds :P Matherfucker!

ELPY10

Newbie
Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad..

We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldig:grin: de muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he :wave: ) mn ogen popte zowat mn kassen uit :openmouth: Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!!
heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog????? :confused: ) Godver wat is dat spul heerlijk :grin:

Ode aan de mdma

AMEN

tomz0r

Badass junkie
emototronic-su-si zei:
Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad..

We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldig:grin: de muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he :wave: ) mn ogen popte zowat mn kassen uit :openmouth: Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!!
heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog????? :confused: ) Godver wat is dat spul heerlijk :grin:

Ode aan de mdma

AMEN

:hearteyes:

ELPY10

Newbie
Lauu zei:
weet je ook hoeveel het was?

Ik weet niet hoeveel mg het was, maar mn vrienden waren wel steeds van dat het beter was de helft van de capsule te nemen omdat ze best heftig waren volgens hen. Ik heb dus expres de hele capsule ineenkeer genomen omdat ik niet weer met een half gevoel wou zitten. Nou ik heb het gemerkt hoor :grin: :hearteyes:

vdk

Bewuste gebruiker
ik vind het altijd lekker op kristallen te snuiven :hearteyes: ineens die rush :hearteyes: en je weet of je nog bij kan pakken, had toen 250 mg in totaal, maar verdeelt over de nacht.

bij mij ligt het eraan of ik een kater heb, de ene keer wel de andere keer niet. nu weer wel.. had er maar anderhalf pilletje op.. verschilt per persoon denk..

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ehm.. MDMA snuiven.. veel ervaringsdeskundigen? Ben benieuwd naar het hoe en wat.. Geldt dan ook nog ongeveer 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht?

inferno33

Bewuste gebruiker
Geen vergelijkingsmateriaal verder, maar ik raad iedereen snuiven aan... Meer zekerheid over je dosis, je voelt het direct, als het teveel is laat je de rest van je lijntje staan... En de smerigheid, tsja, live with it..:P

Bovenaan