Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad..
We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldig

de muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he

) mn ogen popte zowat mn kassen uit

Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!!
heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space
Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog?????

) Godver wat is dat spul heerlijk
Ode aan de mdma
AMEN