• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer Nintendo (mdma)

Mattert

Newbie
Hee! Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn eerste keer harddrugs "Nintendo"

Ik was al een tijdje over aan het na denken om een keer een pilletje te gebruiken.
Daarom vroeg ik aan paar vrienden die ook meestal gebruiken hoe dat nu is en is het niet erg om dat te gebruiken.
Dusja afgelopen zaterdag op een hardstyle festival heb ik het maar geprobeerd, (was met een klein groepje rond de 8 personen, die ook zaten te twijfelen om te gaan gebruiken maar toch op laatste moment afgehaakt). Eerste ander half uur had ik een paar biertjes op en ging ik over aan de water, want te veel alcohol en drugs gaat niet perfect samen. Nu was ik ongeveer 2 uur op het festival en ben ik naar wat vrienden gelopen die wel wat konden regelen, nadat ik 5 euro gaf en 5 minuten later had ik me pilletje. toch vond ik het best spannend om te nemen en best sneaky een half pilletje genomen, Na 20 minuten voelde ik nog niks en dacht 'hmm wanneer begint mijn trip' de vriend die zat wel op mij te letten die me het gaf en echter na 30 minuten later nadat ik het halfje heb gepakt gebeurde het!
Ik begon een beetje duizelig, maar was best een goed gevoel, kreeg een glimlach van hier tot tokio, de lichten waren mooi, het geluid klonk super goed, iedereen was gezellig, iedereen was mooi. en ik genoot er echt van! toen heb ik maar een vriend waar ik mee ben gegaan vertelt dat ik genomen had en me echt super goed voelde. dat merkte ze ook wel aan mij. dus ik zei ik heb nog een halve en die heb ik aan me vriend gegeven, op een duur had het hele groepje waar we mee gingen gebruikt. we hadden plezier, we hadden schijt aan iedereen die ons raar aan keek, we waren gewoon echt lekker aan het trippen.
Daarna kwam ik ook een vriendin van me tegen waar ik wel wat voor voelde. Ik heb echt met haar 2 uur lopen knuffelen en het dat was zoooo fijn! door het pilletje voelde ik me echt super goed en op me gemak bij iedereen en vooral bij die vriendin van me. (zei had ook wat op maar geen nintendo), op een duur had ik nog een halfje genomen dus in totaal nu 1 pilletje want ik voelde hem niet meer goed werken, en de tijd vloog voorbij het was zo 8 uur later en we waren nog steeds lekker bezig, lekker aan het stampen rondjes lopen en veel water ijsjes eten want dat smaakte zo goed!
Rond een uur of 21:00 had ik nog een halfje genomen dus ander half. en het ging echt lekker, behalve me gezicht want die zag er niet uit. ik had een zweefkaak, me gezicht hing helemaal, me ogen rolde steeds weg me oogleden hingen half. (op fotos gezien).
Nadat het festival was afgelopen was ik nog steeds in me trip, ik zei al tegen vrienden van me dat ik zo niet naar huis kon. dus hebben we lopen afteren totdat het 3/4u was en kon ik rustig naar huis zonder dat me ouders het zagen.
Eenmaal thuis kon ik lekker me bed in en sliep ik zo.

Dit was echt een fantastische avond maar toch voel ik me een beetje kut van binnen, omdat de rest van onze vriende groep een beetje anti-drugs is. en sommige mensen hebben mij zien lopen met mijn pret-gezicht en ben bang dat dat straks rond gaat in de vriendengroep.

Of ik het nog een keer ga gebruiken, ja. het was zo geweldig dat ik misschien 1x in de maand het ga doen. op feesten waar niet zo veel bekenden rond lopen.

En of ik te veel had genomen voor de eerste keer, dat denk ik ook wel ja. ander halve nintendo.
dus de volgende keer doe ik wel wat minder.

En ik stond ook verbaast hoe goedkoop het was. 5 euro per pilletje op het festival terrein, meestal is het wel 10 euro had ik gehoord

dernael

Bewuste gebruiker
Re: 1e keer Nintendo

Bedankt voor het delen van je ervaring! Zo te lezen heb je een leuke tijd gehad. :)

Die Nintendo's zijn het kopen dus wel waard? Ze zijn namelijk ook in mijn omgeving verkrijgbaar, maar ik ken ze nog niet.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Rozzje

Newbie
*Modknip: dat plaatsen we hier niet, zie forumregels*
hij zei dat het de beste waren in de omloop ik snap al die bijnamen van die pillen niet dus ik moest er echt hard om lachen :grin:

Leuk report man dat knuffelen is soieso het beste in mijn mening dan.. je vraagt gewoon een elke random meid of je wilt knuffelen..

haha leuk reportje, klinkt bekend.
Nintendo was mijn laatste pilletje, nu bijna 3 maandjes geleden en het was het gekste nachtje wausen ooit. :hearteyes:
Tis alleen niet echt slim om het elke maand te doen, je kunt het beste 2/3 maanden ertussen houden! :wink: Ik moet zeggen dat ik me er ook niet altijd aan heb gehouden/houd, maar als je nu zo vaak (en veel) gebruikt heb je er later geen plezier meer van!

:stoned: lemonhaze

Lina23

Experimenterende gebruiker
Leuk reportje om te lezen! Begrijpelijk dat je zulke dingen liever niet doet in het bijzijn van andere niet-gebruikers. Mensen hebben al gauw een oordeel erover (had ik ook voordat ik het probeerde). Gelukkig zie je bij mij niet aan de buitenkant dat ik hard ga, behalve dat ik loop te stampen als een gek en energie heb voor 10.

Bovenaan