Hislordship
Wijs gebruiker
ik wil graag een keer lsd doen maar zou nie weten waar ik het zou kunne krijgen hoe duur het is en wat de perfecte dosering is voor een 1e keer heeft iemand nog tips? 
hislordship zei:ik wil graag een keer lsd doen maar zou nie weten waar ik het zou kunne krijgen hoe duur het is en wat de perfecte dosering is voor een 1e keer heeft iemand nog tips?![]()
pipoxyz zei:Slecht 1,
verander je volgorde:
Toekomst<>Paddo->San Pedro->LSD-> Peyote
pipoxyz zei:Slecht 1,
verander je volgorde:
Delirium zei:pipoxyz zei:Slecht 1,
verander je volgorde:
Slaat nergens op, een allereerste keer trippen op LSD kan best.
Mijn tips: aangezien je nog nooit getript hebt zou ik rustig aan beginnen; maximaal een halve zegel. Zorg dat je samen met goede vrienden bent waarvan er één nuchter is. Zorg voor voldoende eten en drinken.
Oh, en een schrift ofzo om in te schrijven en te tekenen is ook een must!
Veel plezier
![]()
pipoxyz zei:...o o o![]()
veronderstellingen veronderstellingen..
die volgorde had andere logica
paddos = het makkelijkst te krijgen, en heeft een korte trip
pipoxyz zei:Je quote het stukje advies, nogmaals was die puur gemotiveerd door zijn vraag. Hij had al aangegeven dat lsd buiten zn bereik ligt.
Tja..ik ben zelf ook bij de discussie geweest welke sterker is, lsd of paddos. Het antwoord hierop was in principe niet definitief. Wel kwam daaruit dat lsd beter te sturen is, met een lichtere bodyload en minder introversie. Maar, de piek van lsd kan hoger en hoger en hoger,...terwijl de piek van paddos een duidelijke grens heeft. In tegenstelling tot lsd, ben ik, als ik volledig de weg kwijt ben op paddos, niet snel verleid om nieuwe te pakken. 400mics is b.v. gewoon sterker dan welke paddoportie dan ook. Daarnaast beschermd de paddo bodyload je ook nog tegen het doen van stomme/gevaarlijke dingen.
Ik blijf dus van mening dat paddos een betere instap zijn dan lsd. Een nog betere instap zou lsa zijn (topicstarter, ga naar je plantenzaak en haal een zakje 'klimmende blauwe winde' zaadjes (laat iemand de dosering even aanvullen, want die weet ik zo niet)), maak ze even goed schoon en goede reis.
pipoxyz zei:klopt wel denk ik, maar dat gebeurt ook zo snel, ik denk echt niet dat er veel mensen zijn die als eerste trip kiezen voor een 3 dubbele portie paddos.
en als ik eenmaal flink aan het trippen ben op paddos, heb ik zelden de behoefte om bij te pakken (of kan ik het totaal niet meer. Als ik trip op lsd vaak wel.
- muziek die je van voor tot achter kent en ook leuk vind. Wat rustigere muziek is in een trip vaak lekkerder, zeker de 1e keer.
teebo zei:verwacht er trouwens niet téveel van, de eerste keer heb ik een halfje genomen, en het was eigelijk redelijk...saai. leuke momenten natuurlijk maar de rusteloosheid verpeste het ook wel voor een groot deel.
heb je last van rusteloosheid: ga gaan wandelen, op lsd moet je in een ritme komen. (vind ik)
teebo zei:- muziek die je van voor tot achter kent en ook leuk vind. Wat rustigere muziek is in een trip vaak lekkerder, zeker de 1e keer.
je lievelingsliedjes zijn leuk, maar maak mss een playlist aan met een hoop nummers waarvan je wel weet dat ze goed zijn, maar die je mss niet 100% kent. en shuffelen maar.
hmm ik heb één keer hasjolie gerookt toen ik zeer mild aan het trippen was en toen was ik toch wel even zo scheef of het maar zijn kan..pipoxyz zei:Hash olie en pure thc is harddrugs... maar die lsd overheerst dat nogsteeds hoor.Jeller zei:Je kan gewoon zien op het moment zelf hé.. blowen is soft drugs en lsd hard drugs, dus de lsd overheerst toch sowieso![]()
Als je denkt dat het onderscheid tussen hard en softdrugs altijd terrecht is heb je het toch echt mis hoor![]()
teebo zei:hoe je het ook draait of keert, na wat gelachelen te hebben, dé wandeling van je leven gemaakt te hebben enzo resten er nog 6uur waarbij je naar iets op zoek bent maar je weet niet naar wat, vind ik KUT!
betert dat naarmate je meer getript hetbt? ik wil me volledig kunnen ontspannen en meegeseurd worden in de lsd spiraal![]()
teebo zei:hoe je het ook draait of keert, na wat gelachelen te hebben, dé wandeling van je leven gemaakt te hebben enzo resten er nog 6uur waarbij je naar iets op zoek bent maar je weet niet naar wat, vind ik KUT!
betert dat naarmate je meer getript hetbt? ik wil me volledig kunnen ontspannen en meegeseurd worden in de lsd spiraal![]()
hislordship zei:ik wil graag een keer lsd doen maar zou nie weten waar ik het zou kunne krijgen hoe duur het is en wat de perfecte dosering is voor een 1e keer heeft iemand nog tips?![]()