1e keer, nu nog steeds?

123spacer

Experimenterende gebruiker
Ik had vanacht rond 1 uur 2 dikke lijnen pep op. Ik had al erg veel alcohol gedronken , maar het voelde zeker goed. Ik voelde me het eerste half uur SUPER, en daarna gewoon door drinken en ging almaal heel soepel, en voelde me gewoon super relxt, en ben door gegaan tot een uur of 5.

Toen ik op bed lag wist ik niet meer het verschil tussen of ik nou sliep of wakker was, alles was een beetje raar.

Nou stond ik na half om half te geslapen hebben om half 2 op. Kreeg natuurlijk geen hap eten door me keel behalve wat chocola.
Alleen ik voel me nu opzich nog steeds een beetje opgepept? Kan dit wel?
Mijn keel lijkt ook een beetje verdoofd te zijn (had ik ook bij coke). Ook voel ik me nog super relaxt. En mijn pupillen zijn best wel groot.

Oja ik had ook geen last van kater, komt dit door de pep?

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Chocola is een milde mao-remmer en wordt hier wel eens voor gebruikt.
Voor speed en xtc (en andere oppeppende of verdovende middelen) geldt dat je die nooit met een mao-remmer moet combineren omdat dit gevaarlijk kan zijn. Het bloeddrukverhogende of bloeddrukverlagende effect van deze drugs wordt namelijk ernstig versterkt door het gebruik van mao-remmers.

Waarschijnlijk voel je nog steeds het effect van de speed.
Het is dan ook beter om niet proberen te slapen.
(Waarom zou je uberhaupt slapen als je niet moe bent :) )

Dat verdovende effect in je keel is inderdaad wel een beetje vreemd.
Heb je mischien veel gedronken of gerookt? Mischien wordt je wel verkouden. lol

En die kater kan je nog krijgen. waarschijnlijk de dag erna (na een nachtje slapen). Maar dat is eigenlijk meer de "crash" van de speed.

123spacer

ik heb "volgens mij" al een uurtje of 5 geslapen haha.
En die dingen die je daar noemt, ehh alle 3. Ik werk in een magazijn waar het 2 graden is, en ben verkouden. Gister heb ik ook 2 pakjes sigarette opgerookt en veel gedronken.

Ik denk dat ik het nog wel een keer ga doen, volgende week (ben 2 weke n alleen thuis, dus ook andere drugs uitprobere die ik nog niet gedaan heb :wink: ), en daarna w8 ik 1 of 2 maanden met gebruiken.

123spacer

Ik begin nu in 1x een ontzettende kop pijn te krijgen. Ik heb vanacht gewoon goed geslapen vanaf 2 uur tot een uur of 12. Ik had weer veel alcohol op, maar toen ik opstond nergens last van. Nu 3 uur later begint het in 1x, kan dat door de speed komen van eergister? of is dat te lang geleden?

Supervlieg

Wijs gebruiker
En jij dacht er aan te ontkomen? :grin:

Join the club maat, gewoon ff doorheen bijten, gaar op bed liggen tv kijken en proberen zoveel mogelijk te eten en te drinken, dan is het zo over :sunglasses:

123spacer

Chocola is een milde mao-remmer en wordt hier wel eens voor gebruikt.
Voor speed en xtc (en andere oppeppende of verdovende middelen) geldt dat je die nooit met een mao-remmer moet combineren omdat dit gevaarlijk kan zijn. Het bloeddrukverhogende of bloeddrukverlagende effect van deze drugs wordt namelijk ernstig versterkt door het gebruik van mao-remmers.

oww ik lees deze nu pas haha.. maja volgens mij nergens last van gehad. Zal wel bij overmatig chocolade gebruik zijn?

"overmatig chocolade gebruik" ahha klinkt als een drug :tongueout:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
123spacer zei:
"overmatig chocolade gebruik" ahha klinkt als een drug :tongueout:
Chocolade maakte endorfine vrij en daar word je tijdelijk blij van en later voel je je kut, omdat je te veel op heb. Ik vind dat ze dat dan ook onder de opiumwet moeten laten vallen :P

123spacer

nou ondertusse voor de 2e x gedaan, vanachtt weer half geslapen, dit keer 3 uurtjes in bed gelegen waarvan ik ong. 15 min me ogen dicht heb gehad.
heb iets van 12 sleutelpuntjes (+-0,8 gram) gehad, de laatste vanacht om 3 a 4 uur. Voel hem nu nog steeds een beetje en ben absoluut niet moe. Alleen mijn benen zijn zuur.
Weer in combinatie met alcohol.
Als ik dalik rond 4 a 5 uur nog een lijntje pak (0,3 gram) zou ik dan vanacht rond 2 a 3 weer gewoon kunne slapen? Of zal ik eerder al in 1x SUPER moe zijn?

Vanmorge een vriend en ik kome allebei online @7uur, Yo kon je ook al niet slapen? neee man gek hahaha

Hadde met ze 4e ong. 2 gram op... alle 4 niet geslapen.

Vandaag trouwens wel in 1x weer dikke honger... niet zoals de vorige keer dat ik geen hap naar binne kreeg haha

123spacer

hebbe jullie dat btw ook? dat je eigenlijk helemaal niks ziet aan je wanneer je speed hebt gebruikt?
Ik zit al de gehele dag onder invloed thuis, maar niemand die iets opvalt nog geen opmerking van wat kijk je raar of wat dan ook..
Ook gister avond op een feest had niemand iets door...

123spacer

ik moet nou wel een stuk meer pakken om niet moe te worden merk ik al! zoiets van 0,3 of 0,5 in 1x... maar als ik het nu nog doe dan slaap ik waarschijnlijk vanacht niet... of pas om 5 uur...
Dus beter bewaren voor maandag en ff een rustdag nemen denk ik...

als deze elaatste 2 gram op is, kap ik er mee voor de komende minstens 3 maanden... Merk nu wel hoe focking verslavend dit is en hoen troep haha

Oja nog iets, ik ben nou heel sjagrijnig, dit had ik ook al 2 uur na dat ik de pep had genomen. Ben je soms extra gevoelig voor sommige dingen onder invloed? Dus dat je je sneller geprikkeld voelt, en je veel kutter gaat voelen als je bijv. hoort dat een vriend achter je rug lult etc...

123spacer

weeer lekker van 7 tot nu geslapen, alleen nu werd ik wakker en lijkt het net of mijn wangen helemaal naar beneden hangen, ze zijn super zwaar. Egt vage shit, nu tog maar nuchter de dag dor en w88 op de crush :openmouth:

oja ook rond 6 uur vanmorge was k een beetje vaag aan het gaan, kdacht steeds dat me stereo aanstond, maar dit was niet zo. Toen hadk de stekker eruit getrokke, en tja hij bleef aanstaan.
Ik dacht eigenlijk dat hett een droom was ,maar de stekker had ik er echt uitgetrokken.

De eerste keer dat ik speed deed , had ik 3dagen ontzettende hoofdpijn. écht abnormaal en dan moest ik als afkick ook nog eens heel de tijd huilen :tongueout:

123spacer

hehe, ik had vorige toen ik de eerste keer deed niet egt heel erge last de dagen erna.
Dit weekend vanaf vrijdag t/m zondag gedaan.. ben beniewt of ik nog kut ga voelen, nu nergens last van, gistermiddag rond 1 voor het laatst gepakt.
Maja ik weet wel nou dat speed troep is, en hoef het niet meer.

heh?

Ik was vanaf donderdag t/m gisternacht doorgegaan op pep.
k had 40 euro pep gekocht wat bij ons 4 gram is KK zoetermeer.
mja k met wat maten gebruiken tot ik op een gegeven moment dacht
dat ik door vrienden van me genaait werdt toen kreeg ik vanaf die avond
en klote trip. Ik ben gaan hallucinere zag dingen bewegen en onzichtbare mensen k zag me vriende als mensen die me woude oplichten en dergelijke zag in eeen aqarium iets heel anders. maar nu nadat ik heb geslapen voel k me niet egt verkankert allleen verbaad over hoe dat is gekomen kan iemand me dat vertellen. en dit kwam door speed zonder
andere drugs.

123spacer

5 euri de gram hierzo, ik had ook 4 gram gehaald, maar in die 3 dagen ietsjes meer als 2 gram gebruikt.
De 3e dag vond ik de smaak van pep zelfs lekker worden, terwijl ik het de eerste keer vies vond, en de meeste van wie ik het hor, dat ze al alleen vanwege de geur geen pep pakke. Iemand anders die het ook lekker begint te vinden? :P

Toch, nadat ik mezelf gezegt heb dat ik geen pep meer wil, omdat ik zo kut dag had gehad. Zou ik het nu nog steeds gewoon pakken als het me aangeboden word, en ik heb er opzich ook wel zin in om nog een keer te pakken. Maar ik weet dat het dan fout gaat, en ik waarschijnlijk verslaafd raak.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik persoonlijk vind speed ook (verreweg) de verslavendste harddrug, omdat
1. Goedkoopste drug (5-10 euro per gram, wordt goedkoper als je meer koopt natuurlijk)
2. Makkelijk te gebruiken (dwz geen gezeik met naalden en zo)
3. Bereikbaarheid (een gemiddelde dealer heeft wel speed)
4. Je spacet hem niet zo zwaar, dus goed voor dagelijkste doeleinden (studeren, werken)

123spacer

idd, je hebt snel de neiging om toch weer een beetje te pakke, "niemand merkt het goed aan je". hooguit dat ze zeggen: wat kijk je sip, of je ziet er wel beetje belabberd uit, tja slecht geslapen ofzo, ben best moe.
Dat is ook een groot gevaar van speed vind ik. Je hebt snel de neiging om het te gebruiken zonder het tegen iemand te zeggen. Dus er is dan ook niet echt iemand die je in de gaten houd dat het niet uit de hand loopt.
Maar hebbe jullie er ook last van, als je ook maar 1 puntje pep pakt, dat je da ngewoon 8 of 10 uur niet slaapt? Het maakt niet uit hoeveel k pak, ik slaap gewoon niet.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Klopt helemaal.. Dat is het mooie eraan haha. Maarja zo doe je het inderdaad al snel buiten feestjes om ( mezelf ook weleens op betrapt, omdat er toevallig nog wat over was en dan MOET het op ).

123spacer

Klopt, en ik betrapte mezelf er toestrx ook op, dat ik nog een x porbeerde te kopen van iemand. Gelukkig had ie nix meer hahaha.
Voorlopig even geen chemische middelen meer voor mij, het blijft nu ff bij trippen.
En de volgende chemische middelen gaan ket en lsd worden.
Ik voelde me eigenlijk na de 1e keer al redelijk verslaafd. Maar na de 2e keer had ik egt zin om door te gaan, terwijl ik normaal niet egt snel verslaafd aan iets raak.

richie87

Belezen gebruiker
tja 2 lijnen snuifen hoeft voor mij ook niet...is alleen jezelf pesten qua niet slapen en wel brak voelen... tis alles of niets euh :flushed:

teebo

Bewuste gebruiker
speed lijkt mij echt een klote drug
ik heb één keer mdma geslikt waar er speed bijzat en daardoor heb ik er echt een afkeer van gekregen

ja, je voelt je wel goed maar ik had altijd zo een dubbel gevoel over wat ik meemaakte, zeer vreemd
en die afkick was het ook niet waard, heb je echt altijd een afkick?

vuile troep :)

Dr. Tommy

Badass junkie
Phreakingout zei:
Klopt helemaal.. Dat is het mooie eraan haha. Maarja zo doe je het inderdaad al snel buiten feestjes om ( mezelf ook weleens op betrapt, omdat er toevallig nog wat over was en dan MOET het op ).

als ik het in huis heb MOET ik het gewoon hebben ja.

Bovenaan