• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer paddo's, 3/4e portie

vlaemink

Belezen gebruiker
Gisteren heb ik dus voor de eerste keer in mijn leven paddo's gebruikt. Het was echt wel een enorme ervaring, gelukkig een positieve ervaring.
We waren in de voormiddag naar Maastricht gereden om uiteraard een beetje paf te kopen, uiteraard ook paddo's.

Na een beetje zoeken stapten we de smartshop 'Sens' binnen. We vroegen voor 3 porties Mexicaanse paddestoelen. Jammer, maar die waren uitverkocht. We waren toen serieus aan het balen maar besloten dan maar 3 porties Thaise paddo's te kopen.

Rond 4 uur was ik weer thuis van onze korte reis. Nu moest ik nogwachten voor de mensen die mee gingen trippen en de ''tripsitter'' enzo... Eindelijk rond 6 uur was iedereen er, zowel de 3 maten waar ik mee ging trippen als de tripsitter. Na wat zagen besloten we de paddo's in een omelet te steken en op te eten. Een kwartier later hadden we alle 4 de omelet opgegeten waar 2 porties in verwerkt waren (dus een halve portie de man).

Het was veel te goed weer dus dan gingen we maar naar het park dat hier 100 meter verder is. Rond kwart voor zeven vonden we dat we te weinig voelden dus hebben we de derde portie nog over ons verdeeld. Toen begeon het echt in te slagen! Mijn armen en benen werden echt zwaar, kon de frisbee niet meer deftig smijten enzo, dus belsoot ik maar tegaan liggen. Alles, maar dan ook alles was grappig. 10 minuten later begon ik ook we lte hallucineren. Zo zag ik allerlei vreemde patronen in het gras. Ook een andere tripmaat van mij zag de 'patronen'. Nadat de patronen mij begonnen te vervelen begon ik naar wolken te kijken. Dit was zeer vreemd, de lucht was geel-achtig en de wolken waren precies platte 2 dimensionele vlakken. Later zag ik de wolken vervormen tot 'mister potato' van de Film toy story, later in Woody van toy story.

Toen begon ik mijn vrienden in oog te houden. B zag er uit zoals een hobbit van de film Lord of the Rings, K zag er uit als de slechterik van de smurven en R zag er uit als een mime-speler. Heel vreemd allemaal. We hebben toen nog een beetje gesmoord wat mij zeer beviel. Na het smoren leek het of er een enorme mist opsteeg, maar ik wst wel tog ergens in mijn achterhoeken dat het ok was.

Ik begon ook de verandering aan andere zintuigen te merken. Bvb een appel eten was echt vreemd, zo beet ik een stuk appel en kon ik er precies minutenlang op kauwen zonder dat de hoeveel heid appel minder werd, dit vond ik zeer chil want het leek dat ik meer appel had. Ook roken voelde zo raar, ik hoorde gewoon precies het vuur als ik trok aan mijn sigaret.

Later wou ik luisteren naar muziek van de tripsitter. Nadat ik de koptelefoon vn zijn mp3 op mijn oren had gezet was ik helemaal weg van de muziek. Het was echt zeer neig gevoel, alsof ik in de muziek verdween, toen leek het de beste muziek die ik ooit had gehoord.
We smoorden nog wat toeters en genoten verder van de trip.

PLOTS uit het niets, kwamen 2 parkwachters die ons kwamen vertellen dat het park ging sluiten.Dit was het moment dat ik mij niet op mijn gemak voelde, ik voelde mij echt een beetje paranoia dat moment. Gelukkig merkte de parkwachters er niet veel van. Al trippend stapten we terug naar mijn huis waar we tvkeken. Dit vond ik ook 1 van de bizarste dingen van de trip. Ikkeek naar het scherm maar zag alleen maar reclame terwijl we naar 'Heroes' keken. Ook waren alle reclamespotjes in elkaar vervloeid, alsof het 1 groot verhaal was, waar ik uiteraard geen zak van snapte.

Daarna zijn we nog naar mijn kamer gegaan waar men 3 tripvriende en de tripsitter nog wat hebben gesmoord. Ik wou niet meer smoren, omdat ik vond dat het nu wel stilletjes gedaan mocht zijn, we waren inmiddels tog al 4,5 uur aan het trippen. Een kwartier later was ik eindelijk weer snel aan het terug gaan naar de realiteit. Daarna zijn we gaan ete.
Het was een zeer fijne trip :)

Ik vond het echt een unieke ervaring. Wel niet voor vaak te doen, misschien nog is in de grote vakantie ofzo. Tijdens het paddo'en ben ik mij ook van alles bewust geworden, bvb wat voor rommel we allemaal niet zien op tv, ook dat ik misschien meer voor mijn studies moet doen i p v mijn tijd te vaak aan nutteloze dingen te besteden. Later had ik wel gehoord dat 1 van de 4 tripvriende 1/3e van de tijd was bad-gegaan wat ik we lbalen voor hem vind.
Ik denk dat ik fijn heb grtript omdat ik hier op dit forum zeer veel over paddo's heb zitten lezen, ik wou echt weten waar ik mee bezig ging zijn, bedankt daarvoor.

:wink: :wave:

Bewild

Bewuste gebruiker
vlaemink zei:
. Ik wou niet meer smoren, omdat ik vond dat het nu wel stilletjes gedaan mocht zijn, we waren inmiddels tog al 4,5 uur aan het trippen. Een kwartier later was ik eindelijk weer snel aan het terug gaan naar de realiteit. Daarna zijn we gaan ete.

Ik heb alleen nog maar lsd gedaan, dit duurde bij mij wel 12u lang toen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog steeds te kort vond.
Ik snap dus echt niet dat je kan vinden dat het te lang duurt :P

Tof reportje trouwens, het leest vlot weg :beer:

azgaza

Badass junkie
Bewild zei:
vlaemink zei:
. Ik wou niet meer smoren, omdat ik vond dat het nu wel stilletjes gedaan mocht zijn, we waren inmiddels tog al 4,5 uur aan het trippen. Een kwartier later was ik eindelijk weer snel aan het terug gaan naar de realiteit. Daarna zijn we gaan ete.

Ik heb alleen nog maar lsd gedaan, dit duurde bij mij wel 12u lang toen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog steeds te kort vond.
Ik snap dus echt niet dat je kan vinden dat het te lang duurt :P
[/quote]

Ja dat snap ik ook niet, ik vind een 8 a 10 uur durende paddo trip ook al veel te kort. Van mij mag het dagen duren haha.

vlaemink

Belezen gebruiker
Ja maar, gewoon omdat ik naar het einde toe een beetje paranoia werd. Niet extreem, maar ik begon me minder op mijn gemak te voelen.

En ik vind 4,5 uur trippe voor mij tog wel lang genoeg. :wink:

The Used

Bewuste gebruiker
Toen begon ik mijn vrienden in oog te houden. B zag er uit zoals een hobbit van de film Lord of the Rings, K zag er uit als de slechterik van de smurven en R zag er uit als een mime-speler. Heel vreemd allemaal. We hebben toen nog een beetje gesmoord wat mij zeer beviel. Na het smoren leek het of er een enorme mist opsteeg, maar ik wst wel tog ergens in mijn achterhoeken dat het ok was.

Toen ik dat stukje las , dacht ik echt van kom op... Je hebt maar halve portie genomen en nou ga je doen alsof je een enorme trip had, terwijl je je hooguit wat duf voelde , maar de rest klopte echt helemaal , was vast erg leuk :grin: , alleen die vergelijking , met een hobbit enzo dat is allemaal belachelijk en heel erg verkeerd omschreven, het komt enigzins over als het algemene beeld wat heerst over paddo's " dat je zwaar gaat halucineren en een draakjes ziet vliegen etc. " waar ik niet goed tegen kan zo'n fout beeld...

Dus probeer volgende keer , wat betere vergelijkingen te zoeken , het liefst ook het gevoel verklaren niet allleen visuals :) , alsnog zeer Leuk om te lezen..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
vlaemink zei:
The Used zei:

Toen ik dat stukje las , dacht ik echt van kom op... Je hebt maar halve portie genomen en nou ga je doen alsof je een enorme trip had, terwijl je je hooguit wat duf voelde , maar de rest klopte echt helemaal , was vast erg leuk :grin: , alleen die vergelijking , met een hobbit enzo dat is allemaal belachelijk en heel erg verkeerd omschreven, het komt enigzins over als het algemene beeld wat heerst over paddo's " dat je zwaar gaat halucineren en een draakjes ziet vliegen etc. " waar ik niet goed tegen kan zo'n fout beeld...

Dus probeer volgende keer , wat betere vergelijkingen te zoeken , het liefst ook het gevoel verklaren niet allleen visuals :) , alsnog zeer Leuk om te lezen..

Ik denk niet dat hij bedoelt dat hij deze vriend precies als een hobbit zag maar dat hij enige gelijkenissen zag, en als je dat eenmaal vind en je gaat er op letten ga je dat steeds meer vinden. Ik heb zulk soort ervaringen ook al vaker gehad. Het is echt grappig om een personage bij iemand te bedenken iedereen heeft wel ergens wat weg van vind ik (als je paddo's op hebt dan) :grin:

paupie

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
vlaemink zei:
The Used zei:

Ik denk niet dat hij bedoelt dat hij deze vriend precies als een hobbit zag maar dat hij enige gelijkenissen zag, en als je dat eenmaal vind en je gaat er op letten ga je dat steeds meer vinden. Ik heb zulk soort ervaringen ook al vaker gehad. Het is echt grappig om een personage bij iemand te bedenken iedereen heeft wel ergens wat weg van vind ik (als je paddo's op hebt dan) :grin:

inderdaad, hij zag hem waarschijnlijk niet precies als een hobbit, maar zag waarschijnlijk gelijkenissen en kreeg miss een soort van lotr-gevoel bij hem :P.

Ik vind trouwens de 5 uur dat een paddo-trip duurt ook meer dan genoeg hoor. Ik vind het hardstikke leuk om te trippen, maar het is wel vrij vermoeiend. Je zintuigen draaien overuren, dus als de effecten verdwenen zijn, vind ik dit nooit zo'n ramp. Wel kijk ik dan altijd al vrij gauw weer uit naar de volgende keer dat ik ga trippen.

vlaemink

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
vlaemink zei:
The Used zei:

Ja indd, zo kan je het het best verwoorden, mijn maat was niet echt een hobbit, maar leek precies wel kleiner, had grote voeten, konijnentanden percies, tja, dan denk ik aan een hobbit :)

En mss was het maar 3/4 portie thaise, het was wel men eerste keer en we hebben er vrij veel bij gesmoord, dus dat kan toch dat ik nog we lcva visuals had? Ik bedoel maar dat bij de gezichten van mijn maten de eigenschappen enorm vergroot worden, bvb iemand die flaporen had zijn oren zagen er precies nog groter uit. Zo bedoelde ik het :beer:

vlaemink

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:

Dat vind ik juist zo moeilijk, ik kan dat gevoel onmogelijk beschrijven. Zeker het gevoel toen ik naar muziek luisterde, dat is gewoon onbeschrijfbaar. Maar het lijkt een beetje alsof je in de muziek zelf wordt gezogen en de muziek je wil overneemt, niets is meer tegen de muziek te beginnen.

Dit vind ik zelf slecht verwoord, het is gewoon onmogelijk :wink:

Bovenaan